❌19❌

220 17 0
                                    

Час по музика. Хосок, който бе с паралелка музикален театър в момент имаше час и свиреше заедно с останалите ученици на тромпета си. Явно неговите караници с най-добрия му проятел не се отразяваха добре и той меко казано не внимаваше в час.
-Добре. Спрете, спрете.- провикна се учителя, вдигайки леко ръката си нагоре, за да привлече вниманието на учениците.- Кой свиреше така, а? Никого не обвинявам. Този път ще ви размине, но знайте че ви слушам много внимателно. Да опитаме отново.- тийнейджърите продължиха, като не след дълго време отново бяха спрени от учителя си.- Какво има, момчета?
-Тромпетисът е.- провикна се един от учениците, гледайки към Хосок.- За нищо не струва.
-Това беше грубо, Аш. Хосок просто има лош ден и се нуждае от подкрепата ни. Какво ти има, приятел?
-Господине, само ни губи времето на всички.- обади се отново същия човек, а оранжевокосия само склони глава надолу, опитвайки да сдържи емоциите си. - Най-добре е да го разкараме от групата.
Хосок: Добре.- каза, мятайки инструмента на земята.- Тръгвам си.
-Еее, успокой се, приятел.- отвърна преподавателя, тръгвайки към момчето, което рязко се обърна към него.
Хосок: Ти си долен, алкохолизиран даскал по музика, спри да се правиш на готин! Пълна скръб си.
-Не ми харесва тона ти.- каза със спокоен глас учителя, който се опита да докосне момчето по рамото, в опит да го успокои.
Хосок: Не ме докосвай, мамка ти мръсна!- разкрещя се из цялата стая, като след това ядосано излезе от нея. Джимин, които седеше до него, внимателно остави, добре окрасената си по негов начин китара и също излезе от стаята, в опит да настигне приятеля си. Бързайки да излезе от училището, Хосок беше бутнал няколко от учениците, които му се подиграваха.
-Какво пък му става на този педераст?
-Явно се е ядосал, че пак не му пускат.
Вече му писна. Адреналина в тялото му кипеше с цяла мощност. Върна се при момчетата, които се ебаваха с него и силно удари единия в носа, привличайки вниманието на всички в коридора. Осъзнавайки се какво бе направил веднага побягна, а Джимин хукна след него.

-Къде ти беше акъла?- заговори с доста спокоен глас бащата на Хосок, който седеше на шофьорското място на колата си, гледайки в нищото.
Хосок: Поне не ме изключиха...
-Не е там работата. - настъпи кратко мълчание.- Да не би някой да се опита да те нарани?
Хосок: Просто ми писна...Писна ми да ме третират като плъх.
-Знам, че ти е неприятно, но не можеш просто така да удряш хората.
Хосок: Но ти ми каза да закоравея.
-Не по този начин. Какъв човек искаш да бъдеш, Хосок? - момчето погледна към баща си, учуден.
Хосок: А ти какъв искаш да бъда, татко?-отвърна му ядосано, излизайки с трясък от колата. Дразнеше се от факта, че баща му ту казваше едно, ту друго. Хем искаше да бъде себе си, хем иска да се промени и да стане малко по-мъжествен.

𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant