"Je te laisserai des mots.
En sous de ta porte.
En sous de la lune qui chante, tout près de la place où tes pieds passent.
Caché dans les trous de temps d’hiver.
Et quand tu es seule pendant un instant."Söylediğin şarkı sözleriydi bunlar, yanağımı okşarken. Gitar çaldığını biliyordum elbet fakat bu denli hoş, renkli bir sesi olduğunu bilmiyordum.
"Embrasse moi,
Quand tu voudras."Şarkı sözlerini devam ettirdiğimde hayretle yüzüme bakıyorsun. Öyle temiz bakıyorsun ki aklığından öpüyorum seni, dudakların arasındaki masumiyetine buse bırakıyorum.
"Peki sözlerinin anlamını biliyor musun?"
"Biliyorum, bilmez miyim? Fakat senden bir ricâm var."
Ricâmı duymak için beklerken kafanı yana eğiyorsun.
"Senin ağzından duymak istiyorum anlamını,"
Hevesle başını sallayıp dudaklarını aralandığında son kez lafını bölüyorum.
"Güzeller Güzeli Çiçeğim."
Yüzündeki kiraz çiçekleri soluyor birden, karalar kaplıyor ifadeni. Kiraz Çiçeği'm, ne oldu sana böyle?
"Boş ver Lalisa, beceremem. Zaten tam hatırlamıyorum."
Seni kırdım mı? Ah, bu kafa aşkından ne yaptığını bilir mi ki?
"Ben eve gitmeliyim, sonra görüşürüz."
Bu cümle dökülürken efsunlu dudakların arasından, gözlerin boş. Yıldızlar yok şimdi irislerinde.
Öyle sızlıyor, öyle can yakıyor ki... Yanıp tutuşuyor gönlümdeki güvercinler. Korkuyorum.
Bugün içim titriyor. Bugün ismin K488 Andante.
Şarkı sözleri:
"Sana kelimeler bırakacağım,
Sana kelimeler bırakacağım
kapının altında.
Şarkı söyleyen ayın altında,
Ayaklarının geçtiği yerlerin yakınına,
Kışın deliklerinde saklı.
ve bir an için yalnız olduğunda,Öp beni.
Ne zaman istersen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fleur De Cerisier | ChaeLisa
Fanfic"Beni sevmiyorsun sen! Kurduğun kadını seviyorsun, sen Kiraz Çiçeği'ni seviyorsun." Bu kurgu Kiraz Çiçekleri'nin en bercestesine ithaftır.