-Laila gyere ide új fejleményünk van.szólította meg Ron.
-Tegnap épp az egyik lépcsőn voltunk Ronnal és Hermionéval amikor az magától elindult és pont arra a tiltott folyosóra vitt minket amiről Dumbledore beszélt még a ceremónián.És pont arra járt Frics a macskájával így elszaladtunk és egy zárt ajtóhoz értünk amit Hermione kinyitott.És nem fogod elhinni de belül egy háromfejű kutya volt.És Hermione szerint egy csapóajtót őrzött.-számolt be neki Harry.-Ez érdekes valószínüleg meg van hova kerülhetett a csomag amit Hagrid elhozott.De várjunk csak mit keresett veletek Hermione? Azt hittem utáljátok.-kérdezte Laila.
-Csak mutatott valami és velünk maradt, meg amúgy is a trollos incidens óta egészen megváltozott,de nem ez a lényeg.
-Harry ez mind szép és jó,de mit akartok ezzel kezdeni? Lemenni úgysem tudtok...
-De nem érted Piton sántított amikor leért a pincébe.Biztos a kutyát akarta kijátszani csak nem sikerült.-válaszolt Harry.Másnap tanítás után négyen elmentek Hagridhoz. Laila először nem akart de végül beleegyezett. Hamar szóba került Piton és Harry beszámolt neki a kalandjukról.
-Várjunk csak honnan tudtok ki Bolyhoskáról?-kérdezte Hagrid.
-Bolyhoska?Hát neve is van neki?-kérdezte Ron.
-Persze,hogy van én adtam kölcsön Dumbledornak,hogy őrizze a...-majd Hagrid elharapta a mondatot.
-A mit?-kérdezte Harry.
-Ez nem tartozik rátok csak Dumbledorra es Nicholas Flamelre.-mondta Hagrid.
-Az meg kicsoda?-kérdezte Hermione,de választ már nem kapott rá.Mivel nem jutottak előre a névvel így hanyagolták a sztorit.Karácsonyra Laila hazautazott Cedriccel és otthon töltötték.A hangulat egy kicsit furcsa volt de a szülei gratuláltak Lailának,hogy sikeresen veszi az akadályokat.
-Azért nem dicsérték meg,hogy a Mardekárba kerültem?-kérdezte szüleit.
-Minden háznak meg van a maga álláspontja és attól függetlenül,hogy mi nem értünk egyet az összessel bárhova kerültél volna mi büszkék vagyunk rád.És nem a ház teszi az embert.-válaszolt neki az apja.
-Ahhoz képest sokan csak emiatt elfordultak tőlem,de mind1 is.-majd Laila másra terelte a szót.Karácsony után együtt utaztak vissza a többi tanulóval aki hazament. Harryék sem jutottak előrébb Nicholas Flamel nevével.Majd jött a fordulat ugyanis Harrynek eszébe jutott,hogy olvasta már valahol. Kiderült,hogy egy csokibékás kártyán ahol megtudták ő fedezte fel a bölcsek kövét,ami arannyá változtat bármit és életelixírt lehet belőle kinyerni.
-És ez minek kellene Pitonnak?Ez az egész nem stimmel...-gondolkodott Laila. Másnap jobb híjján terv nélkül elindultak Hagridhoz.
-Hé Laila gyere ide!-szólt neki Blaise. Laila töprengett végül inkább Blaisekkel ment.
-Majd mondjátok mi volt.-szólt oda Harryéknek.-Azt hittük már nem minket választasz-mondta Daphnee.
-Dehogynem,na mit szeretnétek?
-Malfoy összehívott mindenkit.-mondta Theo.
-Komolyan emiatt hívtatok ide?Tudjátok,hogy állok hozzá.-idegeskedett Laila.
-Nem baj azért,de addig is velünk vagy.-ölelte át Daphnee.Mint kiderült Malfoy egy tervet eszelt ki,hogyan lehetne megszivatni a griffendéleseket.
-Gratulálok a nagy tervhez Malfoy,nem inkább jobban kéne gyakorolj,és azért kitűnni,mert jobb vagy a többiektől és nem őket szivatni? -Téged amúgy sem hívtalak ide-vágott vissza Draco.El is mehetsz.
-Ne aggódj megyek is.Nem értette a fiút miért viselkedik így amikor tehetséges és okos. Megvárta amíg Harryék visszatértek,de nem azt kapta amire számított. Ugyanis Harryék beszámoltak Hagrid új sárkányáról Norbertól akit a kunyhójában nevelt.
-Hát rám ne számítsatok én nem fogom pátyolgatni...
Teltek múltak a hetek és egyik nap amikor Ron lement Hagridot ép észre tériteni Malfoy követte és meglátta a sárkányt. Közben Ront meg is harapta aki épp Charlie bátyja válaszát(aki sárkányokkal dolgozott) vitte Hagridnak akit végül meggyőztek,küldje el egy rezervátumba. A levél valamilyen úton Malfoyhoz került aki így megtudta mikor szeretnék Norbertet elküldeni. A vége az lett,hogy Harryéket elkapták Malfoyyal együtt aki szólt McGalagonynak.Így mindhármukat megbüntették.
- Na látod Malfoy ennyit ér,hogy másoknak akarsz rosszat...
A büntetésüket az erdőben kellett elvégezniük. Harry beszámolt róla,hogy Voldemort jelen volt az erdőben és megtámadta.De egy kentaúr elkergette és rávezette Harryt mit is akar Voldemort.-Tehát Piton Voldemortnak akarja a követ?Ezt te sem gondolhatod komolyan Harry.Piton itt tanít és oké gonoszkodik de attól még Dumbledore bízik benne.-mondta Laila.
-Én azt mondtam Harrynek szólnia kéne erről egy tanárnak lehetőleg Dumbledornak.-kotyogott közbe Hermione.Laila még mindig nem igazán kedvelte a lányt.
- Srácok szerintem hagynotok kéne ezt az egészet.Ott van Bolyhoska senki nem tud rajta átjutni. Nézzétek meg Pitonnal is elbánt. És ti mondtátok,hogy Hagrid szerint más is őrzi még. Nem kell hősködni,nem is kéne tudnotok erről.-zárta le a témát Laila.Elment a hálókörletébe és csatlakozott barátaihoz.Aztán arra ébredt,hogy pokoli fájdalom járja végig a testét. Nem tudta mire vélni,de nem tudott visszaaludni.Tudta,hogy valami baj történik csak éppen azt nem,hogy mi. Másnap végig söpört a hír,hogy Harry megszerezte a követ Mógus elől.
-Hogy sérültél meg Harry?-kérdezte meg Laila.Mi történt?Harry elmesélte hogyan jöttek rá,hogy Hagrid elszólta magát egy idegennek akin csuklya volt miként lehet Bolyhoskát legyőzni. Majd lemásztak a csapóajtón végig verekedték magukat a csapdákon ahol Ron feláldozta magát így Harry végül egyedül szembesült Mógussal és az őt megszálló Voldemorttal.
-És amikor megérintett elporladt a keze,így rávetettem magam és az arcába markoltam a kezemmel.Majd elporladt és éreztem valami keresztülmegy rajtam.-fejezte be Harry.
Ezt éreztem volna meg? De hát semmi értelme nincs...Laila nem tudta hova rakni az egészet.
A vizsgákat színjelesre tette le csak mágiatörténetből kapott V-t mivel az a legkevésbé sem érdekelte. A házkupát és a kviddics kupát is a griffendél nyerte el végül. A vonat úton Laila Blaisekkel utazott inkább. Amikor beértek elbúcsúztak egymástól Laila intett Harryéknek majd Cedrickel együtt hazamentek. Otthon nem mondott többet a történetről a szüleinek csak amennyit Cedric és a többiek tudtak. Rengeteget gyakorolt átment barátaihoz és gyakorolt Cedrickel,hogy a következő évben bekerülhessen a kviddics csapatba.
أنت تقرأ
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
أدب الهواةLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...