Anna's POV
Dupa orele de dirigentie in care am invatat sa nu sperii o gravida , sa nu le lasi baietiilor cheia de la subsol si multe alte chestii interesante , Perrie si Zayn , Liam si Danielle , Sophie si Niall , Louis si Ell....ops. Nu am realizat ca toti au plecat. Deci practic am ramas aici cu Harry...minunat..cine stie ce va fi.
Eram in sufragerie pe vesnicul meu meu loc care se numea "Canapeaua" . Mancam din borcanul cu nuttela , bine..din ce a mai ramas pentru ca dupa ce s-a intamplat , am mancat un sfert iar alt sfert , l-am gasit pe jos. Ma plictiseam al naibii de tare. Si totusi realizez ca sunt singura cu iubitul meu...deci ar trebui sa petrecem o seara romantica impreuna sau putem macar sa facem ceva impreuna...nu?
"Harry!" am tipat cat de tare am putut
"Da iubito!" a zis aparand in pragul usii. "Am putina treaba la bucatarie..ok?"
"Vin sa te aju.."
"Nu! Adica.. te rog stai aici!"
"Oke..." am spus putin mirata
Harry's POV
Maine faceam 3 luni de cand eram cu Anna si da...vreau sa o surprind. E ora 22:35. Baietii si fetele nu au plecat. Planuisem ceva cu ei...sper sa am timp sa imi termin planul pana la capat avand in vedere ca era programat mai devreme. Dar cum cei 3 prieteni buni ai mei , fara minte si tonti pot spune, au stricat tot, trebuie sa ne miscam in viteza. Am inchis usa de la bucatarie cu cheia.
"Bun! Suntem toti? Pezz, Zayn, Ell,Tomlinson, Sophie, Niall,Liam,Danielle..perfect! Deci uite ce vreau sa faceti! Ell si Louis , va duceti si tineti pe Anna ocupata pe motivul ca Ell si-a uitat telefonul si a venit sa si-l ia. Baieti voi veti gati impreuna cu Danielle si Pezz. Iar tu Sophie...vei veni cu mine sa ii luam un cadou Annei!"
"Perfect" au zis ei la unison.
"Dar..." începe Niall "Am o intrebare?"
"Da?"
"Fara supărare Eleanor dar de ce boul de Tomlinson care e bou are treaba usoara? De ce nu eu si Sophie?"
"Pentru ca nu tii secrete iubirile! Acum haide!" Spune Soph sarutandu-l.I-am putut vedea pe Lou si Ell iesind pe usa din spate ducandu-se in fata si sunand la sonerie. Sophie a venit cu mine pentru a ii cumpara cadoul Annei.
Louis's POV
"Sa te prefaci ca lumea da? Si cum intri sa pui telefonul meu la cuier si.."
"Iubire..nu sunt prost!" am spus presandu-mi buzele peste ale ei.
Usa se deschise. Dupa ce am facut totul conform planului pana acum, am intrebat-o pe Anna daca o deranjeaza daca ramem peste noapte pe motivul ca as fi prea obosit sa conduc.
"Vreti sa va servesc cu ceva..hai la bucata.."
"Nuu!" am tipat eu suspect.
Ell s-a uitat urat la mine. Nu stiam ce sa faca. Anna se uita la mine ca la felul 14
"Adica nu te deranja...am mancat pe drum si...e destul de tarziu!" Mint eu.
"Ok dar , cand ati avut timp sa mascați?" a spus ea asezandu-se pe canapea si uitandu-se inca suspect la mine care radeam fals si la iubita mea care zambea mai fals ca mine.
"Morcovii lui Louis...sti tu!" Zice Eleanor.Am gasit un film destul de bun si am inceput sa ne uitam la el. Te rog Harold, vino mai repede sau jur ca o sa apuci clipa cand te strang de gat!
Danielle's POV
"Idiotilor! Nu pot tipa. Faceti exact ce v-am spus! Cat de greu e sa faci o amarata de pizza? Ce faceati daca va punea sa faceti..nu stiu..."
"Rata impluta cu portocale" a zis Pezz incepand sa rada.
"Shhht" au spus baietii "Nu vrem sa isi dea seama ca suntem aici!"
Baietii s-au apucat din noua de gatit. Niall se dezmeticise si a zis ca are totul sub control..Cum aveau totul sub control, am zis sa nu ma mai deranjez si sa iau o pauza alaturi de prietena mea.
"Si tu ce ai mai facut?"
"In afara de faptul ca ma gandesc la ce iubit dragut are Anna..nimic" a zis ea zambind.
"Da ,e foarte dragut ce face pentru ea! Sper sa apuc clipa in care si iubitii nostrii vor face asta!"
"Abso..."
Dar nu apuca sa isi termine fraza pentru ca o scanteie tot lucea in spatele nostru. Din incapere imediat au iesit Niall care tipa alaturi de Zayn iar Liam se grabea sa aduca stingatorul.
"Mai repede Liam! Stinge focul daca nu vrei sa te omoare Styles ca i-ai fript iubita!" zise Zayn destul de spreiat..
Focul nu era unul mare...adica dabea daca se intamplase ceva. Bine e ceva destul de grav sa fii atat de nebun sa arunci un chibrit pe fereastra astfel incat iarba de langa fereastra sa ia foc dar...na. Dupa ce am stins micul incendiu..am realizat ca nu mai e timp
"Gata! Eu nu mai lucrez in astfel de conditii! Comand eu 15 pizza,si un tort!" a spus Niall apeland numarul pizzeriei
"Suntem 10 oameni. De ce comanzi 15 pizza?"
"Pentru ca unora le este foame, Pezz!"
************************
Harry's POV
Parcam masina. Sophie s-a dus spre usa si a deschis-o. Am venit si eu in urma ei. Ce puteai observa in sufragerie? Pe prietenii mei alturi de iubitelelor mancand pizza. Si nici o Anna pe acolo. Am intrat si am facut ochii mari. M-am asezat , si am ascultat tot ce debitau tampitii aia 4. Mi-au stricat tot planul. Am urcat sus in camera. Era 12 noaptea. Anna dormea. Am trezit-o usor.
"Ce s-a intamplat?" a zis ea pe un ton dragalas.
"Asta s-a intamplat. Si ii arat o fotografie in care ne sarutam. De mai bine de 5 luni mi-ai furat inima si de mai bine de 2 luni traiesc un vis. Pot zice ca este cel mai frumos vis si deja ne aflam in luna a treia."
A zambit usor si s-a ridicat in sezut. Si-a pus mainile in jurul gatului meu si ne-am sarutat lung. Gasca vesela incepuse sa faca liniste si totul era perfect pentru ca eram doar noi. Dupa ce am rupt sarutul am asezat-o in fata oglinzii si i-am spus sa inchida ochii. Cadoul pentru ea era un medalion cu litera "H" de la Harry.
"Poti deschide ochii!" a m zis eu presandu-mi buzele de obrazul ei.
"E minunat Harry!" a spus ea sarutandu-ma.
Hei! Hei! Hei! Habar nu am cat de bine a iesit capitolul dar sper sa va placa. Xoxo