Emily nem is olyan rossz arc mint amilyennek először néztem. Teljesen átlagos. És látszik rajta hogy nagyon szeret fecsegni. Nem akartam neki annyi mindent mesélni a magánéletemről.... Mert azért az mégis csak bizalmas dolog.. Emily pedig az én szememben még csak egy idegen.
- naaaaa Ashleeeeey gyerünk maaaar- húzta el a szavak véget Em.
- nem.... - válaszoltam szűkszavúan.
- ba+ most miért nem... Én innen már úgyis csak a halálba viszem a titkot- forgatta meg a két szemet... Amire jelen esetben sikerült tökéletes rálátást szereznem. Két zölden izzo szeme tökéletesen mandulavágású volt.... Ha nem estem volna bele Martinba... És Em nem lenne hetero... Tuti ráhajtanék.
- hogy mégis hova? - szólalt meg végre Martin is... De a hangja nem a megszokott volt... A mondat végére teljesen felvékonyodott.
- jaaaj.. M. M.. Ne legyél hülye- nevette el magát Emily...
- jó... Csak tudod- hajtotta le a fejét Martin. Nem akartam ezt a pillanatot elrontani így inkább a bejelentésemről majd később szólok.
Emy megfogta Martin állát és maga felé fordította, hogy a fiú biztosan a szemébe nézzen. Egy darabig szótlanul meredtek egymás szemébe.... Nekem itt telt be a pohár... Felültem és kiviharzottam a konyhába.... Most jöhet a kérdés hogy miért.... Pontosan azért mert... Basszus ha láttátok volna hogy néznek egymásra.... Mint akiknek minden szerelmük egy szempillantasba vegyült volna... Fáj... Ez az egész... Mondjuk nem tudom miért... Mármint... Nem számítottam másra... Fiú.... A lányok neki jönnek és mennek... Nyilván én is csak egy játék voltam amíg Emily nem jelent meg.
Lenyugodva vissza baktattam hozzájuk. Em Martin ölébe ült és szorosan magához ölelte a rázkódó fiút. Nem tudom mi történt... De biztos vagyok benne hogy Emy bejelentése zaklatta fel ennyire Martint.- na... Elég volt ebből... - szállt ki Martin öléböl a lány és ült vissza elénk. -inkább meseljunk viccesebb sztorikat ezeknél.
- abból lesz egy pár- nevetett fel keserűen Martin.
- basszus... Emlékszel arra a csávóra a farmon aki utálta az egereket, mi meg csak azért is vittünk oda egy csomót....aztan magára gyújtotta a házat - szakadt fel Em a röhögéstől.
- ne is mond.. .. És az a nő amelyik kiugrott a 10. ről mert azt hitte boszorkány vagy- engedett fel végre Martin is az előbbi feszült állapotáról.
- igeeeen... Azt hitte valami átkot szórtam rá.. Pedig csak részeg voltam és pénzt akartam kérni- ugyan én nem szólaltam meg... Mégis ugyan úgy nevetve élveztem az érdekes történetek tömkelegét.
-omm.. Martin- szólaltam meg elég félénken... Ami nem rám vall... - átjönnek a srácok- közöltem vele elég óvatosan...
- basszus Ash.. Mondhattad volna előbb is... Mikor jönnek? - csattant fel.
- nemsokára itt vannak- mondandómat az ajtó kopogása szakította félbe.
Felpattantam és már nyitottam is az ajtót. Csak Jake-re és Jason- re számítottam... Erre... Itt volt Dom, Mark, Steph, és még Franciska is... De utálom azta a ribancot.- tokmaaag - ölelt át Jason.
- hello... Amm Jason... Ezek minek vannak itt? - kérdeztem a többiekre utalva.
- nem tudtam őket otthagyni.... Tom tegnap elég nagy zűrt okozott. - húzott félre a többiektől.
- miért nem szoltál hogy ott van? - ripakodtam rá... Ez elég komoly téma... És általában mindig szólnak.
- nem akartalak vele terhelni- hajtotta le a fejét Jason.
- jó... Ezt meg megbeszéljük. - sétáltam vissza a többiekhez.
Körbe vezettem azokat akik meg nem jártak nálunk, majd megkínáltam őket, kinek mi. Ekkor vettek észre az ismeretlen lány Martin mellett a kanapén.
- az ki a f@szom? - kérdezte ingerülten Jake.... Hogy miért lett dühös... Francia tudja.
- nevem is van seggfej- fordult felé Emily érzelemmentes arcal.
- ez... Most... Mi a.. - sokkolódott le Jake a lány visszaszólásán.
- na mi van... Mr. Tökély nem látott még flegma lányt aki nem utasítja vissza- köpte a szavakat Emy.
- Ash.... Segits- nézett rám könyörgően Jake. Én persze csak nevettem. Gáz hogy egy eleve rossz srácnak kinéző fiút így le tud oltani egy idegen kiscsaj.
- emberek.. Ő itt Emily.. Martin "barátja" - sziszegtem a barátja szót.
- csá- köszönt... Akarom mondani... Hát végülis... Köszönt na.
Végül mindenki bemutatkozott neki és ő is nekik. Éééés nem nyírták ki egymást 10 perc után sem. Mindenki önfeledten beszélgetett... Igaz néha akadtak kisebb félreértések de az belefér. Viszont még mindig nem tudtam levenni a tekintetem arról hogy Martin és Emily hogy néznek egymásra.
- amúgy Em.. Milyen a családi háttér most? - kérdezte Jason- csak mert... Nem itt laksz és- próbálta magyarázni de a lány félbe szakította.
- vágom nyugi.... És a kérdésre válaszolva... Szar- nem gondoltam volna... Mármint megvan mindene... Boldog... Akkor....
- ezt hogy érted? - jött ki a gobdolatom... Pedig nem akartam.
- így - fordította felém a telefonja képernyőjét
Ez... Elég bizarr... Mármint.. Nem gondoltam volna hogy másnak is vannak hasonló problémái... Főleg neki... Annyira nyitott mindenre és ahhh... Szar tudni hogy mit érezhet.
- naaa... Nehogy nekem most emiatt legyél szomi- simitott végig Emy combján Martin. Ez már több a soknál.... Az én házamba ezek ketten nem enyelegnek.. Csak egy puszi csak egy kis érintés... Aztán mi lesz még itt... Este nyogeseket hallok majd vagy mi a f@sz.
ESTÁS LEYENDO
Drága Mostohabátyus <befejezett>
RomanceEz komoly.... Anyának megint új palija van... De neki van egy fia is.... Lehetséges hogy megszerettem a fiút jobban mintha a bátyám lenne...