part 32

207 35 0
                                    

Harry's  POV:

Οταν  το  κουδουνι  χτυπησε,  ολα  τα  παιδια  μαζεψαν  τα  πραγματα  τους  και  βγηκαν  βιαστικα  απο  την  αιθουσα,  το  ιδιο  και  εγω.  Αλλα  πριν περασω  τη  μεγαλη  μπλε  πορτα, γυρισα  πισω  μου   για  να  κοιταξω  το  κοριτσι  που  αγαπαω. Εβαζε  ακομα  τα  βιβλια  στην  τσαντα  της  και  δεν  εδινε  σημασια  σε  κανεναν,  ουτε  καν  στη  διπλανη  της.  "Οι  ρολοι  αντιστραφηκαν!"  σκεφτηκα  και  βγηκα  απο  την  ταξη.  Εκει  ειδα  τον  Niall και  τον  Zayn να  με  περιμενουν.

"Φιλε, ολα  καλα?" με  ρωτησε  ο Zayn και  εγω  εγνεψα καταφατικα  καθως  κατεβαιναμε  τις  σκαλες.

"Εισαι  σιγουρος? Τωρα  τελευταια,  δε  μιλας,  δε  γελας"  συνεχισε ο  Niall κοιτωντας  με  συμπονετικα. Αν  ηταν  καποιος  αλλος  στη  θεση  μου,  ισως  να  ειχε  βαλει  τα  κλαματα  μονο  απο  το  υφος  του,  αλλα  οχι  δεν  προκειται  να  το  κανω. 

"Καλα  ειμαι!" απαντησα  γρηγορα.

"Παντως  αν  εχεις  κα....."  το  αγορι  με  τα  μαυρα  μαλλια  δεν  προλαβε  να  ολοκληρωσει  την  προταση  του,  γιατι  εκεινη  την  ωρα  ακουσα  τον  αδερφο  μου  να  με  φωναζει.

"Harry, περιμενε!" ειπε  και  ετρεξε  προς  το  μερος μας. Ειναι  η  πρωτη φορα  στη  ζωη  μου  που  τον  ευγμομωνω, γιατι  διεκοψε μια  συζητηση  με  τους  κολλητους  μου. Εγω, ο  Zayn και  ο  Niall γυρισαμε να  τον  κοιταξουμε. 

"Συμβαινει  κατι?" ρωτησα  κοιτωντας  τον. Ηταν  λαχανιασμενος. 

"Γεια σας,  Παιδια!" χαιρετησε τον  τους  φιλους  μου, το  ιδιο  εκαναν  και  αυτοι  κοιτωντας  τον  λιγο  περιεργα.  "Harry, παμε  μαζι σπιτι! Σε παρακαλω! Πρεπει να  μιλησουμε!"κυριολετικα με  ικετεψε  παιρνοντας  μια  βαθια  αναπνοη. 

"Νομιζα  οτι  θα  πηγαινες  με  την Irene!" του  ειπα. Παντα  μαζι  πηγαινουν  σπιτι,  απο  τοτε  που  ηταν  εξι  χρονων και μου  φαινεται  αρκετα  περιεργο να  μη  θελει να  παει  μαζι  της  τωρα. 

"Η Irene εφυγε!" μου  χαμογελασε  και  εγω  κοιταξα τον Niall και  τον  Zayn. Αυτοι μου  εγνεψαν  καταφατικα  και εγω  εφυγα  με  τον  Arthur. Για  μερικα λεπτα,  δε  μιλουσε  κανενας οταν  εγω  αποφασισα  να  σπασω  τη  σιωπη.

"Λοιπον,  για  το  τι  ηθελες  να  μου  μιλησεις?" ρωτησα  και  αυτος  με  κοιταξε  ξαφνιασμενος. Συνεχισα  να  τον  κοιταζω  περιμενοντας  μια  απαντηση.

The  annoying  boy// Harry  Styles  fanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang