Barátságok és ellenségek

816 25 0
                                    

Másnap Laila izgatottan ébredt és a négy lány együtt ment le a nagy terembe reggelizni.
-Egy pillanat és jövök!- fordult feléjük Laila. Ugyanis észrevette Harryéket.
-Sziasztok fiúk! Hogy telt az éjszaka? Ronon látszott,hogy valami zavarja és inkább elfordult mint,hogy válaszoljon.
-Nem sokat aludtam,de szerencsére a szobatársaim kedvesek.- válaszolt Harry.

Ám Laila nem figyelt rá hanem Ront bámulta.
-Valami baj van Ron?-kérdezett rá.
-Nem semmi...
-Hát te meg mit keresel az asztalunknál mardekár lány?-csendült fel egy hang Laila mögött.
-Igen ez engem is roppant mód érdekelne-csendült egy másik az előzőhöz hasonló hang.
Laila megfordult és két majdnem az utolsó szeplőig hasonlító Weasleyt pillantott meg. Ron mesélt ikerbátyjairól így rögtön tudta, hogy ők azok.

-Épp az  öcsétek és Harry hogyléte felől érdeklődtem. Amúgy a nevem Laila-és a kezét nyújtotta feléjük.
-Fred és George-mutatkoztak be.- Egy mardekáros aki griffendélesek után érdeklődik...Különös...Jobb ha rád odafigyelünk-gondolkodtak hangosan.
-Ez a bajod Ron? Hogy mardekáros lettem?-fordult Ron felé.
- Ne haragudj,csak tudod ez az ellenségeskedés évtizedek alatt nem változott...
-Értem szóval azért,mert Mardekáros lettem csak rossz lehetek.-vágott a szavába.Ezt jó tudnom,azért reméltem ennél többetérsz.Szia Harry majd még találkozunk!

Laila visszasétált az asztalukhoz ahol ugyancsak nem tárt karokkal várták.
-Te meg miért barátkozol velük?-kérdezett rá Blaise.
-Nyugi ezt a hibát nem követem el mégegyszer-válaszolt.

De a szíve mélyén bántotta a dolog. A következő pofon a bátyja barátaitól érte akik ugyancsak megvetően néztek rá pedig nem egyszer jöttek át hozzájuk.
-Milyen kedves barátaid vannak...Ismernek évek óta és csak azért,mert mardekáros lettem ellenem fordulnak-mondta bátyjának.
-Ne haragudj rájuk,majd beszélek velük.-válaszolt Ced.
-Kösz de nem kell.Sajnálatból és nem önszántukból hozzám ne jöjjenek...De azért remélem te nem fordulsz ellenem.
-Soha nem tenném,te is tudod! De most siess el ne késs az első órádról-majd Cedric átölelte és elsietett a saját órájára.

A terem ajtaja előtt már ott várakoztak társai és a griffendélesek elsősei is. Az első órájuk Bűbájtan volt amire együtt osztották be őket a griffendélesekkel és a tanár Flitwick professzor volt. Harry és Ron is megeresztett feléjük egy mosolyt amit Laila viszonzott.

-Kérem fáradjanak be-szólt ki egy hang! Laila leült Blaise és Theo közé.
-Az én nevem Flitwick professzor és én tartom önöknek a Bűbájtan nevű tantárgyat. Az idei első bűbájunk a lebegtető.Ehhez tartozik egy varázsige is ami nem más mint: Wingardium Leviosa. A pálca technika huss és pöcc! Figyeljetek,hogy a csuklótok laza legyen.Mindenki elé odahelyeztem egy madártollat és a feladat azt lebegtetni.

Laila nézte először a többieket akik nem követve az utasítást csak hadonásztak a pálcájukkal,az egyik fiú fel is gyújtotta azt. Barátai sem jártak nagyobb sikerrel. Laila megpróbálta és elsőre sikerült is neki. De nem egyedül érte ezt a szintet el hanem Hermione is. Az osztályból mindenki rájuk nézett csodálattal a szemükben.

-Gratulálok a kisasszonyoknak ezzel máris szereztek 5-5 pontot a házuknak. Az óra végére már több diák is sikerrel járt.

-Ez szép volt Diggory.-szólította meg Malfoy Lailát. Talán nem is olyan nagy rejtély miért ide kerültél
-De az még igen,hogy te miért-replikázott a lány majd otthagyta őt.

A hét további napján megismerkedtek az összes tantárgyukkal es tanárukkal. Az hamar kiderült,hogy Harry minden tanárnál plusszal indult kivéve Piton professzornál akinél rögtön kiderült,hogy nem számíthat sok jóra. A hét közepén Ron is bocsánatot kért tőle amit el is fogadott. Több órájuk is együtt volt mint pl: a bűbájtan a sötét varázslatok kivédése amit Mógus professzor tartott a Bájitaltan amit Piton professzor Átváltoztatástan amit McGalagony professzor A repülés órákon amit Madame Hooch tartott minden ház együtt volt.

Az első repülés óra igen emlékezetesre sikerült mivel Malfoy terve,hogy megszivassa Harryt a visszájára fordult. Ugyanis Harry bekerült a Griffendél csapatába mint fogó.
- Gratula Malfoy ezt szépen elintézted-nevette ki Laila.Ha így haladsz osztályelsőt is faragsz belőle.

Laila kicsit azért bosszankodott mivel úgy vélte ha nem Harryről lett volna szó biztos büntetés a vége. Ezt el is mondta a fiúnak,de azért gratulált neki.
-De jövőre találkozunk a pályán az is biztos.-tette hozzá.

Hétvégén elkészítette a leckéit majd az egyik napot mardekáros barátaival töltötte a másikat Harryékkel. Még mindig nem jött rá mi is az a furcsa érzés amit Harry közelében érez.Teltek múltak a hetek amikor is elindultak a kviddics mérkőzések. Harry tényleg jó fogónak bizonyult mivel sikerült elhalásznia már az első meccsén a cikeszt.

-Azért remélem a hugrabug ellen nem leszel ilyen szerencsés. Ugyanis bátyja is fogó volt.
Laila észrevette,hogy a saját házából sokan úgy néznek rá mint valami árulóra. Nem mintha érdekelte volna.Az egyik reggeli közben amit Laila Harryékkel töltött egy érdekes hír ütötte meg Harry szemét.

-Milyen érdekes,betörtek a Gringottsba és abba a széfbe próbáltak betörni amit Hagrid ürített ki.
- Hmm mostmár tényleg érdekel mi lehetett az,ha valaki emiatt be mer törni oda-szólalt meg Ron.
-Nekem viszont indulnom kell,mert gyógynövénytanunk lesz a hollóhátasokkal.-köszönt el Laila.

Őt annyira nem izgatta ez az egész sztori. Bimba professzor már várta őket. A hollóhátasokkal különösebb baja nem volt Lailának sőt az egyik fiúval még úgyahogy össze is barátkozott.

-Szia Terry!-köszönt rá Laila. A fiú viszonozta majd ő is elment a saját társaihoz.A következő óra Mágiatörténet volt a hugrabugosokkal.Bátyja miatt semmilyen rossz érzése nem volt feléjükAz idő igen gyorsan repült.Laila jól érzete magát és hamar az éltanulók között találta magát.

Majd egyik nap Harryék rohantak oda hozzá.
-Nem fogod kitalálni mi történt velünk! Ugyanis mint kiderült Ron beszólt Hermionénak aki végül nem jelent meg a Halloweeni lakomán ahova Mógus professzor rontott be miszerint troll van lent a pincében.A fiúk együtt mentek el a lányt megkeresni és végül a troll leütésével sikerült is megtalálni.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Место, где живут истории. Откройте их для себя