Átnéztem a szomszéd ház felé, majd megláttam Zoe-t a saját erkélyén ülni, ahogy éppen rágyújtott. Tetszett amit láttam, így teljes testtel felé fordultam.
– Nem tudtam, hogy a jó kislányok cigiznek is! – kiabáltam át az ott ülő lánynak. Elnevette magát.
– Ők nem is, de én nem olyan vagyok. – kaptam rá a választ, és a szokásos "seggfej" jelzőt is hozzábiggyesztette.* Zoe szemszöge *
Miután felém fordult nehezen tudtam bármit is mondani, hiszen szemben állt velem a kidolgozott felsőtestével. Inkább ő mondott valamit, hiszen csak a kínos csend és egymásra bámulás játszott közre.
Miután leseggfejeztem és elszívtam a cigimet, bementem az ajtón belülre és onnan néztem Noah-ra. Ő nem mozdult onnan, de nem is tűnt úgy, mint aki akarna is. Végig engem bámult, majd mielőtt zavarba jöttem volna, elhúztam a függönyt és inkább lefeküdtem aludni.Másnap Matt jött értem, hogy elvigyen a suliba. Út közben mesélt egy házibuliról, amit ketten tartanak a hétvégén Calebbel. Még szép, hogy megyek, ki nem hagynám.
– Meghívtam az új gyereket is. Úgy látom mostanában jól kijöttök. – szólt Matt.
Konkrétan félrenyeltem a levegőt és köhögni kezdtem. – Hogy tessék? Dehogy jövünk ki jól. Egy igazi barom, akárcsak csak ti.
– Még jó, hogy ezeket a barmokat szereted. – nevetett fel. Megforgattam a szemem, majd becsaptam magam mögött a kocsiajtót.
– Majd a bulin találkozunk, addig lehet nem kéne hozzámszólnod. – nevettem el magam.A folyosón beszélgettem Rileyval az elmúlt napokról, és elnézést kértem tőle, amiért tegnap faképnél hagytam Noah miatt. Szerencsére nem haragudott rám. Ismerős alak lépett be az ajtón, de nem volt egyedül. Noah egy szőke csajt karolt éppen. De amúgy én miért is gondolkozok ezen? Hiszen egyáltalán nem érdekel. Elsétáltak mellettünk, nem mondott semmit, csak kacsintott köszönésképpen.
– Riley, ki ez a szőke ribanc? – kérdeztem tőle, miután elmentek.
– Öhh..., asszem valami új csaj, most költöztek ide Kanadából.
Kanada, mi? Na mindegy, ő tudja.Magyar órán ültünk, mikor Mrs. Chillwell felszólított, hogy ne aludjak az órán. Észre se vettem magamat.
– Talán nem aludtál este a látvány miatt? – kérdezte tőlem perverz mosollyal Noah, majd rám szegezte tekintetét.
– Oh fogd be inkább. – rá sem néztem. Szabályosan zavart amikor megláttam azzal a csajjal a folyosón. – Azt hiszem van más, akinek szívesebben mutogatnád magad. – utaltam a kanadai szőkére.
– Zoe Toretto csak nem féltékeny? Ilyet se hallottam még. – csak nevetni tudott.
– Én nem...
– Ms. Toretto, Mr. Grey, azt hiszem nem az óra közepén kellene traccspartit tartani.
Noah helyettem is bocsánatot kért majd nem szóltam hozzá a nap végéig. Már a parkolóban várt Caleb, ma ő visz haza. Holnap tartják a bulit is, úgyhogy megkérdeztem nem e lenne kedve eljönni velem vásárolni. Nem mondott rá semmit, de egyből a pláza felé vezetett.
Egyik boltból a másikba járkáltunk, mire megtaláltam azt a ruhát amibe szívesen belebújtam.
– Várj meg itt, Cal. Egy perc és jövök.
Bementem a próbafülkébe, és felvettem egy mélybordó szűk ruhát, mély kivágással. Megkérdeztem azért Caleb-et is, hogy mit gondol.
– Huh girll. Nagyon jól nézel ki. – vöröslött el az arca. – Tuti tetszeni fog Noah-nak is.
Erre felkaptam a fejem. – Nem azért öltözök ki, hogy neki tetszelegjek, egyszerűen jól akarom érezni magam a bőrömben.
– Jó jó, bocsi, nyugi Zoe. Nem úgy értettem. De tényleg nagyon szexi vagy ebben is. – próbált flörtölni velem.
– Köszi Caleb. Na akkor le is veszem és mehetünk.
Nemsokára már otthon találtam magam. Megköszöntem neki, hogy elkísért majd ő is hazament. A fekete hajú rosszfiú megint a kocsiját bütykölte, de akkor láttam meg a házukból kijönni azt a ribancot. Egy perccel se néztem tovább arra, inkább bementem. Jeleztem apáéknak, hogy megjöttem, de már nemsokára mentem is tovább.
– Óvatosan a kocsival. Még nem 100%-os, ha hazajössz átnézzük. – mondta apa a nappaliból.
– Értettem főnök. – reagáltam nevetve.
Leemeltem a slusszkulcsomat, majd hangos motorzúgással elhajtottam még a környékről is. Láttam a visszapillantómból, hogy Noah utánam nézett amikor elmentem. De amúgy meg nem mindegy? Nem azért mentem el, hogy felkeltsem a figyelmét. Jól el van azzal kiscsajjal, akkor meg minek zavarom meg őket, hisz azt csinálok amit akarok.7 óra körül lehetett mire kiértem a tóhoz. Egy újabb energiaitalt vettem elő a kocsim hátuljából, miközben figyeltem a naplementét. Elmerengtem a gondolataimban. Jól esett kicsit egyedül lenni, messze mindentől és mindenkitől. Főleg Noah-tól. Valami nem stimmel vele, olyan mintha titkolna valamit előlem, amit amúgy kurva jól csinál, mert szerintem rajtam kívül senki nem veszi ezt észre.
Vajon meddig tudja még palástolni az érzéseit Zoe, főleg azután, miután egy másik lánnyal látta Noah-t? ✨
YOU ARE READING
Rossz srác a szomszédból
Romance- Oh, szóval te követed az embereket, ez egyfajta hobbid? - néztem rá megvetően. Csak nevetni tudott. - Talán nem mehetek a kaland után? - De, csak a ribanclakás a másik irányba van. - mutattam neki, hogy merre találja a legtöbb azonnal kapható lány...