"Haechan bugün okul çıkışı bir yere gidelim mi?"
"Ne gibi bir yer Nana?"
"Cafe'ye gidip oturabiliriz bir iki saatliğine. Jeno? Renjun? Sizce gidelim mi?"
"Bana uyar."
"Ben gelemem."
"Nedenmiş o Renjun? Kıracak mısın şimdi bu Nana'yı?"
"İşim var. Hatta işimiz var değil mi Haechan? Siz Jeno ile tek başınıza gidin bence."
"Evet evet bizim işimiz var siz Jeno ile gidin. Hem o bana uyar dedi. Hadi."
"Gidelim mi Jeno-ah?"
"Gidelim, benim için sorun yok."
"Aferin size, gidin gidin eheh."
Jaemin derslerden çok sıkılmıştı ve hep beraber bir yere gitmek istiyordu. Haechan ile Renjun kabul etmemişti ama bu onun için pek sorun yaratmamıştı çünkü Jeno onunla beraber gidecekti. Açıkçası ikisinin tek olacak olması Jeno'nun yanı sıra Jaemin'i de çok mutlu etmişti.
Doğruyu söylemek gerekirse Jaemin artık Jeno'ya karşı bir şeyler hissediyordu. Ama bunu kendisine bile itiraf edemiyordu. Arkadaş olmaları bile bazı zamanlar onu tedirgin ederken ondan hoşlanmak onu bir hayli çıkmaza sokardı. Çünkü babası öğrenirse hiç iyi olmazdı.
Arkadaş olduklarını öğrenmişti Jaemin'in babası. Çok kızmıştı ve onu son kez uyarmıştı. Ama Jaemin onlarla olan arkadaşlığını kesmek istemiyordu. Bu yüzden arkadaşlıklarını olabildiğince gizli yaşamaya çalışıyordu ama Haechan, Renjun ve Jeno'nun bu durumdan haberleri olmadığı için çok zorlanıyordu. Jaemin bu konudan onlara bahsetmek, onları üzmek istemiyordu. Ama en kısa zamanda anlatmalıydı...
•••••••••••••••••••••••••••••
"Nereye gideceğimiz hakkında bir fikrin var mı Nana?"
"Evet var. Böyle kıyıda köşede olan bir cafe biliyorum. Böyle dediğime bakma ama. İçi çok güzel."
"Sen bana yolu tarif edersin o zaman."
"Ederim tabii merak etme. Çok da uzakta değil zaten."
Arabaya binip beraber cafe'ye gittiler ve güzel bir yere oturdular. Jaemin tatlı yemeyi çok severdi. Bu yüzden kendine kahve ve cheesecake sipariş etmişti. Jeno ise sadece kahve almıştı.
Konuşup eğleniyorlardı, birbirleri hakkında yeni bilgiler ediniyorlardı ve Jeno Jaemin'e daha çok aşık oluyordu. Karşısındaki bu çocuk ona öyle bakarken, şirin bir şekilde tatlısını yiyip o güzel gülümsemesini ona sunarken Jeno için sakin kalmak bir hayli zordu. Ki kalamıyordu da zaten. Dışardan öyle duruyordu ancak bir süre sonra kalbi cidden çok fena olmuştu. Çok hızlı atıyordu ve buna engel olamıyordu. Bu yüzden ayağa kalktı ve Jaemin'e tuvalete gideceğini söyledi.
O gidince Jaemin telefonunu aldı ve bir şeylerle ilgilenmeye başladı. Aklına ona yazan çocuk gelmişti. Jeno'nun ona aşık olduğunu iddia eden kişi.
Sohbetin üstüne bastı ve mesajları okumaya başladı tekrardan. Ancak Jaemin'in cidden elinin ayarı yoktu. Bunu yanlışlıkla onu görüntülü aramasından da anlayabilirdik.
Sorun şu ki o yanlışlıkla arama tuşuna bastığında aynı zamanda Jeno'nun masanın üzerinde bıraktığı telefonu da çalmıştı. Hemen kapatıp eline Jeno'nun telefonunu aldı. Ekranda ise aynen şu yazıyordu "thenana adlı kişiden cevapsız görüntülü arama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strawberry lip balm | nomin.
Fanfic"Seni okşamak ve yatağa yatırmak hoşuma gidiyor. Seni öpmek, seninle vakit geçirmek, sırlarını tutmak, her anınla ilgilenmek istiyorum." "Her hareketin bir zaafım ve ben sana bakmaktan çok hoşlanıyorum sevgilim. Sana sarılmak, seni beklemek, sana ta...