A vonathoz érve Cedric segített felpakolni neki majd ezután elköszöntek szüleiktől.
-Gyere Laila szálljunk fel.
-Menj nyugodtan a barátaidhoz Ced én megleszek.- fordult bátyja felé.Laila elindult és be-be nézegetett a fülkékbe. Az egyik fülkéhez érve különös érzés keletkezett benne így benyitott. A fülkében egy szemüveges fiú ült egymagában.
-Szia leülhetek hozzád?
-Persze csak nyugodtan.-válaszolt mosolyogva a fiú.
-A nevem amúgy Laila Diggory, most kezdem az első évemet.
-Én Harry Potter vagyok és úgyszintén elsős.Laila először nem tudta mit mondjon. Sok történetet hallott a fiúról aki túlélte a gyilkos átkot ezzel legyőzve Voldemortot. Voldemort minden idők legsötétebb varázslója aki ellen szülei úgyszint harcoltak egy nap megtámadta a Potter családot,megölte Harry szüleit ám mikor Harryt is megpróbálta az átok nem sikerült és Voldemort eltűnt. A kis Harryt muglik közé dugták és ott nevelkedett.
-Biztos örültél akkor,hogy végre a saját világod körében lehetsz újra. Biztos rossz lehetett a muglik között felnőni.
Harry először nem válaszolt csak nézte Lailát zöld szemeivel. Lailát megint csak az a furcsa érzés vette hatalmába mint amikor benyitott mintha valami húzná a fiú felé.
- Ha őszinte akarok lenni veled- szólalt meg végre Harry- fogalmam sem volt róla,hogy varázsló vagyok...A rokonaim nem mondták el nekem így sokáig azt sem tudtam mi történt a szüleimmel.
Laila sajnálatot érzett a fiú felé de mielőtt reagálni tudott volna a fülke ajtaja újra kinyílt. Egy vörös hajú szeplős fiú lépett be az ajtón.-Sziasztok,minden fülke tele van,leülhetek hozzátok?
- Te nem Arthur Weasley egyik fia vagy?- kérdezte mivel a fiú kiköpött mása volt apja egyik munkatársának, Arthur Weasleynek, aki elmondta apjának,hogy az egyik fia is most lesz elsős.
-De igen Ron Weasley vagyok! Honnan tudtad?- kérdezett vissza a fiú.
-Apukáink munkatársak a minisztériumban. Egyébként én Laila Diggory vagyok!
-Én meg Harry Potter - mutatkozott be Harry is. Ron arcán minden érzelem tükröződött így nem volt nehéz kitalálni,hogy sokkolta a hír. -Igaz,hogy van egy sebhelyed?- bukott ki belőle a kérdés.
-Igen igaz.- és Harry megmutatta villám alakú sebhelyét.A vonat út többi részében Laila és Ron meséltek Harrynek a varázsvilágról,kviddicsről és amikor megjelent a büfés asszony minden édességet megkóstoltattak vele. Megismertek egy Hermione Granger nevű lányt és egy Neville Longbottom nevű fiút akinek a varangyát keresték. Laila el is könyvelte magában,hogy messze el is kerüli őket. Átöltöztek talárjaikba és a vonat végre valahára lassulni kezdett. Egy hang bemondta minden holmijukat hagyják a vonaton.
-Gyertek szálljunk le!- fordult a fiúk felé. Az ajtóban összeütközött egy tejföl szőke hajú fiúval.
-Bocs ne haragudj - kért elnézést de a fiú szóra sem méltatta.-Minden elsős ide hozzám!-csendült egy mély hang amihez egy óriás test párosult.
-Ő Hagrid akiről meséltem nektek!-mondta Harry miközben integetett Hagridnak.
Ugyanis Harry elmesélte Hagridtól tudta meg, hogy varázsló és ő vitte vásárolni illetve kapta baglyát Hedwiget.
- Ha mindenki itt van elindulunk szépen a csónakokhoz amivel megérkeztek a jó öreg Roxfortba!- magyarázta Hagrid a megszeppent elsősöknek. Laila észrevette a szőke fiút aki megvetően méregette Hagridot és a többieket.A csónakázás izgalmas volt de Lailának már csak a beosztási ceremónián járt az esze. Miután átértek és beléptek egy hatalmas kapun egy szigorú boszorkány már várta őket.
-Kérem sorakozzanak fel kettesével és hamarosan bevonulhatnak a nagy terembe ahol a felsőbb évesek már várják önöket. A beosztási ceremónia eldönti melyik házba kerülnek és melyik háznak szerezhetnek pontokat vagy éppen veszíthetik el azokat. Kérem itt várjanak amíg visszajövök magukért- majd MacGalagony professzor magukra hagyta őket. -Szóval igaz a hír és Harry Potter Roxfortos diák lett.-szólította meg a szőke fiú Harryt. Mivel Harry nem válaszolt Laila megtette helyette.
-Igen ő Harry Potter van ezzel talán valami problémád?
- És te ki lennél? Csak tanácsokat szerettem volna adni kivel barátkozzon ,hogy ne kerüljön rossz társaságba- nézett végig Ron lyukas és szegényes talárján.
-Én Laila Diggory lennék...-de mielőtt befejezhette volna mondatát Harry átvette a szót.
-Kösz de szerintem eltudom dönteni kivel szeretnék barátkozni.-utasítva ezzel el a fiút.McGagalagony közben visszatért értük.Laila beállt egy lány mellé akit szimpatikusnak talált és remegve bár de magabiztosan indult be a terembe. A terem közepén jártak már amikor elkapta bátyja tekintetét és integetett neki. A terem végébe érve egy süveget pillantottak meg ami egy széken állt. Mögötte a tanári asztal helyezkedett el ami az egész teremre rálátott. A négy ház asztala a süveg előtt egymás mellett helyezkedett el.
- Akinek a nevét mondom előre jön leül felhelyezem rá a süveget ami hangosan mindenki hallatára meghozza döntését.
A beosztás nem névsorrendben történt. Amikor Harryre került a sor az egész terem elcsendesült. Végül a Griffendélbe került ahogy Ron és Hermione- Neville páros. A szőke fiú akit ha jól hallott Draco Malfoynak hívtak a Mardekárba. A Mardekár házról mesélt neki Cedric,hogy eléggé rossz híre van és közutálat tárgya és onnan került ki a legtöbb gonosz varázsló. Lailát ezt annyira nem érdekelte, inkább az, hogy már 6 éve övék a kviddics és a házkupa is.
-Laila Diggory-hangzott el a neve. Laila leült és várt.
-Hmm milyen érdekes- szólalt meg a süveg,de ezt csak Laila hallotta- Egy igazi tehetséggel van dolgunk aki vakmerő és magabiztos. Bizonyítási vágy is van itt bőven.Érzek valami különlegességet is ami nem feltétlen pozitív....Hova tegyelek téged...Legyen a MARDEKÁR! - hozta meg végre a döntését a süveg.Laila nem tudta,hogy örüljön- vagy sem.Miközben sétált a Mardekár asztala felé kereste bátyja tekintetét aki viszonozta,bár látszott rajta,hogy csalódott. Harry és Ron is szomorúan nézték őt. A mardekárosok megtapsolták bár elég halványan.
-Nem gondoltam volna,hogy ide kerülsz-szólította meg Draco. A bátyjád tudtommal Hugrabuggos.
-És netán ez téged zavar? Nem hiszem,hogy bárki is kérdezte a véleményed- replikázott Laila.Albus Dumbledore a Roxfort igazgatója felállt és szívélyesen üdvözölt mindenkit.A ceremónia végére összebarátkozott Blaise Zambini és Theodore Nott nevű fiúkkal és Daphne Greengrassal. Draco két nagydarab sráccal Crakkal és Monstróval találta meg a hangot. Mikor a vacsora befejeződött az asztaloknál kellett maradni és a Mardekár ház vezetője Perselus Piton által megapták az első órarendjük. Majd a ház prefektusát követve elindultak a mardekár ház körletébe. Lefelé indultak a pince felé és mikor végre bejutottak a körletbe kiderült,hogy az a Fekete-tó rejtelmeibe ad egy kis rálátást. Négyesével kerültek össze így Laila hálótársa Daphne,Pansy Parkinson és Millicant Bulstrode lett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
Fiksi PenggemarLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...