1

468 30 7
                                    

Pred vstupom do obrovskej tanečnej sály plnej známych a dôležitých ľudí si si nasadila masku a naposledy upravila svoje dlhé natočené vlasy. Pred dvojitými dverami stáli dvaja chlapi v oblekoch, ktorí si ťa so záujmom a jemným podozrením prezerali. Nervozita sa v tebe začala stupňovať, no tvoja práca ťa naučila byť perfektnou herečkou. S úsmevom na tvári si jednému z nich podala obálku s pozvánkou, ktorú ti dal tvoj klient - pán Harrison - ihneď, ako si prijala túto prácu.

Tvojou prácou bolo zavraždiť muža s vysokým postavením, ktorý bol pre tvojho klienta veľkým rivalom a nepriateľom v biznise. Jeho meno bolo Levi Ackerman. Pán Harrison ho opísal ako tmavovlasého muža nižšieho vzrastu v jeho tridsiatkách, ktorý svojim intelektom a prefíkanosťou dokázal oponovať všetkému či všetkým, čo sa mu postavili do cesty.

Chlap pred tebou si pozorne prečítal pozvánku a po potvrdení o platnosti zdrapu papiera kývol hlavou na svojho kolegu.

"Nech sa páči slečna l/n. Prosím, užite si bál." povedal hrubým hlasom jeden z ochrankárov predtým, než pred tebou obaja spoločne otvorili dvere.

Vstúpila si do vyzdobenej sály a s údivom sa pozerala na vysoký počet ľudí tancujúcich či len popíjajúcich víno pri rozhovore s ich známymi pred tebou. Sála sa nachádzala na najvyššom poschodí luxusného hotela, ktorého vlastníkom bola žena usporiadajúca tento maškarný bál. Okolo seba si mohla zazrieť množstvo známych ľudí, o ktorých sa píše v novinách alebo robia rozhovory pre rôzne televízie. Dokázala si z nich ihneď vycítiť, že patria do inej spoločenskej vrstvy.

"Môžem váženej slečne ponúknuť drink na privítanie?" z myšlienok ťa vyrušil hlas postaršieho čašníka. S poďakovaním si prijala pohár červeného vína a pomaly sa z neho napila.

"Château Margaux, ročník 2009." dodal čašník, jakmile videl tvoje zdvihnuté kútiky úst po nesmiernej lahodnosti vína. Jeho dodatok ti však v hlave zasvietil žiarovku keď si si uvedomila, že jedna fľaša tohto vína sa draží za desiatky tisíc eur. V nemom úžase si sa zapozerala na hladinu červenej tekutiny v pohári.

"Ospravedlňujem sa za prerušenie konverzácie, no ak Vám môžem poradiť, mali by ste taktiež skúsiť Penfolds Grange 1951." ozvalo sa za tvojim chrbtom hlas chlapa, ktorého prítomnosť si ani nezaregistrovala. Pri svojej práci si musela mať úžasne vyvinutý šiesty zmysel, ktorý ti v mnohých situáciách zachránil život a nikdy ťa nesklamal. Až doteraz. Pootočila si sa smerom k nemu a okamžite spoznala osobu, ktorá tak dokonalo zakrývala svoju prítomnosť. Pred tebou stál Erwin Smith - jednej z najúspešnejších novodobých milionárov a majiteľ nemeckej automobilovej značky. Napriek tomu že mal na tvári masku, nikto by nemal problém ho spoznať v prvých chvíľach stretnutia.

"Ďakujem za radu, pán Smith." jemne si sa uklonila, aby si preukázala svoj rešpekt a náklonnosť. Naspäť si sa pozrela do očí Erwina Smitha. Išlo z neho toľko aury, že pôsobil trochu zastrašujúco. Nerozumela si, ako si ho pred malou chvíľou nedokázala zaregistrovať.

"Oh prosím, neukláňajte sa..." zasmial sa, "...len som chcel svojimi someliérskymi poznatkami prispieť k Vášmu večeru." Erwin jemne prešiel prstami po končekoch tvojich vlasov, čo ti viseli cez ramená a tvoja nervozita razom opadla ako listy zo stromov na jeseň. Možno že Erwin pôsobil zastrašujúco, ale jeho hlas znel tak jemne a milo.

O Smithovej láskavosti si sa nakoniec presvedčila, jakmile ste medzi sebou prehodili niekoľko dalších viet. Predstavila si sa mu len svojim krstným menom, nemohla si riskovať totálne prezradenie identity niekomu, ako je on.

"Pán Smith, pripili by ste si so mnou?" po tichu si sa spýtala, snažila sa začervenať a zdvihla ruku s pohárom na úroveň jeho už takmer prázdneho pohára. Snažila si sa vcítiť do role nežnej a hanblivej ženy, aby nikto neprišiel na dôvod, prečo sa tu nachádzaš. Koho by predsa napadlo, že má malé roztomilé žieňa na stehne zakrývajúce šatami pripevnený opasok s nožom a malou pištoľou?

sway me more | Levi Ackerman X readerWhere stories live. Discover now