* Ένα ακόμη κεφάλαιο για σήμερα :) Απολαύστε με δική σας ευθύνη! *
Ο Alex τερμάτισε την κλήση και γύρισε προς το μέρος μου.
«Θα αστειεύεσαι» Μου λέει και γελάει. Παίρνω το δερμάτινο μπουφάν μου και του κάνω νόημα να σηκωθεί.
«Όχι, πάμε. Δεν είδες πόσο πιο γαμάτα είναι εκεί; Θα φασωθείς με όποια θέλεις» Προσπαθώ να τον πείσω και φυσικά το πετυχαίνω.
«Ακραίο, μαλάκα.» Μου λέει και για μια στιγμή το σκέφτομαι. Μήπως να μην πάμε; Ίσως γίνομαι υπερβολικός.
«Αλλά γουστάρω.» Συμπληρώνει και ανακουφίζομαι.
«Φύγαμε.» Είπα και έβαλα μπρος την μηχανή του αμαξιού.
Η διαδρομή διήρκησε μια ώρα και δεκαπέντε λεπτά. Συζητήσαμε τον Alex για την Valerie, τον David, την σχέση μου με την Anne, αλλά και για τα ερωτικά του, καθώς περνάει μια «περίοδο ξηρασίας».
«Όρμα ρε μαλάκα. Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι παραπάνω. Της μιλάς, της την πέφτεις, το κάνετε, τέλος.» Τον ενθαρρύνω. Ο Alex είναι λίγο ντροπαλός και δεν έχει την αυτοπεποίθηση -και την αδιαφορία που έχω εγώ. Έλεγε ότι δεν θέλει μπελά στο κεφάλι του και γι' αυτό δεν κάνει σχέση, αλλά εγώ πίστευα ότι φοβάται. Μου είχε πει ότι πληγώθηκε την τελευταία φορά, οπότε μου φαινόταν λογικό να φοβάται ότι θα πάθει το ίδιο.
Ο David μας είχε στείλει την διεύθυνση του κλαμπ και περιμέναμε να βγει έξω, ώστε να μην τον ψάχνουμε μέσα στο χάος.
«Μαλάκες, δεν πίστευα ότι θα έρθετε όντως. Μέσα γίνεται χαμός» Είπε και παρατήρησα ότι ήταν λίγο μεθυσμένος.
«Μέθυσες, βλάκα;» Τον ρώτησα και γέλασε. Φυσικά και μέθυσε.
Ευτυχώς που ήρθαμε. Πώς θα γύριζε η Valerie σπίτι με τον ηλίθιο ξάδερφο της;
«Μπορώ να προστατεύσω και μόνη μου τον εαυτό μου» Θα μου έλεγε, και γέλασα μόλις το σκέφτηκα.
Ο David είχε δίκιο. Γινόταν χαμός. Το κλαμπ ήταν δυόμισι φορές μεγαλύτερο από το Butterflies, οπότε ο κόσμος ήταν σχεδόν τριπλάσιος. Ο David μας είχε πει ότι οι φίλοι του έχουν γνωστούς εδώ και γι' αυτό ερχόταν συχνά, όταν γυρνούσε στο πατρικό του.
Μας σύστησε τον έναν φίλο του, τον Josh, όσο βγάζαμε τα μπουφάν μας. Παραγγείλαμε και τότε κοίταξα εξονυχιστικά το μέρος.
Που είναι η Valerie;
«Που είναι η Valerie; Έφυγε;» Ρώτησα ανήσυχα. Και αν έφυγε, ποιος γαμημένος μαλάκας την γύρισε σπίτι;
VOCÊ ESTÁ LENDO
The European girl.
Romance2021 © Don't copy the story. «Μου κάνει εντύπωση που σε έριξε ο David.» Χαμογελάει ενώ σκουπίζει τα χέρια της, αλλά δεν μου απαντά για λίγο. «Σου κάνει εντύπωση που αντιστάθηκα στην γοητεία σου.» Με διορθώνει. «Οπότε με θεωρείς γοητευτικό.» Παρατήρ...