– Szóval új fiú jön, huh? – bámészkodtam az ajtó felé, miközben Riley ismertette velem a híreket.
"Hali. Zoe vagyok, 19 éves végzős gimnazista. A suli menő csajává váltam az egyedi stílusommal és viselkedésemmel. Ez lenne az én sztorim"
– Zoe figyelj, amiket láttam képeket róla, simán lehet, hogy új riválisod lesz.
– Na azért azt nem adom olyan könnyen. Mutasd azokat a képeket. – fordítottam a telóját magam felé.
– Semmi szükség erre. – mondta, majd az ajtóra mutatott.
Akkor lépett be a suli ajtaján. Haját összeborzolta az őszi hűvös szél, de jól állt neki a kócosság.
– Hogy hívják? – kérdeztem Rileytól miközben vizslattam a szememmel a friss húst.
– Öhmm, várj egy picit, mindjárt megvan.
De erre odalépett ő maga inkább.
– Noah Grey személyesen. – sétált el mellettünk, és közben rámkacsintott.Érdekes. Követtem a szememmel míg be nem fordult a folyosó végén. Odaért mellém két haverom is. Caleb és Matt. Egy ideig fel akartak szedni mind a ketten, de túlságosan nehéz dió voltam nekik, ezért megmaradtak havernak.
– Zoe. Zoee. Hallo. – próbáltak köszönni nekem, majd a piszkálásra feléjük fordultam.
– Mi van? – idegesen szóltam vissza. – Bocs. Nem láttam, hogy ti vagytok.
– Csak nem az új srác után koslatsz? – kacsintott rám Matt.
– Fejezd be te barom. – ránéztem mind a két jómadárra, majd a vállukat elütve siettem a mosdóba.Már becsengettek, de én még nem végeztem a sminkemmel. Megigazítottam, majd elindultam a 106-os terembe. Beléptem de már bent volt Mr. Reynolds.
– Bocs a késésért. – löktem oda flegmán a tanárnak.
– Foglaljon végre helyet Ms. Toretto. – forgatta a szemét a tanár. Majd ledobtam magam a legutolsó padsorba. Megpillantottam a mellettem lévő padban az új srácot.– Szóval egy Toretto. Érdekes. – nézett végig.
– Fogd be seggfej és kopj le inkább. – vettem elő a telómat, hogy eltereljem a figyelmemet.
– Bátor vagy. Még nem ismersz engem. De majd megfogsz. – kacsintott rám.Megforgattam a szemeimet, majd nem foglalkoztam vele tovább. Vége lett az óráimnak, elköszöntem Riley-tól, majd a suli előtt Matt-től is. Caleb még maradt.
– Hazavigyelek? – túrt bele hajába az új kocsija mellett állva.
– Az jó lenne. – egyből bepattantam az anyósülésre, majd levettem a cipőmet és feldobtam a lábam a műszerfalra. Caleb csak nevetett rajtam egyet, de nem szólt semmit, és hazavitt.
– Köszi. – nevetve mondtam, miközben behajoltam az ablakon. Intett egyet majd elhajtott. Amint a házunkba léptem volna be, észrevettem hogy a mellettünk lévő háznál hatalmas felfordulás van. De vállat vontam rá és inkább bementem.
– Anya, apa, megjöttem. – szóltam be a nappaliba. – Mi történik a szomszédban? – kérdeztem ameddig levettem a cipőmet és a dzsekimet.
– Elköltöztek Taylorék. – hallottam anya szavait.
– Oh értem, akkor ezek már az új szomszédok?
– Igen. Majd valamikor átmehetnél köszönteni őket.Na persze, tuti az lesz. Felmentem az emeletre a szobámba, majd vettem egy frissítő zuhanyt. Egy szál törölközőben sétáltam vissza a szobámba, hogy keressek valami ruhát magamnak. Amikor kipillantottam a szobám ablakán a szomszéd házra, ismerős szempárba ütközött a szemem. Francba. Lehet még ennél rosszabb ez a nap? Noah Grey a szomszédom lett. Az ablakjaink pont szemben voltak egymással, és ő is meglátott. Láttam, ahogy perverz mosolyra húzta a száját miközben végignézett rajtam. Majd mikor félénkségemben lenéztem magam elé, akkor vettem észre, hogy még mindig a törölközőmben állok. Az ablakom előtt. Egy rosszfiúval szemben. Bassza meg, gondoltam magamban. Elhúztam a függönyt és minél hamarabb felöltöztem. A függönyöm közötti résen kileskelődtem, hogy még mindig engem néz e. Erre elnevette magát, majd rosszfiúsan kacsintott egyet. Ezt nem hiszem el.
– Meggondoltam magam anya, mégis átnézek a szomszédba. Apa, elviszem a kocsit egy körre. – kitalálhattátok már, hogy ki lehet az apám. Úgy bizony. Dominic Toretto. A garázsunk telis tele volt tuningolt járgányokkal, az én kicsikémnek még saját helye is volt.
Leemeltem a slusszkulcsot, felvettem fekete bőrdzsekimet majd kisétáltam a garázsba.
– Na gyere kislány. Ideje kimozdulni. – talán baj, ha így beszélek a kocsimhoz? Lehet. Az én kis Suprám, amiben fütyült a 2jz motor. Kiálltam vele a garázsból és a két ház között kezdtem kigurulni vele. Ki, ha nem Noah lépett ki az ajtójukon közben? Megálltam, a szemébe néztem, és bemutattam neki.
– Ezt azért, amiért leskelődtél seggfej! – tettem ki a kezemet az ablakon középső ujjamat felmutatva, majd beletapostam a gázba és meg sem álltam a város túloldalán található tóig. Ez jól esett. Remélem megtanulja, hogy hol a helye. Bontottam egy energiaitalt, és ráültem a motorháztetőre. Pár perc múlva már egy másik autó motorjának búgását hallottam mellettem.Vajon kivel találkozik Zoe a saját nyugis helyén? És Noah mit érezhetett, mikor meglátta őt az ablakból?
Szívesen várom a vote-okat és a véleményeket, hogy hogy tetszik nektek! ❤️✨
KAMU SEDANG MEMBACA
Rossz srác a szomszédból
Romansa- Oh, szóval te követed az embereket, ez egyfajta hobbid? - néztem rá megvetően. Csak nevetni tudott. - Talán nem mehetek a kaland után? - De, csak a ribanclakás a másik irányba van. - mutattam neki, hogy merre találja a legtöbb azonnal kapható lány...