TODOROKIHO TAJEMSTVÍ

968 66 26
                                    

Když jsem vstal bylo asi 10:30..byl jsem tak unavenej že jsem vstával tak pozdě. Spalo se mi celkem dobře..dost se divím protože potom co se včera stalo bych měl být spíš ospalej a vytřepanej ale kupodivu jsem úplně v pořádku. Když jsem se rozhodl vstát z postele tak jsem otevřel batoh vzal si kartáček věci na převlečení a deodorant, poté jsem se přesunul do koupelny a hodil si sprchu, vyčistil si zuby a dal si všechno oblečení čisté..musím uznat ta mikina nike co jsem si nedávno pořídil byla fakt skvělá. Pak jsem si ještě dosušil pořádně vlasy a všechno jsem vrátil do batohu, vytáhl jsem si ještě z batohu hřeben a učesal se, podíval jsem se na své hodinky a byl čas oběda a jelikož jsem včera měl jen snídani myslel jsem že umřu hladem. Sešel jsem za mámou do kuchyně a cítil jsem vůní skvělého ramenu. ,,dobré ráno" řekl jsem. Mamka se na mě podívala a řekla. ,,dobré, dáš si jídlo?" kejvnul jsem hlavou že ano a sedl jsem si ke stolu,mamka mezitím naložila jídlo a dala ho na stůl, sedla si naproti mě a začala jíst. ,,tak coo máš už nějakou holku?" zeptala se, hlasitě jsem polkl a ramen mi sjel do krku. Nechtěl jsem s ní o tom mluvit protože mi bylo blbé jí říct že jsem na kluky. Tak jsem se na ni usmál a odpověděl ,,ještě ne" poté se na mě usmála a řekla ,,nebooj, však on se někdo určitě najde, přece jen si šikovnej kluk" já jsem se usmál a nechtěl jsem se k tomu vracet. Když jsem dojedl a následně mamka také tak jsem se s ní koukal na nějaké filmy a pak už jsem měl akorát dobu vyrazit, šel jsem do pokoje hodil si na sebe lehkou bundu a nechal ji rozeplou, dal jsem si na záda batoh a šel se rozloučit, po rozloučení a věcného přání štěstí jsem konečně šel směrem na kolej. Když jsem došel do svého pokoje na koleji hodil jsem batoh na židli a vzal mobil ze svého nočního stolku. Koukal jsem chvilku na instagram a pak někdo zaklepal. ,,dále" řekl jsem a otevřeli se dveře. Kdo jinej to byl než můj dobrý kamarád Todoroki. ,,jee ahoj" řekl jsem. On se na mě usmál a skočil vedle mě na postel. ,,jak bylo u mámy?" zeptal se. Zasmál jsem se a řekl ,,hele docela to šlo, co si tu dělal mezitím ty?" zeptal jsem se. ,,Noo já..nic zajímavého" odpověděl. Poté jsme chvilku hráli nějaké hry na mobilu a povídali si, pak mi Todoroki řekl že je unavený a odešel.

Pohled Todorokiho
Odešel jsem z jeho pokoje a byl jsem totálně ztracený, nevím co semnou je ale jakoby jsem cítil motýli v břiše pokaždé když se spolu smějeme. Cítím se s ním strašně šťastný, ale určitě mě bere jen jako kamaráda, nemůže mě přece milovat..nikdy se nečervená..zatímco já jsem červenej jak rajče. Sakra co to vlastně dělám stojím před jeho pokojem a přemýšlím co dělat dál..měl bych jít než mě napadne nějaká hloupost. Odešel jsem a zavřel jsem se ve svém pokoji, chvíli jsem přemýšlel a po chvíli jsem si uvědomil že jdu s Izukem zítra ven do parku..říkám si jestli by to nebyla dobrá příležitost mu říct co pociťuji když jsem s ním. Mohl bych se o to aspoň pokusit, pak jsem se podíval na budík na kterém byl čas a už bylo docela pozdě večer rozhodl jsem si udělat hygienu a jít spát, nastavil jsem budík na 6:30 a šel jsem spát abych zítra nezaspal do školy.

Pohled Dekuho
Když Todoroki odešel cítil jsem se nějak prázdný, jakoby byl část mě..tuhle myšlenku jsem ale hned vypustil z hlavy a vrátila se mi ta kterou nejvíc nesnáším, stal se ze mě špeh a musím teď každý den očekávat že se Dabi může objevit a dát mi úkol, jenže v jeho přítomnosti se člověk cítí strašně zvláštně, nevím jestli protože je záporák nebo něco jiného ale prostě se cítím vždycky strašně zvláštně..udělal jsem si úkoly které jsem měl na víkend a nastavil si budík tentokrát na 6:45 pak jsem ulehl do postele a šel spát.........Další den ráno.............vzbudil jsem se a vypl budík, šel jsem do koupelny a udělal si normální hygienu...což znamená sprcha, čisté oblečení, a vyčistit zuby a učesat. Pak jsem šel a dal si svoji červenou nike mikinu, dal jsem si deodorant a musím uznat že když jsem se podíval do zrcadla, konečně mi to po delší době slušelo, a to pořádně. Nicméně, hodil jsem na záda svůj batoh obul boty a vyrazil do školy. Cestou jsem potkal Todorokiho tak jsem šel s ním. Povšimnul jsem si u něj jak na mě kouká svýma hezkýma očima..uh..co to sakra melu..chytl jsem se za hlavu. ,,děje se něco?" zeptal se Todoroki. ,,emh..nee" odpověděl jsem a začervenal jsem se.

                         Pohled Todorokiho
Izuku se začervenal!! Srdce se mi strašně rozbušelo, snažil jsem se dělat že jsem to neviděl a tak jsem se otočil k oknu když jsme šli chodbou aby to vypadalo že koukám z okna, popravdě jsem byl červenej jak rajče. ,,co tě tam venku tak zaujalo?" zeptal se Izuku. Sakraa. ,,eh vlastně nic.." řekl jsem s uchechtnutím, Izuku se začal smát a já taky, pak mě začal pošťuchovat svým ramenem do mého a já mu to oplatil. Bože..čas s ním je jak dar od boha.

                                    Po škole

                            Pohled Dekuho
Týjo..dneska ta škola strašně utekla..obzvlášť s Todorokim. Byl jsem s ním doopravdy svůj, možná ho mám fakt rád víc jak kamaráda..ale vím že není gay, což byl ten problém, měl to bejt čistě kamarádský vztah jenže moje srdce to přetočilo v něco jiného. Po chvíli přemýšlení jsem si uvědomil že na mě celou dobu Todoroki mluví a já ho ignoruju jak moula. Usmál jsem se na něj a omluvil jsem se že jsem neposlouchal, úsměv mi vrátil a zeptal se ,,chceš se setkat rovnou v parku a nebo půjdeme společně?" odpověděl jsem mu ,,asi v parku ještě si totiž chci udělat úkoly" usmál se a zeptal se  ,,dobře, bude ti stačit sraz v 18:00?" já jsem odpověděl ,,dostačující" víte..v 18:00 to je PERFEKTNÍ! Mám tak strašnou radost a nemůžu se dočkat. Potom co jsme došli ke kolejím tak jsme se rozloučili. Došel jsem do pokoje a udělal jsem si úkoly, nebylo jich moc takže to bylo docela rychlé. Pak jsem si vytáhl svoji druhou novou mikinu která byla hezky zelená tak tmavě. Šel jsem do koupelny hodil si sprchu a běžnou klasickou hygienu protože jsem po celém dni byl spocenej jak stará houba. Začal se blížit čas setkání tak jsem si dal oblečení a deodorant. Vzal jsem mobil do kapsy a obul si boty. A vyrazil jsem směr park s úsměvem na tváři.

                       Pohled Todorokiho
Mezitím co jsem čekal na Izuka v parku, jsem si sedl na zem k rybníku. Moc jsem se těšil až ho uvidím. Čekal jsem a čekal až jsem se dočkal, viděl jsem jak si Izuku vykračuje směrem ke mě. Usmál jsem se a zamával jsem mu, on udělal to samé. Když jsem ho sledoval vypadal strašně hezky a pozitivně..to na něm mám strašně moc rád. Poté došel ke mě a přisedl si. ,,ahoj" řekl jsem. ,,ahoj" odpověděl. Chvíli jsme se bavili a já si řekl že jdu na to.

                            Pohled Dekuho
Když jsme se bavili řekl jsem si že bych mu teď mohl říct co cítím když jsem s ním a když na něj myslím, jenže řekl že mi musí něco říct, bál jsem se že mi řekne že se nechce bavit nebo něco takového tak jsem se mu vyděšeně podíval do očí. Pak se nadechl a řekl. ,,Izuku Midoriyo...když jsem s tebou mám husí kůži, motýli v břiše a přeju si aby čas strávený s tebou nikdy neskončil..." Když jsem slyšel co mu vyšlo z úst zůstal jsem jako socha a nevnímal jsem. Slyšel jsem jen tlumeně jak se mě snaží Todoroki probudit z mého takzvaného tranzu. ,,Izuku!" zařval a já se probudil a podíval se mu do očí. ,,Izuku..já tě miluju" skoro to nestihl ani doříct a já jsem ho chytil za krk a přitáhl k sobě. Začal jsem ho něžně líbat a on se přidal pak jsme se chvilkama smáli a líbali jako v nějakém románu který dopadl dobře. Potom jsem ho pozval na kebab a společně jsme si ho snědli. Díval jsem se na něj jak jí s úsměvem na tváři a já ho jen unešeně pozoroval. Pak jsme spolu šli zpět ke kolejím a dali si pusu na rozloučenou. Zašel jsem do svého pokoje a když jsem šel směrem k posteli někdo mě na na ní přímo hodil. Neudržel jsem slovník a vykřikl jsem ,,kurva!" Podíval jsem se kdo mě uhodil a byl to Dabi, prohlásil ,,děláš velkou chybu Midoriyo..vázat pouto s někým koho možná později zabiju" hlasitě jsem polkl a vstal z postele ,,zapomeň"  srazil jsem ho ke zdi ale on hned prohodil strany a u té zdi jsem skončil já...to jsem ale kretén že? Díval se mi hladově do očí a možná se mi to zdálo ale byl tam projev žárlivosti? Je to možné? Ne..muselo se mi to zdát. Povzdechl a pustil mě od zdi. ,,budu od tebe potřebovat informace o tvé třídě, takže jaký má kdo quirk to samé učitel, jasné?"řekl s vážným výrazem. ,,proč bych tě měl sakra poslouchat, když mi vyhrožuješ že mi zabiješ kamaráda?"řekl jsem uraženě a bezmocně. ,, protože chceš dál žít? " řekl. Došli mi slova tak jsem jen mlčel. Viděl jsem na něm jak přemýšlí, pak se zeptal ,,počkat..kamarád jo?" začal se smát a pak přestal, byl to jasně falešný smích, usoudil jsem a vyděšeně koukal. ,,kamarád který tě chce připravit o panictví si myslí něco jiného" mrkl na mě okem a než jsem stačil mu na to něco říct tak byl pryč. Povzdechl jsem a usoudil jsem že mám před sebou náročný školní den tak jsem si šel lehnout a nastavit si budík...

Trojúhelník dvou bratrů (DabixDekuxTodoroki)Kde žijí příběhy. Začni objevovat