4.bölüm

507 25 4
                                    

Arada medyaya kıyafet bırakacağım çok hoşlar yejin'in giydiği kıyafetler🦋

;;

Topuklu ayakkabılarımın yankılandığı şirket girişinden adımlarken telefonumun çalmasıyla olduğum yerde durup çantamdan telefonumu çıkardım. Büyükannemin asistanı arıyordu. Açıp kulaklığıma götürdüm.

" Efendim Harin"

" Merhaba bayan lee büyükanneniz Frass ile olan anlaşmayı sizin imzalatmanızı istiyor dosyayı masanıza bıraktım"  anlamayarak konuştum " Bu senin işin neden ben yapıyorum tamda şirketten çıkıyordum"

" Üzgünüm bayan lee bana sadece kesinlikle sizin imzalatmanız gerektiğini söyledi "

" Anladım harin kapat" arama kapanırken sinirle geri sırtımı döndüm.Büyükannemin ne için yaptığını anlamıştım. Hyunjin ile görüşmemi istiyordu yoksa bir asistanın işini bana yaptırmazdı. Sanırım bir bakışta aşık olup evleneceğimi felan düşünüyordu.

Asansörle 2. Kata çıkıp odamdan dosyayı alıp koridorun solundaki odaya doğru ilerledim. Sevgilim olduğu yalanını anlaşılan yememişti. Koskoca Lee si woo ' nun böyle bir yalana inanacağını düşünerek aptallık etmiştim .

Odaya girdiğimde direkmen hyunjinin karşısına oturdum. Hyunjin beni beklemiyordu ki kaşını çattı.

" Büyükannemin işi işte"diye söylendim hyunjin gülümsemekle yetinirken masada ki mürekkepli kalemi alıp dosyayla birlikte önüne uzattım.

Alaylı tonla " Beni gördüğüne sevinmedin galiba" diyerek eline kalemi alıp anlaşmayı okumaya başladı.

Arkama yaslanarak cevap verdim " Öyle değil büyükannemin böyle birşey yapmasına sinirliyim sadece"

Kafasını kaldırmadan" İyiliğini istiyor"  dediğinde iç çekip " İyiliğinde sınırı var "

" Evlenelim ozaman" dediğinde gözlerimi büyüttüm söylerken çok rahattı.

" Biri duyacak ne saçmalıyorsun?"
Hyunjin kafasını kaldırıp omuzlarını silkti

" Düğünde açıklama yaptım ayrıca takılıyorum ciddiye alma" dediğinde kaşım havalandı. Ciddi olmadığını söylesede imaları öyle demiyordu

Yarım ağız gülümsedim" Şirkettede böyle laubali misindir?" 

Düz bir tonla" Hayır aksine otoriterimdir " dediğinde anlamayarak kaşımı çattım
" 3 günlük biriyle böyle rahat konuşman şaşırtıcı"

Kalemini kağıtta gezdirerek
" Ortak arkadaşlarımız var bundan sonra istemesekte karşılaşacağız resmi takılmaya gerek yok arkadaş ortamında rahatımdır"

Mırıldanarak kollarımı birleştirdim
" Öyle olsun "   Düğünde de katı davranmasından açıktı nedne sorduysam artık..

Hyunjin en sonunda imza atıp dosyayı önüme uzattığında ayaklanıp dosyayı elime aldım. Ardından hyunjin'de ayağa kalktı.

" Yemek yemeye gideceğim birlikte gidelim"
Cidden arkadaşlık konusunda aşırımı hızlıydı yoksa bana mı öyle geliyordu?

" Evlilik iması yapmayacaksan gelirim" hyunjin gülerek kafasını hayır anlamında salladığında karşılık vererek gülümsedim.

*•*•*•*

" Hoşgeldin!" Jennie'nin neşeli sesiyle yeni evlerine girdim. " Vay be cidden kendi yuvandasın artık" jennie gülümseyip omzuma vurdu " Deme öyle utanıyorum" dediğinde acıyan omzumla yüzümü buruşturdum eli ağırdı ve vurmaktan çekinmiyordu.

" Tamam demem artık"

Adımlarımı oturma odasına çevirdim
" Tae evde mi?"  Kafasını hayır anlamında sallayıp " Sehunun yanına gitti" 

Anladım anlamında kafamı sallayıp oturma odasıyla birleşik olan mutfağa ilerleyip tezgah önündeki tabureye oturdum. " Eviniz çok güzelmiş" çok hoş dekor etmişlerdi.

" Sizinki kadar değil" dediğinde gülerek kafamı salladım " Emin ol o kocaman evde odamdan başka bir yere çıkmıyorum"

Jennie buzdolabının kapağını aralayıp
" Ne içersin?"

" fark etmez"

Dolaptan bardak çıkarıp içeceği boşaltırken
" Yarın şirkete döneceğim" 

"  Cidden mi? Sen yoksun diye sıkılıyordum" jennie gülümseyip " Biliyordum bensiz yapamayacağını" dediğinde kahkaha atarak bardağı elime aldım.

" Yeni ürün çıkartacağız işler yoğun olacak kötü denk geldi"  jennie dudağını büzüp

" Tüm şansımı tae ile evlenmekle kullandım galiba"

Gülerek" Yat kalk şükret "  dediğimde jennie göz devirdi. " Knowing bross çıkacak birlikte izleyelim " dediğinde merakla sordum " Bu sefer kim geliyor"

Jennie sinsice sırıtıp " Jeon jungkook" dediğinde heycanla yerimden kalkıp birlikte sevinç çığlığı attık " Hemen tv aç jenn!"

İkimiz büyük hayranıydık mümkün olduğuca videolarını izler feels geçirirdik. Bazı insanlar bu halimizi saçma buluyorlardı açıkçası umrumuzda değildi

Jenn tv açarken kapının açılma sesi gelirken aldırmayıp tvnin bir an açılmasını umduk.

" Ben geldim!" Tae'nin sesi evde yankılanırken elimi kalbime görürdüm sakin ol birazdan onu göreceksin.

Tae beni görmesiyle " Hoşgeldin"

Hızla" Hoşbuldum" diyip kumandayı aradım.

" Ne yapıyorsunuz siz böyle alel acele yejin kalpten gidecek gibi"

Jennie taehyung'a dönüp
" Jungkook u izleyeceğiz "  kanal açılırken bakışlarımı tv yönelttim.

"YİNE Mİ O ADAM !" Dediğinde jenn ile sert bakışlar yolladık. Tae kaplandan yavru kediye dönerken pes ederek omzunu saldı
" Susuyorum"

Takıntılı olmamızı hiç sevmezdi ama anlamıyordu ki onun sesi, gülüşü , konuşması bizi mutlu ediyordu. Yazık hiç anlamayacaktı bu duyguyu aptal taetae

Susmasını işaret edip ekrana döndüm. Program başlarken heycanla bekledim.Jennie de benim gibiydi. Jeon jungkook'un suratını görmemizle çığlık atışlarımız başlamıştı.

FANGİRL YAPICAM AYOL

Daha önce belirtmedim ben kitabı biraz tuhaf yazabilirim her insanın yaptığı şeyleri felan yazıcam.

Ve not : Yejin sert soğuk birisi değil.. bölüm geçtikçe anlayacaksınız lütfen ona sinir olmayın

Özellikle bir insanın hayatı boyunca daima iyi olmadığını belirteceğim hiçbir insan tam olarak iyi değildir her insanın hataları ve büyük yanlışları vardır.. bu yüzden okurken karakterlerime sövmeyin. Ben yazdığım anı gözümde canlandırıp hissederek yazıyorum sizde okurken öyle düşünün 💜💜💜💜

Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin