Κεφάλαιο 3o | «Νορμάλ» Πάσχα

28 5 4
                                    

Καθώς η Μεγάλη Εβδομάδα είχε μπει και η «απαγόρευση κυκλοφορίας» είχε κάνει την εμφάνισή της προ πολλού, το Πάσχα που ερχόταν δεν θα ήταν σαν τα προηγούμενα! Η τηλεόραση ήταν ανοιχτή και η μαμά του Αναστάση άκουγε με αγωνία το απογευματινό δελτίο ειδήσεων...

Απαγορεύονται, παρουσία κοινού, οι λειτουργίες, λατρευτικές συνάξεις, ιεροπραξίες και πάσης φύσεως θρησκευτικές τελετές σε όλους ανεξαιρέτως τους χώρους θρησκευτικής λατρείας κάθε δόγματος και θρησκείας, ανεξαρτήτως μεγέθους και χωρητικότητας, στο σύνολο της Επικράτειας, για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας...

- Πάει. Πάει, πάει! Έκλεισαν και τις εκκλησίες μας! Ω συμφορά...
- Πω ούτε ένα φρούτο δε μπορώ να φάω σε αυτό το σπίτι, αναφώνησε ο Τάσος.
- Καλά παιδάκι μου δεν ακούς τι γίνεται στην Ελλάδα, του είπε απορημένη.
- Μισό να φάω το μήλο μου και θα σου πω.
- Φάε φάε βόδι! ΟΛΗ μέρα τρως!
- Έλα τι έλεγες; Γιατί σε νοιάζει τόσο για τις εκκλησίες, την ρώτησε με απορία;
- Τι εννοείς Αναστάση, χριστιανή δεν είμαι; Πώς θα...
- Αα! Είσαι χριστιανή αλλά μια φορά τον χρόνο πατάς στην εκκλησία! Οπότε τώρα σε ενδιαφέρει που κλείνουν;
- Εννοείται πως με ενδιαφέρει, πώς θα γίνει Πάσχα χωρίς εκκλησία, του είπε.
- Καλά καλά, πάω μέσα. Κάτσε δες τις ειδήσεις που σε στεναχωρούν και στεναχωρήσου!

Δεν μπορώ να καταλάβω τις ειδήσεις, τα νέα. Απ' όταν ξέσπασε ο ιός τα τηλεοπτικά κανάλια έχουν δημιουργήσει προγράμματα ειδήσεων αποκλειστικά για εκείνον με διάρκεια πολλών ορών εβδομαδιαίως. Οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες έχουν δημιουργήσει ενότητες στις ιστοσελίδες τους αποκλειστικά για τον ιό και τα νέα αυτού. Οι ειδήσεις τόσο τώρα όσο και τότε βομβάρδιζαν τα μυαλά των ανθρώπων με θλιβερά «νέα», γεγονότα, ειδήσεις. ΔΕΝ τα μπορώ... Μάλλον κάτι ξέρω που έχω να δω πόσα χρόνια τηλεόραση. Αχ το κεφαλάκι μου και η διάθεσή μου είναι προσεχώς άθικτη. Ευελπιστώ, τώρα με τον ιό, να μην αλλάξει αυτό. Αλλά και να αλλάξει, έχω τα μέσα να φέρω την ισορροπία ξανά: NETFLIX, SPOTIFY, ΒΙΒΛΙΑ! Ας ακούσω λίγο μουσική ξαπλώνοντας στο κρεβάτι!

Έβαλε τα ακουστικά στα αυτιά και ξάπλωσε στο κρεβάτι. Αφού βολεύτηκε, έκλεισε τα μάτια του. Ο ύπνος τον πήρε ασκαρδαμυκτί και τα όνειρα τον ταξίδεψαν στον δικό του κόσμο, στο σύμπαν των ονείρων. Το σύμπαν των ονείρων του περιέχει όλα τα όνειρα από όλους τους ανθρώπους στη Γη. Το σύμπαν έχει κόσμους. Ο κόσμος του Αναστάση είναι απ' τους μεγαλύτερους κόσμους εκεί μέσα. Αυτό συμβαίνει γιατί ο ίδιος κάνει πολλά όνειρα. Δημιουργεί στον κόσμο του πολλές κοινωνίες. Διαφορετικές μα ξεχωριστές και έτσι τον διευρύνει.

Μετά την καραντίναWhere stories live. Discover now