Спортът е необходимо условие за непоклатимо здраве и едва ли има индивид, който би оспорил това твърдение. Без значение дали сте се отдали професионално на даден спорт или пък понякога посещавате фитнеса, тъй като раздвижването има положително влияние върху вашия организъм. [http://openbox.bg/ openbox.bg]
Заради множество обективни или необективни причини обаче наистина доста от нас не посещават никакъв спорт и дори и не се замислят за положителна промяна на това незавидно положение, за което сами са отговорни. Може би най-често оправдание е постоянната липса на време. Това оправдание обаче не е особено правдоподобно поради ред обективни причини. Със сигурност служебните и домашни отговорности отнемат наистина много от времето ни. В редките случаи, когато ни се освободят няколко часа ние предпочитаме да ги прекараме с най-близките ни или пък просто да полежим на фотьойла, вместо да се отдадем на спорт. Използваното оправдание е достоверно, но в никакъв случай не е на 100% вярно.
За да направим нещо добро за нашето по-добро здраве, не е нужно обезателно да ходим до фитнеса. Бихме могли да поспортуваме и у дома. Несъмнено, това няма да спомогне за формирането на здрави бицепси и здрави бедра, но без съмнение ще ни ободри и тонизира. Сред най-простите и лесни за изпълнения неща в домашна среда са упражненията. По-възрастните от нас помнят как навремето началото на първия учебен час в училищния двор всички правехме нужните упражнения. Мъжете, които са ходили в казарма пък си спомнят, че след събуждането от сън следваше 30-минутна строева подготовка.
Всеки един от нас може да посвети, ако не час, то поне 15-20 минути за няколко полезни упражнения сутрин пред работа, с които да размърда кръвта в тялото и да събуди мускулите си.