Epilóg

1K 53 27
                                    

O 8 rokov neskôr

*************

Pred hodinou

Aimee

"Aimee vyzeráš nádherne," povedala mi Rose popritom ako som sa pozerala do zrkadla, ktoré zaberalo celú stenu. Videla som ako jej z oka vytiekla slza no rýchlo si ju utrela a tak som sa tvárila, že som si nič nevšimla.

"Je to hlúpa otázka, ja viem, ale myslíš, že sa budem Jamesovi páčiť?" Opatrne som sa opýtala. Vedela som, že by som sa mu páčila aj keby tam prídem v teplákoch ale aj tak ma to trápilo.

"Merlin sranduješ?! Jediný komu sa môžeš momentálne nepáčiť je asi nejaký slepec, pretože ani predstavivosť by mu nestačila na to aby vystihla tvoju krásu,"
povedala a chytila ma za ruku.

"Ďakujem Rose," povedala som rozcítene a cítila som ako sa mi do očí tlačia slzy. Silno som ju objala.

"Ale no tak Aimee, nemôžeš plakať roztečie sa ti maskara," povedala ale objatie mi opätovala.

V tom prišla za nami Dom. Pozrela som sa na ňu a keď ma zbadala náhle zvážnela.

"Merlin čo sa stalo? Rose? Čo je? Aimee nehovor mi, že si si to rozmyslela," prísne sa na mňa pozrela.

"Čo? Nie nie to vôbec," povedala som a snažila som sa znieť sebavedome. Zotrela som si slzy z tváre a pozrela som sa do zrkadla aby som zistila aké škody som svojmu make-upu napáchala.

Na moje prekvapenie maskara bola stále na mieste.
Dom si asi všimla moje prekvapenie a bez toho aby som sa opýtala mi odpovedala "Vedela som, že isto budeš plakať tak som ti pre istotu dala vodeodolnú,"

"Ach Dom ty si úžasná!" nadšene som zvýskla a rozbehla som sa k nej aby som objala aj ju.

"Tak čo Aimee pripravená?" Opýtala sa ma Rose a ja som sa ešte poslednýkrát pozrela na seba do zrkadla.

Tie šaty boli také nádherné. Boli, samozrejme, celé biele. Mali obrovskú sukňu, ktorá išla presne od pása až po zem, pod ktorou sa nachádzalo aspoň tristo vsrtiev. Vrch sukne pokrýval satén a na ňom boli rovnomerne umiestnené malé strieborné ruže. Bol to Rollyho nápad. Vrch šiat bol tiež pokrytý saténom ale namiesto ruží sa na dĺžku tiahli stonky a listy (samozrejme ruže), ktoré boli tiež strieboné.
Našťastie nemali výstrih, to bola moja jediná podmienka. Keď mi ukázala teta Ginny aké má nápady na vrch až zle mi prišlo.
Rukávy boli priesvitné a boli len po lakte.

Naozaj sa cítim ako princezná.

Aj by som mala. Je to predsa môj veľký deň.

Išla som odpovedať keď v tom Dom zazvonil mobil.
Zdvihla a do minúty zbledla tak, že mala tvár bielu ako stena za ňou.

"Ako jej to môžem nepovedať?" Povedala do telefónu nervózne a neustále očkom zazerala na mňa.

"Nie, musím jej to povedať sme v tom spolu,"......."Dobre choďte a hneď mi daj vedieť," zložila a pozrela na nás s Rose pohľadom, ktorý som nevedela identifikovať.

"Dievčatá, vyskytol sa malý problém,"

James

"Tak čo, si pripravený?" Opýtal sa ma Fred s úškrnom na tvári.

Vzadu sedeli Alex a Albus a viedli nejakú záživnú konverzáciu o niečom čo som nikdy v živote nepočul, no keď to Fred povedal obidvaja stíchli pozreli sa na mňa.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Where stories live. Discover now