" Hyunjin söylenmeyi keser misin? Senin yüzünden rahat olamıyorum" yanaklarımı şişirerek elindeki telefonu kapatıp bacaklarımın üstüne bıraktım. Kai ile telefonda konuşuyordum fakat hyunjin buna sürekli engel oluyor sinirimi bozuyordu .
" bak o adamın niyeti kötü" dediğinde baygın bakışlarımı ona çektim . Kaşları, tepkime havalanırken ağzımı araladım
" İyiliğimi isteyen birinin niyeti nasıl kötü olabilir? asıl niyeti bozuk olan sensin" daha onunla bir kere bile konuşmamış , gelmiş bana kötülüyordu. Bunu sürekli yapıyordu sorduğumda ise ' Cidden anlamayacak kadar safsın' diyor iyice sinirimi bozuyordu"Sen.. birşey demiyorum artık" gözlerini başka tarafa çektiğinde dudağımı kıvırdım
" bence de söyleme"
" O değilde tartışırken çok şekersiniz!" aniden atılan söze karşılık ikimizde aynı anda jisoo'ya döndük. Şeker? Biz?
" Ne şekeri ya ? " jisoo tınlamayıp sırıtırken göz devirerek ayağa kalkacağım sırada hyunjin bileğimden tutup beni geri yanına oturttu.
" Nereye gidiyorsun otur" dediğinde bileğimdeki elini çekip tek kaşımı kaldırdım
" Lavaboya sende gelecek misin?" Dediğim sırada elini hızla çekip başka tarafa baktığında yüzümde oluşan gülümsemeyle ayağa kalkıp lavaboya geçtim.Geçen ki kai ile olan görüşmemden beri üstünde huysuzluk vardı.
Yazarın ağzından;
Jennie ile jisoo , jeon jungkook'un videolarını izleyip feels geçiriyor, sehun ile tae ise anlamsız bakışlar yolluyordu. Jennie ile yejin fangirl virüsünü jisoo'ya da bulaştırmışlardı. Hatta 2 gün sonra konsere gideceklerdi.
Hyunjin yejin'in yanından ayrılmasına dudağını hafifçe büzüp gözlerini kafe'nin camına çevirip dışarıyı izledi.
Ona kalırsa kai ile görüşmesini istemiyordu.O adamdna hiç haz almıyordu. Kıskanç birisiydi bu yönünü bastıramıyordu neyseki yejin hyunjin'in niçin böyle davrandığını fark etmemişti. Bu bazen sinirini bozsada bilmemesi bazen içini rahatlatıyordu. O adamda olup onda olmayan neydi ? Hyunjin zengin, saygın ve düşünceli birisiydi. Kai ise birden ortaya çıkmış sürekli yejin ile ilgileniyordu.
Taehyung homurdanarak jennie ile jisoo'nun bir tuttuğu telefonu ellerinden çekip aldığında jisoo ile jennie taehyung'a öldürecekmiş gibi bakıyordu .
" Yeter adamın dibine düştünüz"
Jisoo kaşlarını çatıp " Okadar yakışıklı ve güzel sese sahip olmadığın için gidip ötede zırla tae kıskanma!" ( tövbee de jisoo o ne laflar????)
Tae'nin ağzınan 'hah' nidası çıktı o sırada ne vardı bu adamı bu kadar sevecek?
Jennie eşinin elinden telefonu sertçe çekti
" Jisoo haklı kıskanma tae"" Neyini kıskanacağım o adamın? Hem nerden biliyorsunuz sesimin kötü olduğunu?"
Jisoo alayla " Üniversitede katıldığın şarkı yarışmasından?" Dediğinde tae bozguna uğramıştı. Gaza gelip yarışmaya katılmıştı .
Jennie şaşırarak taehyung a döndü " Oha sen yarışmaya mı katıldın?"
Tar göz ucuyla jennie bakıp " oldu öyle şeyler" dediğinde jennie heycanla jisoo'yadöndü
" Ee nasıldı"Jisoo gülerek" Dediğim gibi VASAT" dediğinde tae ters bakışlar yolluyordu.Jennie eline koz vermişti.
" Demekki jk gibi değilsin" tae sabır çekerek jennşe yanından kalkıp hyunjin'in yanına geçti . " Alt tarafı sanatçı işte utanmasalar tapacaklar"
Hyunjin katılıyorum bakışları yollarken yejin aralarına geri dönmüş jennie'nin yanına oturmuştu. Onlar ne anlardı sanattan?
" arkadaşlar sanırım ben bi bok yedim" sehun korku dolu sesiyle konuşurken kızlar tınlamamıştı.
Tae" Ne zaman yemiyorsun ki?" Sehun göz devirip " Kızın abisi polis çıktı sıçtım" dediğinde hyunjin kahkahayı bastı. Yediği boklar gün dolaşıp onu bulurdu.
" Her önüne gelenle takılma sende" sehun dudağını büzerek bedenini koltuğa gömdü. Uslanmıyordu.
" Bıraktım aga" ya ya diye geçirdiler içlerinden bu kaçıncıydı..
" Hyunjin Szz'ın düzenleyeceği etkinliye katılacak mısın?" Yejin'in sorusuyla hyunjin 3-4 saniye düşündü normalde bu tarz davetleri sürekli reddederdi fakat yejin için gidebilirdi.
" Gideceğim sen?"
" Bende gideceğim şirket temsili felan"
Sehun" sizin hayatınız şirketten itibaren galiba"
Hyunjin buna karşılık parmağını şıplattı
" Tamda üstüne bastın sehun toplantım var ben kaçar" hyunjin ayaklanırken yejin dudağını büzdü " Benimde eve gitmem gerek" büyükannesi toplu yemek istemişti.Hyunjin ve yejin ikilisi kafeden ayrılırken gerisi birazdaha durup ardından dağılmışlardı .
Bu bölüm tuhaftu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]
FanfictionHyunjin sehun ve jisoo'nun olduğu yerde bir kişinin daha olduğunu fark ederek gözlerini yanlarındaki kadın'a çekti. Gözleri , kadını bulduğu anda kala kaldı. Kadın çok güzel di.. bakışlarını yüzünden çekip bedenine çektiği sırada zorla yutkundu.Kal...