3. Bölüm -Bıçak-

305 36 9
                                    

Selam canlarım :)) Umarım beğenirsiniz...Multi Profesör Peter :))

Sislerin ardından Profesör Peter'ı görünce az da olsa rahatlamıştım.Bu adam cidden çok garip! Pardon, bu okuldaki herkes garip.Ben de pek normal (!) sayılmam aslında.

" Selam Emma. Seni dersine girmeden uyarmam gerektiğini düşündüm."

"Çarpıcı bir girişti." dedim imalı imalı.Daha sonra düşüncelerini okumaya çalıştım ama okuyamadım. Bu gücün de bir işe yaradığı yok yani."Neden düşüncelerinizi okuyamıyorum Profesör?"

"Sadece normal insanların  zihinlerini okuyabilirsin Emma."

Doğru, biz anormaliz(!)

"Seni Jackson'la konuşurken gördüm.O bir vampir."

Demek o yüzden onu koşarken göremedim. Bilirsiniz, vampirler hızlı koşar.

"Dersinin başlamasına yirmi dakika kaldı. Diğer öğrenciler duyuru olduğu için bahçede toplandı.Burada normal dersleri göreceksin ama ekstra derslerin olacak.Buraya gelmemin sebebi ise sana kuralları söylemek.Tabakanın dışına iznim olmadığı sürece çıkamazsın.Seni tabakanın dışına çıkman ile görevlendirdiğimde hiçbir normal ile bu okul hakkında konuşmayacaksın. Aksi halde varlığımızı öğrenmeleri pek te iyi olmaz."

"Peki profesör" diye geçiştirdim.

Profesör tam odadan çıkacakken seslendim." Sizin özel gücünüz nedir?" dedim çekinerek.

"Sis...Bu arada sınıfın 11-F."dedi ve hızlıca odadan çıktı.

Kendi kendime gücünü düşünerek "iyiymiş" diye mırıldandım ve ardından üniformamı alarak giydim.Siyah-kırmızı kare desenli , güzel bir üniformaydı.

Yavaşça kapıyı açtım ve önüme ilk gelen merdivenden indim. Birden karşımda o tanıdık yüz belirdi.Jackson...

Tam yanımdan geçip gidecekti ki durdurdum.Yüzüme hafif bir gülümseme yerleştirerek "11-F sınıfı nerede?" diye sordum.

"Yine mi sen ya" diye sessizce mırıldandı.

"Duydum!"diye çıkıştım.

"Ee ne olmuş duyduysan" diye alaycı bir bakış attığında bozuldum.

"Herneyse sana bir soru sormuştum hatırlıyorsan"

"Benimle gel." dedi ve ilerlemeye başladı. Tahta bir kapıdan geçtik ve ardından karşımıza uzun, dolaplar bulunan koridorda sınıflar çıktı.11-F 'nin önüne geldik ve içeri girdim. O da gelmişti. Sınıfta henüz kimse yoktu .Sınıf oldukça büyüktü. En arka sıraya doğru ilerledim ve orada oturmaya karar verdim.Evden gelen eşyaların arasında aldığım defterimle kalemimi masanın üzerine koydum ve ardından ben de oturdum.Jackson da önüme oturdu.

"Sen de mi bu sınıftasın?" diye sordum şaşırarak.

"Malesef. " dediğinde yine bozulmuştum ama bir yandan da aynı sınıfta oluşumuza sevinmiştim.

Ne diyorum ben ya ? Tamam kusursuz vücuda, kahverenginin en güzel tonundaki gözlere,hayatımda gördüğüm en güzel saçlara sahip olabilirdi ama...!!! Ne oluyo ya bana?

'Bakıyorum da çok etkilendin.' diyen iç sesimi susturdum ve içinde bulunduğum ortama odaklanmaya başladım.

Jackson "Beni izlemeyi kesersen sevinirim." dediğinde birden sıçradım ve çenemi dayadığım ellerimi hızlıca çektim.

"Dalmışım" diye mırıldandım.

" Bu kusursuzluk karşısında normal" dedi sırıtarak.

Ukala!

ANORMAL OKUL (#Wattys2015)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin