V.🐍

176 9 0
                                    

Andromeda Potterová
Hermiona Grangerová
Parvati Patilová
Stálo na cedulce. Otevřela jsem dveře, a vešla dovnitř. V pokoji už byla Mia, a vybalovala si věci. ,,Ahoj Andy." řekla, ale já viděla rudě, a podle toho se mi zbavily i vlasy (žvýkačkově růžová). ,,Nikdy Hermiono Grangerová, opakuji nikdy mi NEŘÍKEJ Andromeda, Andy a podobně!!! Jedině Lily, nebo An!!!" Mia mě celou dobu pozorovala vcelku vyděšeně, a na sucho polkla. ,,Co se to s ní děje? Proč má oči predátora, a co to má s vlasy? Proč jsou tak křiklavě růžové?" Překvapěně zamrkám, a vlasy se změní na tmavě zelenou. ,,Mio? Říkala jsi něco? " Mia jen pokroutila v němém nesouhlasu. ,,A-a-aha, j-já asi slyšela tvé myšlenky." řeknu jí, a ona jen vytřeští oči ještě víc než předtím. ,,Hmmm, už by mě to nemělo překvapovat. Ale překvapuje. Už se mi to dlouho nestalo, abych nad sebou ztratila kontrolu." Mumlám si pod vousy (😆). ,,Ty... Lily?" Přikývnu, že ji poslouchám. ,,Od...odkdy se ti mění vlasy?"  ,,Její otázka mě překvapí, ale potom mi dojde na co se ptá. ,,No, už odjakživa? Ale většinou se kontrolují, aby to nikdo nevěděl. Ví to jen Harry, Kristy, já a ty. A to jsi neviděla všechno." Poslední větu si zamumlám pod vousy, ale Mia chce vědět, co všechno umím. No a tak jí to předvedu. Nejprve si vytvořím prasečí rypáček, poté kachní zobák, a nakonec svou tvář proměním na hadí, s lidskou dohromady. Takto blbneme asi ještě půl hodiny, než se otevřou dveře, a dovnitř vstoupí poslední obyvatelka pokoje. ,,Ahoj, já jsem Parvati. A vy?" ,,Hermiona Grangerová, těší mě." řekne Mia, a poté se jejich oči zaměří na mě. ,,Lily Potterová, potěšení na mé straně." řeknu, ale Parvati, se zatváří nechápavě. ,,Moje celé jméno je Andromeda Lily Potterová. Ovšem vzhledem k tomu, že Andromeda, Andy, Meda, a podobné zkráceniny nesnáším, tak si nechávám říkat Lily, nebo An. A teď, když mě omluvíte, si jdu číst do společenské místnosti." řeknu, a jsem na odchodu, když cítím, že moje vlasy mění barvu na fialovou, téměř bílou barvu, a zaslechnu zalapání po dechu. Otočím se na Parvati, s otázkou vepsanou ve tváři. ,,Páni, ty jsi metamorfomág. Umíš ještě něco podobného?" ,,Meta-cože?" ,, Metamorfomág, je kouzelník, který na sebe dokáže brát jakoukoliv podobu, a nepotřebuje mnoholičný lektvar. Jste ohromně vzácní." Chvíli na ní jen ohromeně zírám, než všechno poberu. ,,No nic, já jsi jdu zkusit nějaké kouzla z přeměňování. Budu ve společenské, nebo knihovně."

Druhý den
Ráno se vzbudím jako první, a hned si zaberu koupelnu. Poté, co se prohlásím za života schopnou, vejdu zpět do pokoje, kde na mě kouká rozespalá Mia. Jenom si protře oči, zamumlá něco ve smyslu dobré ráno, a zapluje do koupelny. Já si ještě stoupnu před zrcadlo, a měním si barvu vlasů. Ve chvíli, kdy uznám vínově zbarvené vlasy, za barvu vhodnou prvního dne školy, vyjde z koupelny čilá a svěží Mia. Jenom se po sobě koukneme, a naše oči spočinout na třetí obyvatelce pokoje, která si vesele chrupká. Poťouchlé se usměji, vezmu pohárek, rychle odběhnu do koupelny, napustit vodu, a vzápětí stojím u postele, kde tu vodu vyleji, na nic netušící Parvati. Než se vzpamatuje, popadnou brašnou, a mizím do Velké síně na snídani. U stolu spatřím Harryho a Rona, který se nacpává, jak kdyby celý týden nejedl. Vedle bráchy je místo, ale neuvědomím si, vedle koho. Není to nikdo jiný, než tramtadadá samotný Jason Orion Black. Znám ho jen pár hodin, a už ho nesnáším. Grrr. Dám si na talíř topinky se šunkou, sýrem a k nim kakao. Jen co dosednu, mi přistane na prázdném talíři rozvrh. První hodina Přeměňování, pak Kouzelné formule, Bylinkářství, nakonec létání. Půlku jídla už mám v sobě, když přijdou holky. Parvati se na mě zákeřně podívá, a řekne. ,,Ty, Blacku?!" Black zpozorní, a upře na Parvati svoje bouřkové oči. ,,Ano... Parvati?" zeptá se opatrně, a přihmouří oči. ,,Víš, tady Andy, o tobě tvrdí, že jsi nejhezčí kluk v prvákům a možná i druháku. Co si o tom myslíš?" řekne, a Blackovi se rozsvítí oči. Na okamžik si přehraji to co řekla, a mě dojdou hned dva fakty. Za a) nakecala Blackovi lži o tom, co jsem o něm říkala a za b) mi řekla Andy!!! Brácha i Mia s Ronem(!) zřejmě uvažují stejně jako já, protože v momentě kdy si uvědomí co Parvati řekla zblednou a polknou. Ztuhnu, a nejprve se obrátím na Miu. ,,Mio, prosím vezmi mi věci, počkám na tebe před učebnou Přeměňování. Díky." Mia jen kývne na souhlas, a pak se obrátím na Parvati. ,,Jak jsi mi to řekla, drahá?" řeknu tím nejsladším hláskem, a Parvati si uvědomí co řekla, ale už je pozdě. Před všemi ve Velké síni, mi zrůžoví vlasy, a najednou je ticho. ,,Já čekám má drahá." stále tím sladkým hláskem řeknu, ale Parvati kňukne omluvu, a že mi tak vůbec neřekla, ale já se nadechnu a spustím. ,,Máš přesně tři vteřiny náskok, pak dostaneš co proto. Jedna," rychle snaží zvednout, ale moc se jí to nedaří. ,,dva," to už se vymotala, a je v půlce síně. ,,tři!" křiknu, a tryskem ji pronásleduji. Mé pronásledování mě zavede k učebně, kde máme mít první hodinu, alias přeměňování.

Sestry Harryho Pottera [Dočasně Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat