7.bölüm

438 31 5
                                    

Yazarın ağzından:

" Yejin kolayı uzatır mısın" yejin jisoo'nun isteğiyle önündeki kolayı alıp jisoo'ya uzattığında jisoo kolayı alıp bardağına doldurdu. Asitli içecekleri severdi.

Hepsi toplanmış kendi aralarında takılıyordu tae ve jennie küçük tatlı tartışmalara dalarken  hyunjin ve sehun  ise konsolla oyun oynuyorlardı jisoo ile yejin ise sohbet etmekle meşguldu.

" Of tae! Cidden zevkin yok senin " jennie trip moduna girerken tae göz devirip " Saçın siyah daha iyiydi" dediğinde jennie göz ucuyla bakıp " Gayet yakıştı sadece uçlarını mora boyattım abartmana gerek yok"

Tae tabikide beğenmişti fakat kıskanıyordu da karısı zaten güzeldi daha da güzelleşmesini istemiyordu ardından yejin sırıtarak
" Kıskanıyor" dediğinde tae fark edilmenin hissiyatıyla kendini koltuğa yasladı.

" Desene kıskanıyorum diye bende böyle yaparım" jennie gülümseyerek elini kaldırdığında bahsettiği şey yüzüktü.

Yejin bu hallerine gülümserken bakışları hyunjine kaydı. Kendisine yardımı dokunmuştu karşılığını nasıl vereceğini bilmiyordu olayın üstünden 2 gün geçmişti hyunjin konuyla alakalı ağzını açmıyordu yejin in tek bildiği hyunjin in takip edildiği kişiyi bulduğuydu gerisini hyunjin söylemiyordu.

Hyunjin adamı bir güzel benzetmiş şehir dışıma yollatmıştı tahmin ettiği gibi rakip firmadandı planlarının yejini korkutup şirket bilgilerini almak olduğunu öğrendiğinde hyunjin fena halde sinirlenmişti. Kızın o anki korkusu ve ağlayışı aklına geldiğinde kalbi titriyor,üzülüyordu. Bir daha da konuaunu açmak istemiyor ' Ben hallettim endişelenme ' diyip geçiştiriyordu yejinse bu geçiştirmelerden bıktığından artık sormuyordu ne olduğunu az çok tahmin edebiliyordu .

Yejin lavaboya gideceğini söyleyip odadan ayrılırken sehun göz ucuyla hyunjin'e bakıp konuştu.

" Keşke tae daha önce tanıştırsaymış" hyunjin sehun'un kastettiği kişinin yejin olduğunu anlamış karşılık vermişti

" Ben eninde sonunda karşılaşırdım " 

Sehun gözünü oyuna çekip " Güzel kız"

" öyle"  kıskandıracak güzelliğe sahipti.

" Daha önce karşılaşsaydım bir şansım olurdu" diye içerlendi sehun hyunjin o sırada parmaklarını oynattığı konsoldan hafifçe çekti. Sehun'un yejin e olan tavırlarından hoşlanmıyordu .

" Onun tipi değilsin" diye vevap verdi hyunjin sesi düz çıktığında sehun gözlerini çekip

" Nerden biliyorsun? Sen misin yoksa" alayla verdiği cevapla hyunjin tuttuğu konsolu sıkmamak için zor tutuyordu kendini sehunun ukala ve çapkın tarafından hiç haz almamıştı bunca yıldır.

Hyunjin gözlerini konuşma başından beri ilkkez sehuna sabitledi" Öyle birşey demedim" 

Sehunun dudağı hafifçe kıvrıldı hyunjinin bu tavırları onu kışkırtmıştı.

Sehun gözlerini hyunjin'in sıktığı konsola kaydırdı
"  Hareketlerin öyle demiyor ama "  ardından tekrar gözlerini sabitledi .

Hyunjin'in başı hafifçe sağa eğildi
" Anladıysan niye konuşuyorsun?"

Sehun omzunu silkerek oyuna döndü madem hisleri vardı güzelce söyleyebilirdi.

" ondan etkileniyorsun"

Hyunjin ses çıkarmadı bunu zaten biliyordu

" Merak etme kapmayacağım ben sadece dış güzelliğini seviyorum " sehun kesinlikle hyunjinle eğleniyordu. Arkadaşının hisleri varsa araya girmezdi okadarda çapkın birisi değildi sadece hyunjinle uğraşmaktan zevk alıyordu. Konuyu açmasının sebebi , ne hissettiğini anlamaktı kısaca test etmişti

Hyunjinin yüzünde gülümseme oluşurken oyuna devam etti .

" Olmayanı kapamazsın"

Sehun sadece sırıtmakla yetindi.

Yejin uzun süren işinden sonra odaya geri döndüğünde çalan telefonunu alıp yan odaya geçti.

" Sen genel müdürsün  fakat o senden daha meşgul" sehun gülerek sorduğu soruya hyunjin de katıldı

"Bende şaşırıyorum"

Yejin hem departmanıyla hem şirketin bir kaç kısımlarından sorumluydu her ikisini bir anda yürütüp üstene ailesinin iş yemeğine katılmasını istemeleri hayatının meşguliyetini arttırıyordu. Hyunjin'de meşguldü fakat o sosyetelerin ve  yemek davetlerini daima reddederdi zaten şirket onu boğuyordu hiç bir zaman bu işi yapmak istememişti. Fakat yapmak zorundaydı bu yüzden en iyisini yapmaya çalışırdı ki öyleydi piyasada adı ünlüydü. Şuandaki tek sorunu babasının evlen baskılarıydı.Soylarının devam etmesi için biran önce evlenmesi gerekiyormuş zırvalıklarıydı. Kimse ona evlenip evlenmemek istediğini sormuyordu.

Ayrıca şuanda etkisinde olan biri vardı önce onu elde etmeliydi



Napıyonuz la hikaye hikaye değil ne yazıyom ben aaaa kötü mü ya? Var olan yazma yeteneğimi kaybettim bu aralar üstüme uğursuzluk var ...

Destek istiyorum 🥺

Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin