- Esti un idiot,asta nu se v-a termina bine ! Părintii vor afla mâine tot ce s-a intamplat,din cauza dezastrului !
- Totul v-a fi bine,atat timp cat iti vei tine gura si ma vei ajuta la curatenie!
-Nu zău, chiar crezi ca as ajuta un fenomen ca tine?
-Da , ca de nu, le voi spune cea ce faci tu noaptea în loc să dormi. Le voi spune ca te uiti la fenomene stranii si ca nu poti dormii din cauza fricii tale idioate.
-Umm...ăăă...nu mi-e frica....
-Nu-mi pasa , vreau doar sa dispari pana la 19:00. N-am chef sa-ti vada toti prietenii mei,mutra aia de copila.
-Dar , unde voi sta Ken ? Daca Emily nu e acasă?
-Nu-mi pasa, vreau doar sa pleci !
************
Mda.... Cred ca a-ti vazut ce mult tine dragul meu frate la mine,incat ma pune sa dorm pe străzi. Apropo,eu sunt Eve si am 17 ani , si azi o sa dorm pe strazi din cauza petrecerii idioate al lui Ken. Ahhh,îmi vine sa urlu. M-ai bine o sun pe Emily sa vad daca e acasă. Emily este cea mai buna prietenă a mea o sa-mi raspundă.
"Pe bune Emily dupa 8 apeluri , tot nu îmi răspunzi?"
********* dupa 20 de minute....
Ce perfect , Emily nu e acasă , mesajul de la ea îmi comfirma asta.
<<< Hei Eve, scuze dar nu pot sa-ti raspund , sunt plecată pana maine. In schimb, am o rugăminte , poti sa te duci pana la posta sa imi iei si mie o carte? Ne vedem mâine sa mi-o dai. Mersii esti cea mai tare :* >>>
Dupa ce ca o sa dorm pe străzi , scumpa mea prietenă ma trimite si la posta. Este perfect. Ceasul este deja tarziu trebuie sa ma pun pe drum. M-am imbracat cu niste blugi mulati albi, o bluză larga neagra si in picioare niste balerini negri cu mici pietricele, ce le dădeau o notă de elegantă.
Mi-am lăsat părul desfăcut si am plecat pe usa , fara sa-l mai salut pe Ken, pentru ca stiam ca nu ma v-a saluta.
Linistea se napustise pe străzile întunecate , incat tot peisajul era fantomatic. Oricum lucrurile astea nu exista. Este doar o simpla zi idioata de vara. Deabea a trecut o ora , ce sa fac ? As pleca in club , dar n-am înnebunit , nu-mi place in club . Păi... Cred ca o sa aleg o cafenea sau un bar...
***********
Am ajuns in fata cafenelei , se pare ca este închisă... Cred ca voi pleca spre bar. Lui Emily ii plac barurile.
**AHHH !!! Cartea lui Emily , am uitat de ea !!! Sper ca posta este încă deschisa .
**********
Am alergat catre posta cu viteza melcului însărcinat. Norocul meu ca posta era inca deschisă. Cum sunt de fel cam bagacioasa , i-am deschis pachetul . Cand am vazut cartea nu-mi venea sa cred. Mi-am scos in cea mai mare viteza telefonul si am sunat-o pe Emily .
- Emily , ce carte frumoasa ai primit...
-Ah , mersi ! Este de l...am întrerupt-o eu.
-Esti nebună cum poti sa iei o carte de magie de la posta. Daca o lua altcineva , dupa dădeai vina pe mine si ma transformai intr-o musca !
-Daca ai terminat... Mi-a trimis-o sora mea. Vrea sa-mi perfectionez puterile. Oricum mersi ca mi-ai luat cartea si ai grija sa nu o pierzi. Apropo, succes cu dormitul pe strazi....si mi-a închis în nas.
***********
Pe drum spre bar , ma gândeam la cat de mult o urăsc pe Emily cand imi face asa ceva. Chiar daca e vrăjitoare , nu ar trebui sa faca lucruri dastea . Da, Emily e o vrăjitoare de gradul 3 , am aflat si eu asta de curând. In fine . Acum tot ce vreau este sa-mi iau un pahar cu whisky.
M.am asezat jos si stăteam cu gândurile peste tot. Deodată , visul mi.a fost întrerupt de o doamna inalta si corpolentă cu parul roscat cu suvite roz si pirce in nas ,care avea in jur de 37 de ani .
-Ce vrei copila ? M.a intrebat pe un ton acru.
-Un pahar de whisky. Suc , posibil sa nu aveti , nu ?
- Nu ţâcă , nu avem. Iti aduc whisky-ul sau te duci la somn ? Ce acritura...
-Whisky-ul te rog .
Mdaa... M-am asezat jos si am inceput sa iau cateva inghitituri din băutură mea. Era mult mai alcolica decat credeam. Mai toti din bar erau ori beti, ori mureau de plictiseala, ca si mine. In schimb , era o fata cam ciudata , cu parul blond cu ochii de un violet nemaintslnit , care parea pierdută. Cum ma plictiseam, am zis de ce sa nu vorbesc cu ea. M.am asezat langa ea si am vazut ca se uita in gol.
-Buna ! am spus eu indrazneata.
-Buna...a spus ea plictisită.
-Eu sunt Eve. Tu cine esti , nu te.am mai vazut pe aici.
-Stai, Eve ? De la Evely?
-Da... Ma cunosti ?
-Da , esti cea care in curand viata i se v-a schimba. Nu mai este mult si destinul tău e aproape. Apropo , eu sunt Stephany , poti sa-mi spui Steph
-Destin? Esti sigura ca esti bine? cred ca a băut prea mult .
-Stiu ca poate nu ma crezi , dar sper sa aflii rapid...
Okey, fata asta chiar ma baga in sperieti.Dupa ce am mai schimbat cateva vorbe , asupra noastră s-a abătut linistea totala.
***********
Linistea a fost întreruptă de un betiv , care a spart niste pahare si s-a tăiat. Eh, o nimica toata. Faţa lui Steph s-a schimbat radical. Ochii ei aveau o culoare aproape rosiatica si se albise la fata.
-Steph....Steph... Esti bine ?
-Umm....da... Sunt bine ,numai ca trebuie sa plec. Pa. okey asta a fost ciudat... Ma rog mai bine îmi termin whisky-ul.
********Este 3 dimineata deja, mai bine plec acasa. Am luat-o pe niste stradute cam ciudate sa pot sa ajung mai repede acasa . Cand aproape am ajuns acasa ceva oribil am vazut. Era chiar.....
**********
Buna , sper din toata inima ca o sa va placa . Chiar daca nu prea am avut idei, totusi , sper ca am reusit sa fac ceva pe placul vostru. Nu stiu cand voi reusi sa postez urmatorul capitol, dar sper ca va fi mult mai bun decat acesta.
*******
M-ar ajuta foarte mult dacă mi-ati lasa niste comentarii. Va puup!!!
CITEȘTI
O lume ascunsa
VampireIn aceasta lume , totul este posibil. Mai putin existenta unor vampiri sau a unor vrăjitori . Buna eu sunt Eve , iar asta spuneam si eu inainte , de a descoperi o noua lume. Totul a început intr-o noapte cand bantuiam pe strazi de nebună si ceva îns...