Capitolul 8 OMG SEMNUL EXCLAMARII.

149 4 1
                                    

Micul dita-mai alaiul de zombi si cei doi prizonieri se indreptau spre...Da. Rider ii sopti lui HateHunter:

-Hei ne apropiem de o asezare ! vom fi salvati! 

-Super ! Bate palma ! Ihhhhh...

-Hate , suntem legati.

-Oh.

...............................................................................................................................................................................

Bun.Au intrat intr-un sat . 

-Acum! (Impreuna) Ajutoooooooooooooooooooooooooooor!

Dar nimic. Nimic. NIMIC.NIMIC!!!!!!!!!!!! Zombi au inceput sa rada asa de tare ca unuia i-a zburat capul.

-Nu va aude nimeni , imbecililor ! Chiar credeati ca mai e cineva pe aici? Am invadat satul asta cu mult timp in urma! HAHAHA!

In departare se zari o jungla.Stai . Mai , mai ,  mmmmmai e cevva.... OMG CU SEMNUL EXCALMARIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mai departe de jungla , pe deal , invaluit intr-o negura deasa si flacari , se vazu un castel infiorator. Al zombiilor.

-Vai de mine Rider ! Ne ducem naibii ! O sa murim!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ce-i aia ?!

-Am vazut-o si eu!

Cei doi zarisera o umbra printre copacii junglei. 

-Miscati-va !

-Hate , ne deshidratam si suntem epuizati . Pun pariu ca avem halucinatii.

Asa o fi fost , dar au avut amandoi aceeasi vedenie? Hmmm......

Hey sall tuturor am reveni cu povestea! Sincer, am scris-o din plictiseala si nu credeam ca cineva o sa fie interesat , dar wow! pe bune ! WOW!!! Cativa ma sustineti si am decis sa continui . Sper sa dati follow sau cv gen. Apropo , in caz ca aveti cont pe youtube , eu am canal de Gaming . Daca sunteti interesati , ar fi frumos sa aruncati o privire si daca va place sa va abonati. Si ,ca sa stiti am12 ani si sunt f, matur ptr varsta mea. Sper sa va abonati,sincer la mn:I'm in Blue:https://www.youtube.com/channel/UCUJGMYrOALVKosIf0WrIcvg. Papa punct.

A little Minecraft storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum