-Ez felettébb érdekes történet volt. Nem gondoltam volna, hogy ilyen dolgokon mentél keresztül, hogy azzá legyél aki most vagy. Nem vágysz a hatalomra és erre az elismerésre? Hiszen lehet, hogy te magad is el tudnál pusztítani itt mindent.- Kérdezi Andy.
-Ha csak azon az áron ismernek el engem, hogy ártatlan emberi életeket oltok ki, akkor köszönöm nem kell. Abból már volt elég részem a FF-ben végzett szolgálataim alatt. Nekem jelenleg egyetlen célom van, hogy én legyek a legerősebb az univerzumban.
-De hát nem te vagy így a legerősebb, hogy Freeza és Cold halott??- Érdeklődik tovább Andy.
-Sajnos még nem, jelenleg két ember van akit tudok, hogy erősebb nálam, az egyik Kakarotto, akiről már meséltem, a másik meg egy számomra titokzatos alak, ő végzett Friezával és Colddal a Földön. De biztos vagyok benne, hogy náluk is erősebb leszek, és akkor az én lelkem békére lel.
-Legyen úgy, én azt mondom.- Teszi hozzá Andy.
-Beszéltek itt össze vissza, de te TALÁLKOZTÁL EGY ÉLŐ ISTENNEL!!!!- Csodálkozik Jocos.
-Igen, de ne akarjátok magatoknak. Általában ahova Beerus eljut, annak a bolygónak pusztulás a vége.
-Na és nála, hogy leszel erősebb?- Jocos piszkálódva.
-Nem tudom, hogy el lehet-e azt a szintet érni egy halandónak, amivel egy isten rendelkezik. De ha igen, akkor egyszer én biztos el fogom érni.
-Szép szavak ezek, de te most itt sínylődsz ezen a szarfészken. Hogy leszel ilyenekre képes?-Mondja Roxen.
-Egyelőre edzek itt, majd egy olyan másfél év múlva visszamegyek a Földre, mert egy hatalmas veszély közeledik arra, és meg akarok védeni valakiket. Aztán meg ki tudja merre visz majd a sors...
-Mit akarsz te a Földön csinálni, nincs ott semmi és senki, aki fontos lenne...Tudom én is földi voltam egykor.-Mondja Andy.
-Földi voltál Andy?-Kérdezi Bibi csodálkozva.
-Igen, egy egyszerű földműves családban éltem, de én többre vágytam mindig is, azonban a szüleim nem engedték, hogy elköltözzek. Isteni szerencsém, hogy járőrözött arra egy galaktikus járőr, és én meg elbújtam az űrhajójába, úgy tudtam elmenekülni. Most meg itt vagyok. És örülök annak, hogy köztetek lehetek és dolgozhatok nap, mint nap. Kisasszony hozzon nekünk még egy kört! Legyen inkább két kör és mellé valami rövidet is, legyen a ház specialitása!
-Itt van uram tessék minden amit kért.
-Köszönöm, majd a fizetség után meghálálom másképp is ha szeretné.
Kacsint Andy a pincérnőre, majd amikor elindul vissza a pulthoz enyhén a fenekére is csap.
-Na de Andy, nem láttam tőled még ilyet mióta ismerlek!-Roxen csodálkozva.
-Nekem is vannak szükségleteim, nem igaz uraim, és valahogy ezt csillapítani kell. És mivel a kolléga szóba se jöhet mást kell keresnem.
-Jaj ne is mondja, olyan nehéz itt a csajokat összeszedni, ebben a helyben csak az a probléma, hogy nem tudni melyik csajnak éppen melyik faj speciális jellemvonása jön be...- Panaszkodik Jocos is.
-Na és Vegita, neked nem hiányoznak a nők, vagy nem is kell hogy hiányozzon.- Kérdezi Andy egy kacsintással kísérve.
-Engem nem hajszolnak az ilyesmiféle vágyak. Ura vagyok önmagamnak.
-Akkor ezt újra felteszem néhány kör piával később is. És akkor most igyunk, egy nagyszerű csapatra, aki akármilyen színes is a legprofibb értékesítő mind közül!
-Egészségünkre!
ESTÁS LEYENDO
Dragon Ball - A Büszke Harcos
FanficKedves Olvasók! Írtam egy Dragon Ball sztorit A büszke harcos címmel. Ebben a történetben Vegita életét mutatom be olyan módon, hogy az eredeti Dragon Ball Z sztoriján keresztül ismerhetjük meg részletesen nem csak a jelenbeli, de a múltbeli énjét i...