Louis bol schúlený v deke. Liam a Zayn sa konečne rozhodli ísť von namiesto, aby trávili čas šukaním v byte a tak ho mal teraz celý pre seba . Pri jednom boku mal chipsy a pri druhom liter sódy a úprimne, dnes to bolo celé len o ňom . Bol to večer , keď sa chcel hýčkať a pozerať na filmy a kričať pri nich bez toho , aby si z neho niekto robil srandu.Louisova noc, pomyslel si , definitívne to znelo dobre.
(Bolo jedenásť večer ,keď mu prišla správa od Harryho.)
From Curly:)pros ím prí deš?
Louis nedokázal povedať prečo, ale naplnili ho obavy. Bleskovo si nasadil bansky a len tak opustil byt. Dobehol k Harryho bytu i ked to, že to určite nebolo nič vážneho. Louis proste-Harryho miloval , viete?
Nezaklopal, keď sa tam dostal , len otočil klúčkou a zistil , že je odomknuté. To mu vytvorilo na čele vrásku, pretože bola skoro polnoc; Harry by nemal mať odomknuté . Vkĺzol dovnútra a našiel rozsvietené len svetielka po stenách, ktoré hádzali na miestnosť okúzlujúcu , slonovinovú farbu.
"Harry?" zavolal jemne , pri dverách vykĺzol z topánok a zamkol dvere.Odpoveďou mu bol smiech a aj cez zmätenosť sa mu trošku uľavilo . Usmial sa a jemne zaklopal , na Harryho dvere, než nakukol dovnútra.
"Našiel som-" zastavil sa , keď uvidel Harryho na podlahe obklopeného fľaškami alkoholu a ten zápach udrel jeho tvár ako nákladný vlak. Louis už dlho nepil. Predtým toto robil s chalanmi niekoľkokrát za týždeň , ale teraz radšej trávil večery s Harrym u neho, skúšal jeho najnovšie dezerty a sledoval zlé seriály.
"Harry ,si v poriadku ?" zabuchol za sebou dvere , i keď si nebol istý prečo a opatrne došiel k Harrymu . Harrymu, ktorý mal kučery prilepené k čelu a krku a jeho pokožka bola jemne ružová. Oči mal sklenené a pery červené.
"Loui, si tu?" Zachichotal sa Harry a otvoril pre Louisa náruč , nato ho Louis opatrne objal.
"Áno, som. Harry , ako dlho piješ?" spýtal sa Louis len , aby sa zasmial, keď sa Harryho tvár rozkošne skrútila a ukázala mu ruky.
"Toľkokrát!" Ukázal šesť prstov a Louis si nebol istý , či to sú hodiny alebo minúty alebo fľašky, ale zaznamenal to.
"Dobre, zlatko," povedal jemne, "myslím, že už si mal dosť ,áno? "Pokúsil sa vziať fľašku , na ktorej Harry pracoval a Harry našpúlil pery a natiahol ju z jeho dosahu.
"Len ešte jednu, Loui . Ešte jednu," mrmlal a Louis tým bol tak previnilo okúzlený . Aj tak sa mu ju snažil zobrať ."Harry , nie . Myslím, že už stačí."
Harry znovu zakrútil hlavou , mierne zamrnčal a vystrčil na neho jazyk. "Myslím že to stačí."
Louis sa zasmial a skusol si peru. "No tak Harry, len mi to daj , dobre? Uložím ťa a ráno ťa vezmem na dobré a nezdravé raňajky."
"Nechcem raňajky, chcem jahodové mlieko!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jahodové mlieko / ls / slovenské
Hayran Kurgu"Don't cry Louis.You can Have strawberry milk too, and than we'll both feel good." Copy by: wankerville