!¡11¡!

737 62 46
                                    

(Jaemin 10 yaşında)

20.10.2014

Sevgili günlük;
Bugün annem evde yoktu. Babama sorduğumda bana bugün eve gelmeyeceğini söyledi. Onu şimdiden özledim. Yarını sabırsızlıkla bekliyorum.

21.10.2014

Sevgili günlük;
Bugün annem yine yoktu. Babama sordum tekrardan ve senin artık bir annen yok diyince ona kızdım. O da bana tokat attı ve odama kapattı. Ona çok sinirliyim.

22.10.2014

Sevgili günlük;
Babam bugün bana çok sevdiğim bir oyuncağı aldı ve saçlarımı okşayıp dün tokat attığı yanağımı öptü. Ama bu benim ona sinirli olduğum gerçeğini değiştirmez.

23.10.2014

Sevgili günlük;
Bugün çok kötü şeyler yaşadım. Sana bunu anlatmak istiyorum. İlk olarak parka gittim tek başıma ve annemi gördüm. Küçük bir erkek çocuğunu salıncakta sallıyordu. "Anne!" diyip koşarak yanına gittim ve salıncağın önünde durdum. Çocuk bana dik dik baktı ve elindeki kırmızı oyuncak arabayı kafama attı. Kıskançlığından yaptı sanırım ama o benim annem! O çocuğun annemin yanında ne işi vardı? Peki neden annem o çocuk bana oyuncağını fırlattıktan sonra "Çocuğumdan uzak dur küçük yaratık" diyip oradan uzaklaştı ki? Ben onun çocuğu değil miyim ki? Kesinlikle o küçük şeytan benim annemi çaldı. Büyü yaptırdı ona! O çocuktan nefret ediyorum ve büyüyünce onu bulup yüzüne yumruğumu geçireceğim!

24.10.2014

Sevgili günlük;
Bugün babam benim kafamdaki şişliği farketti kahvaltı ederken. Olanları anlattım ve "O benim annem, onun değil" diye babama bağırdım sinirlendiğim için ve belki beni teselli eder diye. Ama onun yaptığı tek şey "O artık senin annen değil! O bizi bırakıp gitti! Onun 2 tane erkek çocuğu var artık senden başka! Sen artık onun oğlu falan değilsin! Sen benim oğlumsun! Senin annende babanda benim!" diye bağırdı ve sonra bana sarılıp ağlamaya başladı. Gerçekten o şeytandan da babamın bahsettiği öteki çocuktan da nefret ediyorum!

25.10.2014

Sevgili günlük;
Bugün dayanamayıp babama "Annem ne zaman gelecek?" diye sordum ve o "Bir daha asla gelmeyecek. Onun başka çocukları var. Bana onun hakkında bir şeyler sormayı kes!" dedi. Cidden annem bir daha hiç gelmeyecek mi?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
!¡Daima NCT ile kalın¡!

💚💚💚

strawberry lip balm | nomin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin