Cuvinte fărâmate

17 1 0
                                    

Stau uneori seara și mă gândesc la tine. Și fără să vreau încep să plâng. Nimeni nu știe. Las doar lacrimile fierbinzi să-mi cadă pe obraz. Odată nu eram așa. Eram sigură că vom fi mereu împreună. TU și EU, prieteni pe viață, la bine și la greu. Probabil că erau doar vorbe pe moment, dar acum aceste cuvinte dor și dor atât de tare, fiindca știi cu câtă sinceritate și dragoste le rosteam atunci. Eram sincere, sentimentele contau, o îmbrățișare conta, un râset conta, un zâmbet conta, fiindcă erau făcute cu dragoste;acum parcă ni se pare ceva normal să ne îmbrățișăm, o facem automat, fără să gândim și parcă nu mai simțim ce simțeam înainte și anume DORUL,dorul de a ne îmbrățișa și de a ne vedea, dar acum toți ne îmbrațișăm fără să simțim nimic.
   Dar, dintr-o dată, ai devenit prea bună pentru mine. Nu te-ai mai deranjat cum mă simt. De ce stăteam în pat și pierdeam timpul, doar ca să îmi dai un mesaj sau să mă suni, dar nu, de sunat  nu m-ai sunat și pentru că tu ești o persoană foarte importantă, nici nu te-ai mai deranjat să răspunzi, atunci când lăsam de la mine și te sunam eu să ne ne împăcăm și ca drept dovadă, nu după mult timp nu m-ai mai salutat când treceai pe lângă mine, poate aveam nevoie de tine, dar ție ce îți pasă, probabil uitasei deja de mine.
Ți-ai văzut de viață, ca și cum nici nu aș fi existat. Oare, toți cei 8 ani împreună, nu au însemnat nimic pentru tine?
Ai fost importantă pentru mine, nici nu îți imaginezi cât, dar poate pentru tine eram doar o fată, pe care o cunosteai de mult timp, ai petrecut  ceva timp împreună, dar acum nu mai imi pasă de ea.
Dar, am hotărât să te las să pleci oriunde vrei cu cine vrei,pentru că așa e drept și corect. Ai fost luna, dar acum ești doar o licărire in sufletul meu.
Faptul că am dat peste tine, este doar o bucurie, fiindcă încet-încet încep să mă detașez de persoanele ca tine, așa că privesc acești ani petrecuți cu tine ca o binecuvântare din partea lui Dumnezeu că te-am cunoscut și că pot învăța din greșeli.
În orice caz, mă bucur că familia mea mă susține și că mai am câțiva oameni care încă mă întreaba cum mă simt și care mă motiveaza și mă fac fericită zilnic.
Îți mulțumesc Doamne pentru tot!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 06, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cuvinte nevinovateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum