След като часовете в училище вече бяха свършили Техьонг се прибра в своята малка каравана, където завари брат си да слуша музика и да готви палачинки.
-Твоите любими палачинки~
Техьонг: Нима мислиш, че това ще компенсира изчезването ти без предупреждение?- веднага го нападна с риторичните си въпроси, събличайки якето си, мятайки го някъде настрани.
-Но това са палачинки със сметана и шоколадов чипс.
Техьонг: Събудих се и на сутринта те нямаше!
-Шоколадов чипс под формата на усмихнато личице, както ги обичаше като малък.- опитваше се да смени темата, но уви без успех.
Техьонг: Изчезна за четири месеца. Поболях се от притеснение.
-Виж, знам че съм кретен...Навлякох се в проблеми. Продавах стока на един.
Техьонг: Ъх, знаех си.
-Не, не, не. Не са наркотици. Вече..не ги употребявам. Ставаше въпрос за грабеж на нещо за хилядарка в комбинация с пиянска вечер, която ми коства големи пари и един доста агресивен доставчик. - каза всичко на един дъх.- Просто трябваше да изчезна. Много съжалявам.
Техьонг: Ти само съжаляваш. - просна се на малкото диванче, гледайки го.- Защо се върна? Пари ли ти трябват?
-Оффф, знаеш ли какво...аз ще си тръгвам. Това е нелепо.
Техьонг: В Тексас ли ще се връщаш, идиот?
-Русия също е място, Техьонг. Да, времето е скапано и имам проблеми с човешките права, но съм доста добър. - русокосия само извъртя очи и въздъхна.
Техьонг: Дано палачинките си ги бива.-Оо, я стига. Наистина ли ходиш с този здравеняк.- след като Техьонг и брат му се бяха наяли започнаха да си говорят, за да наваксат изгубеното време.- Изглежда много сериозен.- русокосия го изгледа на кръв.-Както и да е...разкажи ми малко повече за този твой Джаксън.
Техьонг: Добър е.
-Така ли? Само това ли?
Техьонг: Не, той...той е в отбора по плуване. Има страхотно семейство. Добър е в ученето.
-Тогава..много се радвам за теб.
Техьонг: Направо летиш от щастие.Джин: Хей, това да не беше гаджето ти?- както винаги бащата на Джин бе у дома на майката на Кук и сега той минаваше, за да го вземе.
Джънгкук: Н-не, това е Джимин. Един приятел. Обречен съм на самота....баша ти е вътре..да го извикам ли?
Джин: Не си прави труда. - натисна продължително време клаксуна на колата, а Кук леко се стресна. - Мисля, че баша ми харесва майка ти. Смени си три пъти тениската преди да дойде и сложи прекалено много афтършейф.
Джънгкук: Майка ми не си пада много по гаджетата. Тя е мъжемелачка.
Джин: Това не е ли малко странен начин да опишеш майка си?
Джънгкук: А не е ли малко страмно да караш баща си абсолютно навсякъде?
Джин: Той е пиянде. И доста често са го хващали да кара с превишена скорост. Отнеха му книжката за няколко месеца.
Джънгкук: Сякаш ти си родителя, а той голямото дете.
Джин: Така е.- засмя се, поглеждайки го особенно за момент.- Искаш ли да излезем заедно? Забавен си и искам да изляза с теб на среща.
Джънгкук: Д-Да..добре.
Джин: Супер.
YOU ARE READING
𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)
FanfictionКакво става, когато невинното момче Джон Джънгкук което никой не познава започва да си партнира с най-лошото и известно момче Ким Техьонг? Started:10.03.2020. Finished: ᵇᵃˢᵉᵈ ᵒⁿ ᵃ ⁿᵉᵗᶠˡⁱˣ ˢᵗᵒʳʸ