06.01.2021
***
Medya: Emir
Yazardan
Emir sabah büyük bir baş ağrısıyla kalktı. Direkt duşa girip üstünü değiştirdi. Yeterince geç kalmıştı. Biraz daha oyalanamazdı evde. Bu nedenle kahvaltı yapmadan çıktı.
Arabasına binip hızla sürerken ağrıyan başını ovdu. Yolda kenara çekip hızlıca sert bir kahve ve küçük bir sandviç aldı. Emniyete vardığında Cihangir'i göremedi etrafta.
Masasına oturup sandviçini açtı. Midesi iyi durumda değildi. Bir daha bu kadar içmemeyi aklına not etti. Ekmeğinden bir ısırık alıp kahvesini yudumladı.
Aklına ufak ufak dünkü olaylar geldi. Hayır hayır... Hatırlamamalıydı. Kafasını sandalyesine yaslayıp gözlerini kapattı. ''Dün partide çok eğlendik.'' Konuşan memurlarla kulaklarını tıkamaya çalıştı. Şu an parti hakkında bir şey duymak istemiyordu.
''Ayy bizde..'' diye yanıtladı diğer polis.
''Oyun oynadınız mı?''
''Şişe çevirmece oynadık.''
''Hay amına koyim ya'' Konuşan ikili ona dönünce utançla tebessüm etti. ''Kusura bakmayın'' İki polis tip tip bakıp masalarına geçtiler. Her şey ona gece olanları hatırlatıyordu. Oflayarak kahveyi kafasına dikti. Çekmeceden ilacı alıp su ile gönderdi.
Sandviçi yiyemeyecekti. Baş ağrısından hiçbir şeye odaklanamıyordu. Gözlerini kapatıp arkasına yaslandı ancak biraz kapatmayı düşündüğü an gözünün önüne mavi gözler geliyordu. ''Lanet olsun ya'' dedi ağlamaklı bir sesle. Kafasını duvarlara vurmak istiyordu.
Zaten şüpheleri vardı ama bu öpücük ile kesinleşince kalbi hiç olmadığı kadar acımıştı. Çünkü biliyordu ki o adam asla karşılık vermezdi ona. Evet öncelikle bir erkekten hoşlandığını, ya da en yakın arkadaşına alaylı, iğrenen bakışlar atarken kendi de aynı duruma düştüğünü filan sorgulamaktansa, kendisine karşılık vermeyeceğini bildiği adamın aşkını sorguluyordu.
''Ne bu hal?'' Arkadaşının bitik halini görüp yanına ilerledi Cihangir. Emir ona dikti bakışlarını. ''Asıl senin halin ne? Nasıl bu kadar iyi olabilirsin?'' Cihangir sırıtıp sandalyeye yerleşti. ''Senin gibi götümle içmedim de ondan.'' Emir sinirle masasında ki kalemleri fırlattı. Cihangir kahkaha atıp kapıya koşarken içeriye şu anda görmek istediği en son insan girdi.
''Hoş geldin abi.''
''Hoş bulduk.'' Doğan Cihangir'in masasına ilerlerken Emir'i fark etti. İlk bir bakış attıktan sonra dün aklına gelenler ile bir kez daha baktı.
Emir'in kalbi hızlanmaya başlarken, Doğan umursamaz tavırlarıyla sandalyeye oturdu. Emir onun bu hallerine sinir olup hışımla ayağa kalktı.
Ne bekliyordu ki? Öpüştük hadi sevgili olalım filan demesini mi? Aşık olmak için en yanlış kişiyi bulmuştu.
Lavaboya girip elini yüzünü yıkadı. Bir anda kafasını kaldırıp aynaya baktığında karşılaştığı yüz ile irkilmeden edemedi. Arkasını dönüp gözlerine bakmaya başladı. Doğan iki adım daha gelip ona doğru yaklaştı. Tamam Emir asla bunu beklemiyordu.
Gergin bir şekilde elleri titriyordu. Zoraki bir şekilde yutkundu. Adam ona yaklaşırken bir anda gözlerini kapattı. Hafif bir kıkırtı duyduğunda tek gözünü açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA | bxb
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Abisinin zoruyla gelmiş olduğu çiftlik evinde, korumaya aşık olan bir genç... Abisinin sağ kolu.. Ablasının da aynı adamdan hoşlanması işleri zorlaştıracak gibi. Başlangıç:12.10.2020 Bitiş:17.01.2021