1. rész

612 48 25
                                    

-Basszus, elkések! Már az első napomon!!!- idegeskedtem, miközben öltöztem. Gyorsan a sminkemért nyúltam, mikor az órára néztem.

-9:12?! Nemár!! 9:45-re ott kell lennem, vagy mire kezdenék, kirúgnak!

Persze Mr. Reynolds hotele fél órára van a lakásomtól autóval, ráadásul a belvárosban, így még dugóba is kerülhetek! Szuper!!
Mikor végeztem, gyorsan felvettem a {kedvenc színű} magassarkúmat, vállamra vettem a táskámat, benne néhány irattal és rohantam le a lépcsőn. Mikor leértem a garázsba, láttam, hogy az autóm egy akadálypálya közepén van!

-Ugye most csak viccelnek!!- meredtem a plafonra.
Így más választásom nem volt, elkezdtem kocogva beérni a munkahelyemre! Út közben sok embernek neki mentem véletlenül, de nem tehettem róla! Mikor egy zebrához értem, nem figyelve a lámpát átszaladtam volna az úton, ha egy fekete autó sofőrje meg nem lök annyira, hogy elessek. A papírjaim szétszóródtak a betonon, így gyorsan próbáltam összeszedni azokat!

-Te meg mégis mit gondoltál?!- szállt ki a kocsiból mérgesen az a férfi, aki kishíján elütött.

-Elnézést, csak késésben vagyok, és már csak tíz percem van beérni a munkahelyemre!- hadartam, még mindig a papírokat szedegetve.
Egy halk morgást hallottam, miután egy szőke, kuszás hajkoronát pillantottam meg. -Mégis hol fogsz dolgozni?- kérdezte.

-Mr. Reynoldsnál fogok! Az ő hotelében. Ez lenne az első napom, de úgy tűnik lemondhatok erről az esélyről!- mondtam aggódva.

-A város legismertebb hotelében? Nahát, te aztán nagy fába vágtad ám a fejszédet!- kuncogott, miután a kezembe nyomta a papírjaimat.
-Gyere, elviszlek!- nyújtotta felém a kezét. Én egy kicsit magam elé meredtem, ahogy végig néztem a férfin. Izzó vörös szemei vannak, izmos testalkata......... Biztos valamilyen kemény munkája lehet!

-Gyere már! Dugó lesz miattunk, ha nem szeded a lábad!- mondta morcosan, és beszállt a kocsiba. Ahogy kizökkentett a bambulásomból, szaladtam is a kocsihoz. Beültem a férfi mellé az anyós ülésre, és egyből átkutattam a táskámat.

-Te meg mit csinálsz?- kérdezte a szőke hajú.
-Csak ellenőrzöm, hogy mindenem megvan-e!- válaszoltam, tovább kutatva. Mikor megbizonyosodtam arról, hogy mindenem megvan, már úton voltunk.

Kb. öt perc múlva meg is érkeztünk. Mikor kiszálltam a kocsiból, eszembe jutott valami!
-Köszi a fuvart!- mosolyogtam rá.

-Nincs mit. Na de megyek. Nekem is azért be kellene érnem a melóba!- mutogatott a hüvelykujjával előre.

-Ja igen!- nevettem, és integettem neki, mikor elhajtott.
Ahogy beléptem a hotelbe, egyből a recepcióhoz vettem az irányt. Megkérdeztem, hogy hol van Mr. Reynolds szobája, és mikor elmondta a kedves hölgy (alacson, rövid sötétkék hajú), egyből oda rohantam!

-156.........156........- keresgéltem. -Na! Végre megvan!- mondtam örömömben, és bekopogtam a szobaajtón. Mikor nem kaptam választ, óvatosan benyitottam.
-Mr. Reynolds? Az új titkárnője vagyok, {Kereszt neved}!- válaszul csak síri csönd volt.........

[Basszus, egyáltalán jó helyen vagyok?....... Biztos, hogy a 156-os szobát mondta a recepciós?......
Na mindegy, addig leülök, amíg várok, hogy jöjjön valaki!]

Mikor leültem egy fotelbe, olyan érzésem támadt, mintha valaki figyelne engem.
-BOO!!- ijesztett meg hátulról egy (talán) velem egykorú fiú.

-Az francba!!- kaptam a szívemhez.
-Ne ijesztgess kérlek!- erre a fiú csak nagyokat nevetett.

-Bocsáss meg, de nem tudtam megállni! Szeretek tréfázni!- nevetett tovább. -Na de nem számít. Mi is a neve eme szép hölgynek?- mosolygott, és a kezemért nyúlt, hogy adjon rá egy csókot.

Adhatok egy italt? (Bakugou x reader)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon