Másnap reggel minden tanulónak azonnal le kellett mennie a nagy terembe.Ugyanis újabb merénylet történt.Egy Colin nevű griffendélest dermesztettek kővé az éjszaka közepén miközben Harryhez akart felosonni.
A kissrác teljesen Harry megszállotja volt és kb mindenhova követte. Dumbledore bejelentette,hogy mostantól a tanárok kísérik át a diákokat az órákról és a különböző edzéseken is mindig jelen lesz valaki.
A következő héten viszont ennek ellenére újabb merénylet következett be. Justint a hugrabuggos fiút találták kővé dermedve és sajnos Harry talált rá a fiúra.Emiatt még többen őz gyanúsították.
Egyik nap ebéd közben amit Laila Harryékkel töltött egy hugrabuggos fiú odaállt Harry elé:
- Tudd meg Potter én aranyvérű vagyok szóval engem nem bánthatsz!
-Ugyan már Ernie ne is ringasd abban a hitben magad,hogy bárki akarna is tőled valamit. Amennyi eszed van szerintem örülj,hogy egyáltalán engednek téged idejárni-védte meg Laila Harryt.Az asztalnál többen nevettek rajta főleg az ikrek. De sajnos a legtöbben osztották Ernie véleményét,hogy Harry a merénylő így a közelébe sem mertek menni.
-Na látod ezért irigyellek,legalább a hülyék elkerülnek!-fordult utána Harryhez.
-Sovány vigasz,de azért szeretném tudni mi is az igazság...Esetleg megkérdezhetnéd Malfoyt!-mondta Harry.
-Engem hagyjatok ki ebből,amúgy sem vagyunk puszi pajtások vele.Ő azt mondja nem ő az és én itt el is engedtem ezt.-majd Laila felállt és inkább átült barátaihoz.A szigorítások miatt nem tudott annyit találkozni ezután Harryékkel aminek barátai kifejezetten örültek.
Karácsonyra megint hazamentek Ceddel. Szüleiket faggatták,hogy mit tudnak a kamráról,de új információval nem tudtak szolgálni.
-Mindenesetre kiváncsi vagyok meddig hagyják a sulit nyitva-morfondírozott Cedric egyik este.
-Szerintem ha így haladunk nem sokáig,legutóbb is meghalt egy lány és nem hiszem,hogy megvárnák megint megtörténjen.A visszaút csendesen telt.
-Laila gyere ide!-szólt oda neki Harry-Tudom,hogy mérges leszel de hallgasd meg mit tudtunk meg Malfoytól.
Elmesélte hogyan kotyvasztottak százfűlléfőzetet,hogy Crack és Monstro bőrébe bújva kitudják hallgatni Malfoyt.Illetve találtak egy naplót amit egyik nap abban a mosdóban akart valaki lehúzni.A napló visszarepítette Harryt 50 évvel ezelőttre ami megmutatta neki,hogy 50 éve Hagridot gyanúsították meg a kamra kinyitásával.-De hát nem tudtatok meg semmi újjat,hiszen én is megmondtam,hogy nem Draco volt...Azt meg egyáltalán nem értem hogyan gondolhatjátok,hogy Hagrid volt...Megint olyan dologba ütitek bele az orrotokat amit nem nektek kéne megoldani.Azt a naplót is inkább oda kéne adni valakinek aki tud is vele mit kezdeni...Ron neked meg inkább a húgoddal kéne törődnöd aki szemmel láthatólag nincs jól...-fordult Ronhoz.
Ugyanis Ginny teljesen kicserélődött.A mindig vidám kislány most teljesen magába fordult. Laila otthagyta Harryéket.Nem tetszett neki amit tettek főleg,hogy ő már közölte nem Draco az.A naplós sztori is olyan fura volt,és egyáltalán nem tetszett neki,hogy Harryék megint hősködni akarnak. Laila megfogadta,hogy nem törődik ezzel az egész történettel.
Ám másnap újabb merénylet történt és ezúttal Hermione volt az áldozat. Laila bár nem kedvelte a lányt,mégis amikor Harryék a segítségét kérték igent mondott. Fogadalom ide vagy oda.
Az újabb merénylet miatt a kviddics edzéseket és meccseket eltörölték.
-De hát a tettes nem fog egy meccs alatt lecsapni meg egy edzésen sem-fakadt ki a hír hallatán Flint.
-Ez az egész egy faszság.Laila egyetértett vele, de nem tudtak mit csinálni.Malfoyra pillantott aki a meccs óta kerülte őt.A fiú sem örült a hírnek,de csendben maradt.Másnap eltervezték,hogy lemennek Hagridhoz és Laila tudomást szerzett Harry köpenyéről.
-Kösz,hogy szoltál róla...-sértődött meg Laila.
-Ne haragudj akitől kaptam azt írta tartsam titokban. De úgy gondolom te már tudhatsz róla.-szabadkozott Harry.Mivel az órák után mindenkinek vissza kellett térnie a körletébe Laila elárulta az aktuális jelszót Harryéknek akik bemásztak érte.Sikeresen elértek Hagrid házához. A vadőr ajtót nyitott de látszott rajta,hogy nincs jól.
-Nem kéne itt legyetek a merényletek miatt.-mondta Hgarid-bajba kerülhettek miatta.
-Hogy vagy Hagrid?-kérdezte Harry-de választ már nem kaptak rá mivel kopogtak az ajtón.
-Gyorsan be a köpeny alá!-utasította őket Hagrid.Az ajtóban nem más állt mint Cornelius Caramel mágiaügyi miniszter és Dumbledore.Sajnos kiderült,hogy Hagrid letartóztatása miatt jöttek,mert ismét őt gyanúsítják.Végszóra megjelent Lucius Malfoy is aki megszerezte a megfelelő mennyiségű aláírást,hogy felállítsa Dumbledoret. Dumbledore utolsó szavait Harryék felé intézte miszerint a Roxfort segítséget nyújt mind azok számára akik segítséget kérnek.Hagrid meg a pókok követéséről hadovált.Miután becsukódott az ajtó Laila kibújt a köpeny alól.
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...