Első alkalom (Minho)

710 31 0
                                    

Minhoval lassan a hatodik hónapja vagytok együtt. Nagyon jó kapcsolatban vagytok egymással. A banda tagjai szerint, nincs is jobb kapcsolat a tiéteknél. Viszont, ami eddig teljesen kimaradt a kapcsolatotokból, az a szex. Nem volt vele semmi bajotok, csak eddig még egyikőtők sem vetette fel a témát.
Álltalában ha a fiúk koncerten vannak, akkor te vigyázol Minho cicáira, de most úgy döntött, hogy szeretné ha te is ott lennél vele. Így történt, hogy te is velük mentél az amerikai koncertjükre. Neked már az út is nagyon izgi volt, mivel még azelőtt sosem utaztál repülővel. A barátod mellett ültél, de szegényke a tériszonya miatt eléggé rosszul volt.
"-Ne engedd el a kezem Cica! Légyszi!"
Te csak megforgattad a szemed és megsimizted az arcát.
"-Nyugi Minho! Nem lessz semmi gond! Bízz bennem!"
Próbáltad őt nyugtatni.
"-Cicám én benned bízom, csak ebben a roncsban nem amin utazunk!"
Mondta, majd a másik kezedet a szemére tette. Te egy nagyot sóhajtkttál, és rádöltötted a fejed a vállára.
"-Inkább aludj Minho! "
Te is becsuktad a szemedet, és lassacskán álomba szenderültél.
Pár óra múlva Chan ébresztett fel téged, de az a feladat már rád maradt, hogy felkeltsd a barátodat. Miután Minho felelkelt, ismét remegett a félelemtől. Nem tudtad elképzelni, hogy mitől fél ennyire, de nagyon rossz volt így látni. Minden féle lehetséges módon nyugtatgattad, de hasztalanul. Végül aztán, a gépetek leszállt, és Minho újra jókedvű volt. Össze vissza ugrándozott örömében, amikor végre újra érte a lába a földet. Te a többi taggal a távolból mosolyogtál rajta. Jött értetek egy busz, ami elvitt a szálláshoz. Nagyon jól volt berendezve a lakosztály. Volt három háromfős, szobátok. Te Minhoval és Hyunjinnal aludtál. A mellettetek lévő lakosztályban Felix, Changbin és I.N.aludt, és az ő mellettük lévő szobában meg Chan, Seungmin és Jisung. Már kezdted teljesen nyaraláson érezni magadat. Ez sajnos nem tartott túl sokáig, mert a banda kezdett készülődni a közelgő koncertre. Akkor aztán mintha több kilométerre lettetek volna egymástól a barátoddal. Annyira el volt foglalva, hogy fel sem tűnt neki, hogy ott vagy. Emiatt, nem nagyon panaszkodhattál, mert ő lényegében most dolgozni volt ott.

Másnap délután a kezdődött a koncert. Ti ketten ültettek az öltözőjükben. Minho kicsit izgult, mert ma adják elő a leguljabb dalukat élő közönség előtt, és fél, hogy elrontja a koreot. Te természetes jó barátnő létedre nyugtadgattad.
"-Nem kell aggódnod Minho! Te táncolsz a legjobban a Stray kidsből! Úgy se rontod el, mert ahhoz te túl tökéletes vagy."
Megfogtad a kezét, és hüvelykujjaddal elkezdted simizni. Minho fel nézett rád és elmosolyodott.
"-Mi lenne velem nélküled?"
Átölélt, és adott egy puszit a homlokodra.
"-Hát..."
Kezdted el mondani, de akkor bejött a menedzser az öltözőbe.
"-Lee Know, gyere már! Kezdenünk kell! Már egy órája mindenki téged keres."
Minho azonnal a menedzser után sietett. A fiúk kivonultak, és elkezdődött a koncert. Te a színpad széléről nézted barátaidat és Minhot. Nagyon jól nézett ki a feszes fellépős bőrnaciban és fehér ingben amiben volt. Te egy trikóban és egy szoknyában voltál. A barátod néha rádmosolygott a színpadról amibe szinte beleborszongtál. Rettentő aranyos volt, ahogy tánc közben kicsempészett neked egy koreai szívet. Ahogy nézted őket, egyszer csak elkezdtél nagyon fázni. Elmentél a fiúk öltözöjébe, hogy keress valamit Minho cuccai között amit felvehetsz. Találtál is egy pulcsit és egy melegítőnacit. Azelőtt még sosem voltál az ő ruháiban. Nagyon nagyok voltak rád. A pulcsi mindenhol lógott rajtad. A melegítő szára meg hosszú volt, ezért felhajtottad. Így mentél vissza Minho ruháiban a színpad mellé. Már nem közvetlenül mellette álltál, hanem egy kicsit távolabbi széken ülve nézted a bandát. Nagyon tetszett neked a koncert. Minho és a fiúk is nagyon jól néztek ki. A Stray kids már az utolsó számát énekelte, amikor te visszamentél az öltözőbe a vizedért. Már nagyon szomjas voltál egy ideje, csak túlságosan lekötött az előadás. Amikor beértél elővettél a táskádból egy kulacsot. Éppen a szomjadat csillapítottad, miközben leejtetted a kupakot. Lehajoltál érte, hogy feledd, amikor a banda besétált az öltözőbe. Megállt mögötted Minho, és a kezét a fenekedre tette.
"-Miért vagy az én cuccaimban?"
Kérdezte miközben egy hatalmasat nyelt.
"-Még sosem csináltál ilyet."
"-Csak fáztam, úgyhogy felöltöztem. Mert baj?"
Kérdezted, de ő csak bámult téged. Gondosan méregette testedet a szemével.
"-Minho?"
Megszólítottad, és akkor feltűnt... A barátod teljesen izgalomba jött miattad. Rettenetesen feszült rajta a latex fellépős nacija. Ahogy megláttad nem bírtad ki, hogy ne kezdj el mosolyogni, ezért a szád harapdálásával fedted el a vigyort az arcodon.
" - Mindent értek."
Megfogtad a kezét és kihúztad az öltözőből.
"-Cica, most hova megyünk?"
Nem válaszoltál neki, csak vezetted. Te sem tudtad, hogy hova mentek. Egy nyugodt helyet akartál keresni, ahol kettesben lehettek. Addig mentetek amíg találtál egy irodát, aminek zárható volt az ajtaja. Bementetek, és szerencsétekre volt a szobában egy hatalmas kanapé. Elfordítottad a zárban a kulcsot, majd leültetted a barátodat.
"-Nem szorít a nacid Minho?"
Kérdezted, miközben a szádat beharapva az ölébe ültél.
"-Cica, van egy kis gondom..."
Te ujjaiddal az izzadt hajába túrtál és beültél az ölébe. Hirtelen rettenetesen meleged lett. Nagyon lassú és mély lélegzeteket vettél.
"-Segítenél T/N? "
Nézett szemeidbe szinte könyörgő arckifejezéssel.
"-Te butus szerinted, miért vagyunk itt? "
Mondtad, majd elkezdtetek szenvedélyesen csókolózni. Minho folyamatosan a fenekedet markolászta. Amikor elváltatok egymástól, elkezdted kihámozni a feszes nadrágjából. Folyamatosan az ajkait harapdálta és téged nézett.
" - Siess már! Túl sexy vagy a melegítőmben. Már nem tudok sokáig várni!"
Levettél róla mindent a boxerén kívül melyben a farka továbbra is mereven állt. Akkor eljött az a pillanat, hogy Minho felállt, és elkezddett téged is levetkőztetni. Lekapta rólad a pulcsiát, a melegítőét és a bakancsodat. Ott állatok egymás előtt fehérneműben. Minho leültetett a kanapéra és a lábaid közé furakodott.
"-Készen állsz cica?"
Kérdezte, mire te csak bólintottál egyet és levetted a tangád. Ő is lekapta az alsóját és belédhatolt. Mind a ketten egy hatalmasat nyögtetek abban a pillanatban. Egy kicsi fájdalmat éreztél, de elviselhető volt, ezért nem foglalkoztál vele. Minho, miután megszoktad a méretet lassan elkezddett mozogni.
"-Nem kellemetlen Cica?"
"- Egy kicsit igen, de fojtasd! Kibírom."
Hogy enyhítse a kellemetlenség érzetedet elkezde óvatosan simogatni szeméremajkaidat. Rettenetesen élvezted az együttlétet vele. Nagyon figyelt rá, hogy jól érezd magadat. Miután mind a ketten elmentetek, kíhúzta magát belőled.
" -Amikor elhoztalak magammal a koncertünkre nem hittem volna, hogy megtörténik az első együttlétünk."
Minhonak fülig ért a szája miközben felöltöztetek. Te is nagyon boldog voltál az ő boldogságától. Sietősen mentetek vissza a többiekhez. Elindultatok a szállásotokra. Az összes bandatag ki volt fáradva a koncert miatt, de Minho tele volt energiával. Folyamatosan a hajaddal, a kezeddel és más testrészeiddel játszogatott a buszon.
"-Ne már Minho! Hagyd abba ez csikis!"
Kiabáltál neki, de nem törődött veled. Beültetett az ölébe és a válladnak dőltötte a fejét.
"-Szeretlek Cica!"
Mondta, majd behunyta a szemeit, míg te elkezdted simizni a fejét.
"-Te nem szeretsz engem?"
Nézett téged felhúzott szemöldökkel. Direkt húztad az agyát. Csöndbenmaradtál és a plafont bámultad.  Minho lelökött az öléből, még te egy nagyot huppantál a mellette lévő ülésen.
"-Naaa ez nem volt szép!"
Nem reagált semmit, csak összeráncolt szemöldökkel a tőled ellenkező irányba fordult.
"-Nem mondtad, hogy te is szeretsz engem."
Durcizott melletted. Óvatosan az ölébe másztál és átkaroltad a nyakát.
"-Te bolond, szerinted most itt lennék ha nem szeretnélek? "
Egy apró csókot nyomtál az ajkaira, de Minho ezzel nem elégedett meg. Miután te elváltál tőle, azonnal visszarántott és hosszasan az ajkaira tapadt. A forró csókotoknak az vetett véget, hogy megállt a buszotok. Leszálltatok és felmentetek a lakosztályotokba. A többiek elmentek vacsorázni, de ti inkább kettesben maradtatok.
"-Cica, nekem van egy ötletem! Nem akarsz elmenni zuhanyozni?"
Vetette fel az ötletét a barátod.
"-Oké Minho, de lehetne csak egy egyszerű zuhany? Ma már egyszer megvolt... Ha nem baj nem szeretném mégeszer a mai nap."
A lehető legaranyosabb szemekkel néztél rá. Nem akartál neki csalódás okozni, de  fáradt voltál már egy olyanhoz, mint nemrég.
"-Hát persze, hogy nem baj! Az lesz amit szeretnél T/N! "
Felállt és menyasszony pózban a karjaiba vett. Bementetek a fürdőbe, ahol levetkőztetek és már a zuhanyzókabinban is voltatok. Ahogy Minho megnyitotta a csapot, a forró vízcseppek elkezdtek lefolyni a testeteken. Figyelted az egyik útját, ahogy végigfut barátod formás kulcscsontján, az izmos hasán, odalent és végül a lábáról lefolyva eltűnik. Közelebb léptél hozzá, és végighúztad kezedet ugyan azon az úton ahol az előző vízcsepp járt.
"-Biztos, hogy nem akarsz semmit?"
Kérdezte enyhén reménykedve Minho. Te megráztad a felyedet, és neki háttal a karjai közé bújtál. Élvezted ahogy lágyan simogat az eres kezeivel. Már úgy érezted, hogy mindjárt el fogsz aludni a kimerültségtől, ezért végül kimenetek. Nem volt francia ányatok, de minden áron együtt akartatok aludni, ezért ketten foglaltatok el egy egyszemélyes ágyat. Végül aztán szorosan összebújva egymás karjai közt aludtatok el.

Másnap reggel furcsa, de ismerős érzésre keltél. Azonnal kirohantál a mosdóba.
"-BAZDMEG!"
Kiálltottál fel, amint megláttad, hogy teljesen át vagy ázva. Azt hitted, hogy a menzeszed még egy hétig nem fog megjönni, de ez nem így lett. Hirtelen nagyon ideges lettél, mert ennél rosszabb pillanatban nem is jöhetett volna meg. Semmi cucc nem volt nálad. Hirtelen valaki kopogtatott az ajtón.
"-Cica, minden rendben?"
Kiabált be hozzád Minho.
"-Ami azt illeti... Nem nagyon... Az a helyzet, hogy megjött és nem hoztam cuccot. "
Mesélted el barátodnak, hogy mi a szitu.
"-És biztos, hogy nincs nálad semmi? Egy eldugott sem a kabátzsebedben vagy tudom is én? "
Hirtelen gondolkodóba estél.
"-Várjál csak! Lehet hogy van egy pár tamponom a táskám legkisebb zsebében. Megnéznéd kérlek?"
Minho mivel nem tudott eligazodni a táskádban inkább az egészet odadobta neked. Szegény Hyunjin sajna nem tudott sokáig aludni, mert már egy ideje felébredt a sok járkálásra. Te nagyon gázul érezted magadat amiatt, hogy ilyen problémáid vannak előtte. Minho előtt annyira nem szégyellted, de Hyunjin... Hála az égnek megtaláltad a táskádban amit kerestél. Feltetted, és végre ki tudtál mozdulni a fürdőből. Remélted, hogy észre sem fogod venni, hogy megvan, de ez nem így lett. Reggeli után tisztára elkezddett görcsölni a hasad, és még a derekad is fájt. Vettél be rá gyógyszert, de nemigazán hatott.
"-Nagyon fáj Minho!"
Nyöszörögtél barátodnak, aki leült melléd, és elkezdte simogatni a hasad.
"-Bárcsak ennél többet is tehetnék!"
Mondta, miközben szomorú tekintettel bámult téged. Rettentően megmelengette a szívedet, hogy ennyire segíteni akar neked.
" - Ennyi épp elég! Akár hiszed akár nem, de sokkal jobb lett ettől." 
Egy hatalmas puszit nyomtál az arcára, amire ő elmosolyodott.
"-El sem tudod képzelni, hogy mennyire boldog vagyok veled!"
Mondta Minho, majdmegfogott bevitt az ágyadba, és addig simogatta az arcodat, amíg el nem aludtál.


Nah remélem, hogy tetszett a történet, amit a te kérésedre csináltam _karmah_xx!
Nemsokára hozoma Felixszes storydat is😉 (nem felejtettem el🤫)

Nah remélem, hogy tetszett a történet, amit a te kérésedre csináltam _karmah_xx! Nemsokára hozoma Felixszes storydat is😉 (nem felejtettem el🤫)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Stray Kids rövid szorikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora