Kageyama'nın ağzından
Üzerime siyah bir gömlek ve siyah pantalonumu giydim.Evden çıktım ve gelen otobüse binip her zaman beraber gittiğimiz uçurum kenarına gittim. Burada güzel hatıralarımız vardı. Mesela ilk öpüştüğümüz yer burasıydı. Beraber onlarca kez piknik yaptığımız yerde burasıydı. Gizli sığınağımız gibiydi. Bunları hatırlayarak ölmek istemem çok mu bencilceydi? Hastaneye kaldırdığım zaman yüzünden endişelendiği ve hastalığım ilerlerken Hinatamında çökmesi beni paramparça etmişti. Uçurumun en uç noktasına kadar gelip aşağı baktım.O kadar yüksekteydim ki aşağıda ne olduğunu zar zor görüyordum.
"Senden binlerce kez özür dilerim bebeğim. Ama hastane odasında cihazlara bağlı şekilde ölmektense yüksekten düşerek ölmeyi tercih ediyorum . Özür dilerim kolaya kaçtığım için ve seninle daha uzun süre kalamadığım için." diye bağırdım ve kendimi sonunu göremediğim uçurumun kenarından aşağı bıraktım.
Elveda Hinatam.
Hinata'nın ağızından
Arayan kişi Tobiomun annesiydi.Aramayı onaylayıp telefonu hopörlere aldım. Bayan Kageyama ağlıyordu."Hinatacım bizi...m e...ve gelir misin?" dedi. Tobioma bir şey olduğunu anlamıştım ve koşarak evden çıktım. Tobiomun evine vardığımda kapıyı çaldım.Açan kişi Bayan Kageyama idi kollarını bana sıkıca sardı ve ağlamaya başladı o an aşık olduğum kişinin öldüğünü anladım ve dona kaldım. İnanmak istemiyordum. Olamaz de mi? Sevgilim beni yanlız bırakmaz öyle değil mi? Gözlerimden teker teker düşen göz yaşlarımla kalbimdeki son umut taneleride birer birer düştü. Bayan Kageyama bir şey hatırlayıp içeri girdi ama kapıyı kapatmadı. Ben ise olduğum yere çökmüş ağlamaya devam ediyordum. Bayan Kageyama derinden gelen bir sesle adımı söylemiş elindeki zarfı bana vermişti. Zarfı ellerim titreyerek açtım ve okumaya başladım.
İlk ve son aşkım,
Özür dilerim Hinatam. Bu mektubu yazdığım için ve artık dayanamadığım için. Kokun, sesin, gözlerin, uyandığın zaman yaptığın ifaden, gülümsemen ve diğer her şeyini sözlerin yetmeyeceği kadar seviyorum. Özür dilerim bebeğim seni yalnız bıraktığım için. Benim makinelere bağlı şekilde ölmek istemediğimin farkındasın biliyorum sevgilim. O yüzden bunu yapıyorum.Çok özür dilerim.Ve teşekkür ederim hayatım boyunca yanımda olduğun için. Yine teşekkür ederim beni her zaman desteklediğin, beni sevdiğin,kokunu içime çekmeme izin verdiğin ve meleğim olduğun için.
Seni her şeyden çok seviyorum. Unutma sevgilim, bedenen olmasam bile her zaman yanında olacağım.Seni seviyorum,
Elveda
Kageyama Tobio
Çığlık atarak ağlamak istiyordum ama nafile sesim çıkmıyordu.Dünya kararmaya başladı sonrasını hatırlamıyorum.
Kageyama'nın sonun ölüm olacağını birkaç gün önce belirlemiştim ama intihar etmesini tamamen anlık olarak yazdım. Yazım hatalarım vardır o yüzden kusura bakmayın ve bana söylemekten çekinmeyin.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere (Kenhina) >Tamamlandı<
Fanficİntihar vb.şeylerden rahatsız oluyorsanız okumayın.