Bölüm 1 / Acınmak

113 1 0
                                    


***
Ben Yağmur. Lise son sınıf öğrencisi ve bir mankenim. Tanrının güldüğü kişilerden birisiyim bende sanırsam. Varlık içinde boğulan bir ailem var. Karşıdan ne kadar hoş gözüksede bu zengin ve popiler hayat içinden kurtulmaya çalıştım , zaman zaman intihar etmek için kaç hap içmişimdir.

Kimi zaman bir kaç erkeği birden yürüttüğüm için arkamdan -sürtük- diyen kişiler oldu.
Kimi zaman işimden dolayı çekindiğim bikinili fotoğraflarımı görüp salgıladığı hormonlarını benim üzerime atan erkekler.
Aslında bakarsanız ben sizin o küfür ettiğiniz kendini beğenmiş her erkeği elinde döndüren kızım. Ama bu sefer işler pek yolunda gitmemişti.

Bora okulumuzun en yakışıklı erkeği , yüz hatları o kadar mükemmel onda o kadar güzel duruyo kı. Çoğu kız altına girmek için can atıyodur. Doğrusunu söylemek gerekirse bende.
Aramızda bi yakınlaşma olmuştu sevgiliydik , daha 6 gün falan oldu yada olmadı evlerindeydim.

Konuşup sohbet ettik birer bardak viski içtik, sohbet iyice kızışmaya başladı , ikimizde birbirimizi istiyorduk.
Dudağıma yaklaştı bi kere öptü. Biraz geri çekildi -halâ nefesini hissedeceğim şekilde- boynuma doğru ilerledi ,nefesini bu seferde boynumda hissedıyordum. Beni çileden çıkartmak için uğraşıyordu adeta. Eğer amacı buysa ahh yüce Tanrımm ! Evet yap artık şunu diye bağırmak istiyordum. Ortamı bozmadan devam ettim , onu tahrik etmek için inliyordum sürekli. Elim pantolonunda gezinirken onunda eli mini eteğimin altında bacağımı ve başka taraflarımla uğraşıyordu. Yavaş yavaş üstlerimizi çıkarttık ve ben onun kucağına yerleştim. Beni böylesine inleten sanırım sadece o olmuştu. İçimde hissettiğim zevk 8 dakika falan sürmüştü sanırım .
Toparlandım , üstümü giyindim Bora'ya yönelip "hiçte fena değilsin " dedim . bana imalı bir gülümsemenin sonrasında "ne zaman istersen gel , sıkıntını birlikte geçiririz" demişti.
Sesi bile o kadar tahrik edici ki. O , ne ince ne kalın olan dudakları , sarı saçları ve tarif edemeyeceğim gözleri. Kaslarını anlatmaya geçmek bile istemiyorum. O kısımda anlatılacak çok şey var.

Topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirdekten sonra son bi kez Bora ya bakıp kapıdan çıktım. Bir taksi çevirip evime gittim. Bu yorgunluk ile yapabileceğim hiç bir şey yoktu. Sadece duş alıcaktım , belki daha sonrasında yemeğimi yer uyurdum. Sıcak suyumu hazırladım üstümü yavaş yavaş çıkarırken kendimi aynada inceliyordum , gözüm birden boynuma kaydı mosmor yapmıştı piç kurusu. Önceden de başıma gelmişti önemsemeyip kendimi sıcak suyun içine atmıştım. Bir saat oyalandıktan sonra banyoda çıktım, üstüme sütyenimi giymeden kısa mor geceliğimi giydim. Böylesi daha rahat oluyordu. Özgürlüğe alışmıştım. Yatağıma geçip uyudum.

Sabah alarmın çalması ile gözlerimi açmam bir olmuştu. Giyindim saçını makyajımı yaptım çantamı koluma takıp kahvaltı yapmak üzere aşşağıya indim. Bir kaç lokma bişey yedikten sonra arabama binip okula gittim.

Yine tüm gözler üzerimdeydi , bahçede fazla oyalanmadan okul kapısından içeri geçtim. Ders zilinin çalması ile sınıfa gectim. Dersle ilgilendiğim yoktu okuldaki yakışıklı çocuklar için geliyordum ben. Birinci ders bitmişti. Bahçeye çıkıcaktım Bora yı fark ettim daha sonrasında , miğdem de bir bulantı vardı başımda dönüyordu yavaş yavaş tuvalete doğru yöneldim ve bir tanesine girmem ile kusmam bir oldu.

Yere oturup dinlendim biraz. Neden olduğu gelmedı aklıma , belki yediğim bir şey dokunmuş olabilirdi , üşütmüşte olabilirdim. Ben bunları düşünürken tuvaletin kapısı açıldı içeriye birisi girmişti belliki. Hemen konuşmaya başladı "Ayy kızımm Bora ve Yağmur inanamıyorum halâ" Yanında birisi vardı galiba adım geçince can kulağı ile daha iyidinlemeye başladım denilenleri. Bu sefer farklı bir ses tonuydu yanındaki konuşuyordu herhalde. "Acaba Yağmur videoya çekmesine nasıl izin verdi?" Ne videosu ? Ne saçmalıyodu bu kızlar. Bir an dışarı çıkmak istesemde yanlış olucağını düşünüp dinlemeye devam ettim , ilk konuşan kız bu sefer devam etti "Ya kızım ne biliyim , ama ikisi fena yiyişiyor muhtamelen internette tıklanma rekoru kırar p**no ları " elim ayağım titremeye başladı oturduğum yerden kalkacaktım fakat dengemi kaybedip yere yığıldım. büyük gürültü çıkmıştı. Kızlardan birisi "Yağmur büyük rezilliğe vurdu ilk önce p**no çekme şimdi de tuvaletten gizli gizli kendisi hakkında söyleneni dinleme resmen çöküşte"

Arkadaşlar ilginizi çektiyse yorum ve vote verin ona göre devam ederim bende.

ÇÖKÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin