Kapitola 55

59 5 0
                                    

Po 3 měsících

"Yeeees!" zakřičí hobi když dotancujeme písničku No

"Bože to je tak krásný pocit" řeknu a celá spocená si lehnu na zem. "Takže jsem rád že jste to dali" řekne Han.

BTW
Han je jejich nový choreograf je mu přesně 23 let (asi ve skutečnosti ne ale je to jen fanfikce) a začal nás vyučovat na písničky která jsou v našem albumu. Je skvělý kamarád.

"Takže stačí to dát na youtube" řekne a začne se dívat na kameru. "Jdu se napít" řekne namjoon a začne pít z láhve.

"No... Y/n je na konci trochu pozadu ale to nevadí" řekne Han a já se usměju.

"No a co to album?" řekne Han "No už na tom děláme" řekne namjoon a všichni kývneme. "Tak vám přeji vše nejlepší" řekne Han a sedne si na židli vedle mě

"Takže kooku dobrý vše ok?" řekne starostlivě Han a kook kývne. "Vše ok dnes už jsem si dal prášek všechno" řekne kook

"ok" odpoví kookovi. "Kolik je?" zeptá se Namjoon když do pije celou láhev. "18:19 a 22... 23....24...25 a více sekund" řekne kook

"Cooo?!" vykřikne už po několikáté Jin "Buď zticha!" Řekne namjoon. "Nebudu" zabrblá si Jin.

Když všichni nastoupíme do auta tak odjedeme. Je to přesně za měsíc! Nedokážu si představit naše prvé setkání s publikem. Určitě jich bude tisíce a tisíce. Mám v sobě stres a nervozitu a to ještě nejsem ani tam. Nesmím nic udělat špatně.

Yoongiho pohled
Sakra. Musím stihnout ještě do měsíce vše co je potřeba. Chci být prostě připravený na to abych vystoupil a neudělal žádnou chybu.

Jestli něco spletu tak končím...

Když se ocitneme s autem a členami před domem tak vystoupím z auta a pomalým krokem se doplazím před dveřmi a odemknu je.

Chci tak spát!

Vysléknu si co je potřeba a rychle doběhnu k naší ložnici a rychle skočím do postele. A začnu pomalu usínat.

Najednou se probudím.....

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat