1. Bölüm | Yılbaşı

2 1 0
                                    

1. Bölüm | YILBAŞI

O zamanlar yurt dışında yaşıyan 30'lu yaşlarında bekar bir anneydim. Oğlumla beraber tatlı mı tatlı 1+1 evimizde kalıyoduk. O senede noel ve yılbaşını birleştirmişler ve uzun bir tatil elde etmişler.

Herşey noelden önceki gün başladı. Oğlum o zamanlar 5 yaşındaydı. Otuduğumuz evin etrafında dolaşmaya karar verdik. Tüm şehir ışıl ışıldı. Rengarenk süslenmişti, Ayrıca sokak başında noel koroları bulunuyordu, Filmlerde görmüşsünüzdür, şarkı söyleyip para kazanan insanlar bunlar.

Yolun sonununa kadar gittik, ve bir koro gördük.  Orta yaşlarda 3 kadın şarkı söylüyordu. Oğlum bunları çok severdi, Hatta eşlik ederdi. Etraftaki diğer insanlar gibi bende telefonumu çıkarıp video çekiyordum. Kafamı indirip oğluma baktığında. kulaklarını kapatmıştım. Sorunu sordum. Cevap vermedi.

Göz ucumla koroya baktım, ortadaki kadın rahatsız bir şekilde sırıltıyordu.
Bende oğlumu aldım. Elini tutup yola koyulduk.

Eve vardığımızda oğlum rahatladı. Televizyonu açtı, ve sevdiği programı
açıp izliyordu.

Bende mutfağa akşam yemeği yapmaya gittim.

Amarikan mutfaktı mutfaktan salona rahatlikla gorebiriyordum. Oğlum camdan dışarıyı izliyordu. Gözüm oğluma takıldı korkmuş görünüyodu. Hatta titriyodu. Ve birden fırlayıp mutfağa geldi. Ve ayağıma sarılıp;
"-O BURDA!" Dedi.

Neyden bahsettiğini sordum.
"-Koroda gördüğümüz kadın" cevabını verdi.

Cama yaklaştım. Korodaki ortadaki kadın gerçekten orada duruyordu. Camın bir metre ötesinde evi gözetliyordu. Bir kaç saniyeliğine gözümü kapattım sonra açtım. Gözümü açtığımda kadın yok olmuştu.

Hemen polisi arayıp, Haber verdim.
On dakika sonr kapıma üç tane polis belirdi. Üç polis'ten biri bana eski duran bir fotoğraf gösterdi. Kadın o fotoğraftaydı. Polis fotoğraftaki kişinin o olduğunu sordu. Korodada evime gelen kadının o olduğunu belirtim.

Bana fotoğraf'ı gösteren polis güldü. Oğlum tedirgin görünuyodu. Polis'e neden güldüğünü sordum.

Polis, bu kadının 3 yıl önce öldüğünü ve tamda bugün Yanıtını verdi. Bir anda ürperdim. Kalbim yerinden çıkmak üzerindeydi gerildim. Oğlumun ise gözleri dolmuştu.
Böyle bir cevap beklemediğini kesindi. Saçını okşuyarak onu sakinleştirmeye çalıştım, Aslında bende çaktırmasamda korkuyordum.

Ardından iki polis, evin etrafını araştırdığıni fakat hiçbir iz bulamadıklarını söyleyip gittiler.

Polislerin gittikten sonra, oğlumla birşeyler atıştırıp, Oğlumu yatağına bende kendi odama geçtim.

Tam yatacaktım kii, Çektiğim video geldi aklıma. Instagram ekledigim videolarına girdim. girip o videoyu aradım. Birkaç video buldum onları instagram hikayelerime eklemiştim.
Şaşırtıcı kii, iki kadının arasında kimse yoktu.

Yani orda üç kadın degil, iki kadın bulunuyordu. Gözlerime inanamayip tekrar tekrar hikayelerime baktım.

Şarkı söyleyen sadece iki kadın vardı.
Korkmuştum, olaylara tedirgindim. Olaylardan dolayı kendimi aptal hissediyordum.

Oğlum gibi o kadını gözlerimle gördüğüme emindim. Aynı yerde duran diğer insanların instagram hikayelerini baktım. O kadın hiçbir yerde yoktu.

Derken yanımızda duran bir kadının hikayesine denk geldim. Oglumla çömelip konuşurken göz göze gelmiştik. Koroda şarkı söyleyen kadınları kayda alıyordu.

Ve oğlumla benim durduğum yer tamamen bom boştu!


"Böyle korku hikayelerin devamı için oylarsanız, ve kütüphanenizede eklerseneniz, sevinirim her hafta 3 hikaye paylaşmaya çalışıcam."





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Paranolmal!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin