Rozkmina Roku Od Której Mózg Mi Pęka

152 11 2
                                    


Dobrze, na samym początku mam rozkminę 😀 Otóż myślałam sobie nad postaciami z książki i wpadła mi do głowy pewna myśl. Istnieje wróżkokrewność, zaklinactwo cieni, smocze braterstwo i owróżkowienie. Postanowiłam to przyporządkować do różnych rodzajów istot, które tak jakby dotyczy. (Wróżkokrewni itd.. mogą być tylko śmiertelnicy, ale np. jak ktoś spodoba się wróżkom  to zostaje owróżkowiony.) więc... Wróżki - wróżkokrewność, owróżkowienie. Smoki - smocze braterstwo. Demony - zaklinactwo cieni. Zauważyłam, że wszystkie te istoty są tak jakby rodzajami wielkich monarchów, czyli Królowej Wróżek, Króla Demonów i Króla Smoków. A istnieje pięciu wielkich monarchów - jeszcze Królowa Olbrzymów i Podkról (król zaświatów) Więc moja rozkmina jest taka: Czy istnieją jeszcze jakieś typy osoby podobne do owróżkowienia itd.. tylko dotyczy to olbrzymów albo nieumarłych... Coś  w stylu wielbisz olbrzymów, one cię lubią i czynią cię ..... no właśnie kim? Czy w ogóle takie coś istnieje? Jak tak, to jak się nazywa? Jak wróżki cię lubią czynią cię owróżkowionym, smoki smoczym bratem, a natomiast demony czynią cię zaklinaczem cieni.... a olbrzymy i nieumarli? Zostali pominięci? Brandon Mull może nas zaskoczy i w pozostałych tomach smoczej straży nawiąże do tego czegoś. W sumie, nie było nic o olbrzymach do tej pory, a czwarty tom smoczej straży ,,Dragonwatch. Champion of the Titan Games.'' dzieje się w azylu, która jest ojczyzną olbrzymów.. Ale pewnie nie... To tylko taka rozkmina, która będzie prześladować mnie do końca życia...

Mam nadzieję, że załapaliście o co mi chodzi. Jak macie jakieś teorie czy coś to piszcie w komentarzach..  Natomiast ja się żegnam. 

OREWUAR!!

Baśnioludek - (czyli czytaj opis)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz