YAĞMUR

19 4 4
                                    

          Merhaba sevgili takipçilerim. Nasılsınız, umarım iyisinizdir. Bugün yeni bir hikayeye giriş yapıyorum. Lütfen yorumlara kitap ile ilgili eleştirilerinizi yazın. Ayrıca tam bu satırların altına başladığınız tarih ve saati yazmanızı rica ediyorum. Sizleri çok seviyorum. Sağlıcakla kalın.

     Merhaba. Ben Yağmur. Bu gün 9. Sınıfa başlayacağım ilk gün. Okulum Toplu Koleji. Babamın okulu. Dedemden yadigar kalmış bir okul. Ara sıra gider babamı ziyaret ederdim. Bugün okula resmi kaydımı yapıcak babam. Müdürün kızı olduğum için çok arkadaşım olurmu bilmem ama Melike ve Zehra yanımda olucak. Melike ve Zehra benim en iyi arkadaşlarım. Babam bizi ayırmamak için onlarıda bizim okula kaydetti. Lise hayatım nasıl geçicek bilmiyorum ama mutlu olacağım kesin. " Yağmur hadi kalk kızım" annemin sesiyle uyanık olduğum halde uzandığım yatağımdan kalktım. Hızlıca duşa girdim ve 15 dk'de çıktım. Hızlıca bir sort bir thsört giydim ve saçlarımı kuruttum.
(ÜSTÜNE GİYDİKLERİ ÜSTTEKİ FOTOĞRAFTA)
Aşağı indiğimde annemi kitap okurken buldum. Kahvaltı hazırdı ama saat 8.10 olmuştu bile ki 8.30da okulda olmam gerekiyordu. Bir iki atıştırıp evden çıktım. Harçlığımı babam verirdi nede olsa. Okula varmıştım. Yukarı çıkıp MÜDÜR yazan odanın kapısını tıklattım. Gel demesini beklemeden içeri girdim ve 3ü öğrenci 1 babam gibi bir adam oturmuş sohbet ediyorlardı. Babam beni görünce selam verdi ve beni tanıttı. Bende selam verip ellerini sıktım. Babamı çok oyalamamak adına sınıfımı sorup çıktım. Şu an karşımdaki 9/B yazısına bakarak dua ediyorum. İnşaallah lise dönemim iyi gider diyerek sınıfıma girdim. Daha ders başlamamıştı. Hemen ortalardan bir sıraya yerleştim ve Melike ve Zehra'yı beklemeye başladım. 5 dk'nin sonunda ikisi de sınıfa girip beni aramaya başladılar ve hemen bulup yanıma geldiler. 3. Ders sonunda yağmur yağmaya başlamıştı. Yaz yağmuru. İsmimden de anlaşıldığı gibi yağmuru çok severim. Yağmur yağdığı zaman dışarı çıkıp ıslanmaya bayılırdım. Teneffüsdede bahçeye çıkarak ıslanacaktım ve öylede yaptım. Banka oturmuş gözlerim kapalı bekliyordum ki birisi gelip omzuma dokundu. Gözlerim açıp baktığımda sabah babamın okula kaydını yaptırdığı çocuklardan birini gördüm.
- Merhaba, bir sorun mu var?
(tek çizgiler yağmur çift çizgiler ateş olucak.)
-- Çok ıslanmışsın, hasta olucaksın. Hadi okula gir.
- Ben yağmuru severim ııı şey, adın neydi?
-- Ateş, adım Ateş.
- Memnun oldum Ateş. Sen de bizim sınıftasın deyil mi? Dedim çünkü bugün onu ve arkadaşlarını sınıfta görmüştüm.
-- Evet, bu arada ders başlıyacak, üstün başın ıslak ne yapıcaksın?
- Babamdan çekedimi alır derse öyle girerim.
-- Tmm o zaman, görüşürüz Yağmur.
- Görüşürüz Ateş, tekrar memnun oldum.
-- Bende.

Nbr canlarım, bölüm nasıldı. İlk bölüme 5 günde 50 oy, 100 yorum bekliyorum. Sizi seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞ VE YAĞMURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin