Pov: Wyszłaś ze szkoły więc postanowiłaś że przejdziesz się wzdłuż rzeki. Gdy byłaś już nad rzeką, przechodziłaś pod mostem. Usłyszałaś zbliżające się kroki. Zatrzymałaś się na chwilę. Dalej nic nie słyszałaś. Przed tobą ukazał się starszy chłopak był ubrany w czarne spodnie i bluzę. Włosy miał niebieskie a na twarzy przyczepioną rękę. Zablokował ci drogę więc nie miałaś drogi ucieczki. Gdy się do ciebie zbliżył trzymał swoje palce na twojej szyji tak jakby miał ciebie zaraz udusić.
-Nic nie mów, chyba że chcesz zginąć.
Usłyszałaś te słowa w ustach nieznajomego.
-Odwal się ode mnie!
Krzyknęłaś na cały głos lecz to niczym nie poskutkowało.
Zza rogu zaczął się pojawiać kolejny stwór przypominał jakiegoś... Gluta (?) Chciałaś uciekać, więc zaczęłaś się wyrywać z rąk nieznajomego.
-Spokojnie... Nie zamierzam ciebie skrzywdzić jeśli tylko będziesz współpracować. Tak przy okazji jestem Tomura Shigaraki.
Przestałaś się wyrywać Shigaraki'emu, bo wiedziałaś że i tak nie dasz rady uciec z jego objęcia.
-Potrzebuję nowych ludzi do Ligi Złoczyńców.
Powiedział Tomura.
Byłaś zdziwiona dlaczego Shigaraki udał się akurat z tym do Ciebie.
W końcu ten glut.(?) Zaczął wchodzić w twoje ciało. Nie mogłaś oddychać więc, zaczęłaś się dusić. Przed twoimi oczami zaczął się pojawiać ciemny-rozmazany obraz. Czułaś jakbyś miała za chwilę umrzeć. Nie mogłaś się wyrwać z objęcia potwora. Odczuwałaś również że twój dar zaczął słabnąć. Ujrzałaś w świetle kolejną postać miała ciemno-zielone włosy i ubrana była w zielony strój bohatera. Postać zaczęła szarżować
w twoją stronę wystawiając pięść
i krzycząc: "Smash!". Nie wiedziałaś co to do końca znaczy ale udało mu się uratować ciebie z objęć potwora. Byłaś pod wrażeniem jak postać nieźle uderzyła w złoczyńcę swoją pięścią.
-Midoriya Izuku jestem. A ty?
Zapytała postać.
-Jestem [Imię Nazwisko]. Dziękuję za uratowanie mnie. Naprawdę nie wiem jak ci dziękować.
Powiedziałaś do chłopaka.
-Nie ma za co. To moja praca aby ratować innych.
Powiedział Midoriya, po czym zarumieniłaś się.
-Może chciałbyś się ze mną przejść tutaj, nad rzeką?
Zapytałaś lekko zawstydzona.
-Pewnie! Chętnie się przejdę!
Odpowiedział Izuku.>Praca wykonana: 8 stycznia 2021<
CZYTASZ
💛#1 Scenariusze/My Hero Academia💛 (WSTRZYMANE)
Action✨Hej, będę tutaj tworzyć Scenariusze z "My Hero Academia". ⭐Fabuła czasem będzie inna niż w BNHA ale będą te same postacie.