İyi okumalar dilerim...Buket'ten anlatım...
Şaşkınlık;
Anlamsızdı her şey. Duyduğum bu sözler benim için bir anlam ifade etmemeliydi. Dolan gözlerime ve acıyan kalbime lanetler okuyarak onun kıskacından kurtuldum.
Başımı sağa sola doğru sallayıp ret ettim onu. Bunun düşüncesi bile canımı yakıyordu.
Hızla masanın üzerinde duran çantamın içinden evrakları çıkartıp
Gözlerindeki bakışın anlamını çözmek istemiyordum. Çünkü canımı yakacağından adım kadar emindim.
Sakince dosyaları elimden alıp bir adım geri çekildi.
Hızla eşyalarımı toparlayarak arkamı döndüm ve bir adım attım.
İçimi kavuran bu acıyı dilimle ezmek isterken başımı omzumun üzerinden ona çevirdim.
"Üzgünüm Rauf, sebebi olmadığım yaraların merhemi de olamam".
Nasıl bir adım gücü ile yanıma geldiğini anlayamadan kollarını belime dolayıp bedenimi kendi vücuduna yasladı.
Gözlerim kendiliğinden kapanırken telefonumun melodisi böldü sessizliği. Acele ile çantamın içinden telefonumu çıkartıp arayana baktım.
Esat Beyin olduğunu görünce ister istemez gerildim. Hapis olduğum kollardan kurtulamazken aramayı tüm sakinliğimi koruyarak yanıtladım.
"Buyurum Esat Bey".
"Neredesin Buket? Evden çıkarken pek iyi olmadığını öğrendim. Sorun nedir?".
Boğazımı temizleyip cevapladım onu.
"Sorun şu ki Yaman Bey eve gelip sert tavrı ile üzerime yürüdü. Bağırarak sizi sordu ve evden bir haftalığına ayrılmamı istedi. Sizinle özel bir çalışması olacağını da dile getirdi. Korktum anlıyor musunuz? Ben alışık değilim böyle terslenmelere bağırışlara ve hain olarak görülmeye. Eğer ki her ikinizin de benden ufacık kuşkusu varsa eve geldiğimde tereddüt etmeden infazımı gerçekleştirin".
Derin bir sessizliğin ardından "neredeysen hemen eve gel Buket. Bunları yüz yüze konuşacağız" dedi ve telefonu yüzüme kapattı.
Gülümseyerek elimdeki telefona bakarken Rauf bedenimi kendine çevirip "ne var aklında?" diye sordu.
Aslında hiçbir şey planım dahilinde değildi. Öfkem ile konuşup içimdeki acıyı böylelikle kusmuş oldum. Derin bir nefes alıp kararlı ifademle Rauf'un gözleri içine baktım.
"Büyük olasılıkla beni sistemlerine ortak edecekler. Böylelikle Esat Beyin dahil olduğu masayı bulmuş olacağım. Ardında da Cihat Beyin hazırladığı scorpion planını devreye sokabiliriz. Çünkü bu gece özel koruda toplantıları olacak".
Rauf tek kaşını kaldırıp "nasıl bu kadar eminsin?" diye sordu. Başımı sağa sola doğru sallayıp sorusunu cevapladım.
"Bir akıllı sen değilsin Rauf. Senden aşırdığım dinleme cihatlarını evin çeşitli yerlerine yerleştirip sağ kulağımdaki verici ile seninle iletişime geçerken sol kulağımdaki verici ile de onları dinliyorum. Şuan Yaman Bey ile çetin bir kavgaya oturdu kart horoz. İzin ver gideyim ve kararlı ifadelerimle onların yanında olduğumu göstereyim. Bu planı gerçekleştirip onları küçültmeye ihtiyacımız var".
Sağ elini belime yerleştirip yine bedenimi kendine çekti ve anlını anlıma yasladı. Sıkkın bir soluk verdikten sonra dudaklarımın üzerine nefesini üfleyerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİHAT BEY Her Aşk Biraz Ölüm Kokar...
Genel KurguKızıl alevler sarmıştı etrafımı, sağ tarafımda celladım var iken, sol yanımda bana hayat diyen adam yaşamak için gözlerimin içine bakıyor ve çırpınıyordu. İçim çekiliyor, kalbim kanıyor ve geçmişimin yalnızlığı yine karşımda duruyordu. Bir uçurumun...