Az új tanév kezdete előtt ismét ellátogattunk az Abszol útra. Megvásároltuk a szükséges holmikat és az új könyveket. Megbeszéltük Daphneeval és a fiúkkal,hogy találkozunk és együtt elmegyünk egyet fagyizni. Harryről annyit tudtam,hogy Ronéknál van akik megszöktették őt miután a mugli rokonai bezárták őt. Nem kis meglepetésemre beléjük botlottunk miközben sorban álltak a könyvesboltnál.
-Harry,Ron,Hermione sziasztok!-köszönt Laila.
-Nahát te itt? Épp próbálunk bejutni anyához csak nagy a tumultus,mert valami féleszű dedikáltat. De gyere beakarlak mutatni neki.-fordult Ron Laila felé.
-Majd még beszélünk,köszönt el Laila Blaisektől.Látszott rajtuk,hogy nem örülnek,de nem szóltak semmit. Ron behurcolta anyjához Lailát aki szívélyesen üdvözölte ahogy az ikrek is.
- Nahát mardekár lány örülünk,hogy látunk. De Laila nem tudott válaszolni,mert mint késöbb kiderült Gilderoy Lockhart felismerte Harryt és magához hivatta. Laila jót nevetett Harry arcán,aki teljesen lesokkolt. Miután elengedte Harryt kimenekültünk a tömegből és az ajtóban nem másba botlottunk mint Draco Malfoy.-A híres Harry Potter már egy boltba sem tud bemenni anélkül,hogy körberajonganák.-szólt Harryhez Draco.
-Csak nem féltékeny vagy?-kérdezte fel Dracot Laila.
-Ejnye Draco,hát így beszélsz te korunk egyik hőséről?-csendült egy hang mögötte ami Lucius Malfoyhoz Draco apjához tartozott.
-Lucius Malfoy-mutatkozott be.-Ha szabad-és magához húzta Harryt-megnézném a híres heget mely a sötét nagyúrtól származik.Mire megjelent Arthur Ron édesapja aki eddig Hermione mugli szüleivel beszélgetett.
-Lucius!-biccentett felé-Gyertek gyerekek menjünk.
-Á Arthur Weasley micsoda meglepetés.Látom gyerek készítésben jobban álltok még mindig mint pénzszerzésben.És úgy tűnik még mindig nem sikerült megfelelő társaságba keveredni.Muglik?Kérdem én minek szégyent hozni a varázslók társadalmára ha ilyenek képviselik mint te.-közben kivett egy könyvet Ginny(Ron kishúga,idén kezdi roxfortos éveit) üstjéből.Ne is számíts többre apádtól-nézett Ginyre.Arthur keze ökölbe szorult majd mit sem törődve jól behúzott egyet Luciusnak. Ha a két feleség nem jelenik meg könnyen párbajba torkollott volna az egész.
A hangosra sikeredett vásárlás után már csak pár hét maradt az indulásig.Laila gyakorlással töltötte és Cedric zargatásával,hogy kviddicsezzenek
.A vonathoz korábban érkeztek ki így volt idejük körbe-körbe járni.Nem csak ők érkeztek korábban hanem Ced pár barátja is.
-Menjél csak én elleszek-fordult bátyjához. Laila sétálgatott a peronon amikor beleütközött a Malfoy családba.
-Nohát csak nem Laila Diggoryhoz van szerencsém? Draco elmesélt rólad mindent.-szólította meg Lucius.
-Akkor remélem azt is,hogy nem vagyunk barátok...-válaszolt Laila.
-Pedig lehetnétek,ha nem pazarolnád az idődet olyanokra mint a Weasley család vagy épp Harry Potter. Laila erre már nem válaszolt.Sajnálta Dracot,mert egy okos és tehetséges fiúnak találta és már értette honnan az a sok gyűlölet és nagyképűség.Szerencsére megérkeztek a barátai így csatlakozott hozzájuk.
-Ti tudtátok,hogy Draco apja ekkora seggfej?-fordult barátai felé. Egyikük sem válaszolt. Kereste közben a tömegben hátha megpillantja Harryéket de nem látta őket.
A vonaton játszani kezdte és annyira belemélyültek,hogy végül nem is kereste Harryéket.Amikor beértek a nagyterembe sem látta őket sehol. -Egy pillanat és jövök-szólt társai felé.
-Hé George hol van Harry és Ron?
-Fogalmam sincs már a vonaton sem találtam őket.
-Furcsa,na mind1 azért kösz!-majd visszatért asztalához.-Csak nem ragyafejet és barátját keresgéled?-szólt oda neki Draco.
-Lehetne,hogy befogd végre és nem velem foglalkozol?-válaszolt Laila.A lakoma végére sem kerültek elő így csak másnap tudta meg mi is történt.
-Szóval nem engedett át a fal,és ti ahelyett,hogy vártatok volna vagy küldtetek volna egy levelet beültetek egy repülő autóba.Menő,bár a pontlevonás már annyira nem.Azon gondolkodom vajon van-e köze a manóhoz aki megpróbált lebeszélni,hogy vissza gyere.-beszélgettek az SVK terem előtt Lailáék.
- Jó kérdés.-válaszolt Harry.-Gyere Laila menjünk be-szólt oda neki Theo.
A tavalyi év eseményei végett új tanárt kaptak svk-ból aki nem más lett mint Gilderoy Lockhart. Hamar kiderült,hogy egy igazi ütődött aki mindent tud csak varázsolni nem. Elvileg jóképű de Laila szerint inkább hasonlított egy koboldra. Tanulni nem tanultak semmit az önéletrajzán kívül. A többi óra viszonylag ugyanúgy telt és egyre nehezebb részeket tanultak.
A kviddics válogatás
A harmadik héten végre sor került a kviddics válogatóra amit Marcus Flint a mardekár ház kviddics kapitánya vezérelt. Laila hamar észrevette,hogy ő az egyedüli lány aki próbálkozik.-Mivan Diggory kell a hírnév a családodnak,hogy itt vagy?-szólította meg Malfoy.
-Jé Malfoy,megint második akarsz lenni valamiben Harry mögött?-szólt vissza.
-Ebből elég legyen, de meg kell hagyni tetszik a stílusod kislány!-szólt rájuk Flint.Ha jól tudom hajtónak jelentkeztél.Akkor kérlek fáradj oda Pucey mellé aki már a csapat tagja és a többi jelentkező mellé.
-Mindenki ide figyel!Először a terelőket nézzük meg,majd az őrzőket aztán a hajtókat legvégül pedig a fogókat.Laila nézte az első két válogatót és rögtön látta,hogy nehéz dolga lesz.Ám meglepően könnyen ment neki a válogató.Mérete és gyorsasága miatt könnyen lehagyta a többieket.
-Úgylátom ideje megtörni a hagyományt,gratulálok Diggory bekerültél.
A lelátón ott ült testvére aki felemelt hüvelykujjával gratulált. A weasley ikrek tátott szájjal bámultak rá,Harryék meg mosolyogtak rá. Laila végignézte Malfoyt is aki egész jól teljesített.Meg kell hagyni,egy kviddics mez mindenkinek jól áll-gondolta Laila.A nap végére összállt végre a csapat: Az örző: Bletchley lett a két terelő: Warrington és Urqhart a három hajtó: Flint,Pucey és Diggory míg a fogó: Malfoy.
-Mindenki aki nem teljesít azt simán kibaszom a csapatból.Itt nem lesz kedveskedés hanem a véretek is kifogjátok dolgozni.-szólt Flint.Te meg-fordult Lailához-kurvára figyelj oda kikkel barátkozol,nem kell nekünk egy napraforgó.És most mehettek.Az edzések időpontjait holnap megkapjátok.
Lailát már várták Theoék.
-Gratula csajszi remek voltál,de úgy látom nem vagy túl boldog.
De Laila már eldöntötte nem érdekli Flint és odament Harryékhez.
-Csúcs voltál!
-Csúcson túli- dícsérte meg őt Fred és George.
-Kösz srácok!
-Úgy látom megérte a sok edzés hugi,jó voltál.De azért nem mondom,hogy örülök,hogy Flinték közé kerültél.-mondta neki Cedric.
-Csak a szájuk nagy amúgy nem olyan rossz arcok,kemény munkát várnak és nyerni akarnak.-védte meg őket Laila.Másnap meg is kapta az edzések beosztását. Heti kétszer,ami azt jelentette,hogy ennyi időt fog összezárva lenni Malfoyyal. Remek nézhetem az önelégült képét.
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...