Denki Kaminari
"Sence işe yarayacak mı?" Umutsuzca kafanı bir sağa bir sola salladın. Yine beceremeyecekti. Ani gelen sinir ile iki yakasından tutup sarsmaya başladın karşında duran ikizini. "Seni gerizekalı domuz, gördüğün her kıza çıkma teklifi ediyorsun! Sonra şikayet ediyorsun neden reddedildim diye..."
Sen salladıkça daha da sarsılan ikizine baktın. Hay lanet! Ne diye bu aptal ile ikiz olmuştun. Her seferinde kıçını sen kurtarıyordun bu lanet çocuğun, biraz geri çekilip derin nefesler almaya devam ettin. Kenarda oturmuş sizin bilmem kaçıncı kez gülüşerek izleyen Mina ve Sero ikilisine baktın.
Sinirden yüzün kat kat kızarırken arkanı dönüp yürümeye başladın. Fazla sinirliydin, sarı ışıklar vücudunun etrafında sarılırken tam bir saatli bomba gibiydin. Hızla sınıfa girdin ve Momo'nun yanına ilerledin. Uraraka ile konuşuyorlardı... İç çeke çeke yanlarına vardın. "Konuşabildin mi Denki ile?"
Merakla kafasını kaldırıp sana sordu Uraraka. Etrafa kaçamak bakışlar atıp kendini sırana attın ve iç çekerek konuştun. "Hayır."
"Tartıştınız?" Diye kuşku ile konuştu Momo önünde duran deftere bir şeyler yazarken. "Yine..." Hafif bir nefes verdin ve gözlerini kısıp sessiz bir şekilde konuşmaya başladın. "O lanet herif 17 yaşına geldi ama etrafındaki insanlar kadar zeki değil. Gerçi o küçüklüğünden beri aptal."
"Peki o zaman ne yapacağız?" Omuz silktin, ne yapacağını bilmiyordun. Şu an ikizin olan Kaminari'ye nasıl yardım etmen gerektiğini bilmiyordun. Daha önce hiç aşk meşk işlerinde bulunmamıştın anca Mina'dan zorla aldığın tavsiyeler ile bir şeyler yapmaya çalışıyordun. Çalan zil ile herkes yerlerine geçti ve Aizawa sensei içeri girdi. Böylece sıkıcı bir ders senin için başlamış oldu.
"Emin misin Deku? Yani böyle basit fikirler senden çıkmaz diye düşünmüştüm." Alay ederek baktın Midoriya'nın yüzüne. Kızarmış ve kekelemeye başlamıştı ancak ağzından çıkan hiçbir şeyi anlamamıştın. Ta ki Bakugou aptalı bağırmaya başlayana kadar...
Kafana atılan kağıt ile geldiği yöne hırsla döndün. İkizin sana bir kaç sıra öteden el sallıyordu. Gözleri ile kağıdı işaret ettiğini anladın ve buruşuk kağıdı eline aldın. Hızla içini açıp yazıyı okudun. "Barışalım mı?" Gözlerini devirip kağıdı birden ağzına atıp çiğnemeye başladın. Buna alışkın olan Kaminari yavaşça önüne döndü. Hemen yan tarafında oturan Jirou ise Kaminari'ye gülüyordu.
Bir an önce bu işi halletmeliyim diye düşündün.
__
"Hey ahmak! Şimdi beni iyi dinle, yapman gereken bir şey pek yok sadece Jirou'nun olduğu odaya girmen gerekiyor. Bende gelip kapıyı kitleyeceğim, anladın mı?" Kafanı sallayan ikizine baktın. Umuyordun ki dediklerini anlamıştı.
Biraz daha salonda oturduktan sonra ayağa kalkan Jirou ile gözlerin Kaminari ve Uraraka ile kesişti. Kaşlarını hafif çattın ve yukarı çıkan Jirou'yu üçünüz bir kalkarak peşinden ilerlemeye başladınız. Bu sefer olacak diye tekrar ettin içinden. Bu sefer olacak...
Elindeki anahtar ile kapıyı kitlerken zafer ile gülümsemeye devam ettin. Bir süre çıkmak için kavga eden Jirou ve Denki ikilisinin sesi geldikten sonra sesler bir anda kesildi, büyük bir mutlulukla Uraraka'ya döndün. İkinizde bu iki aptalın birbirine açılma şerefine dans edecekken odadan gelen bir kaç elektrik çarpma sesi ile gülümsemen soldu.
Elektrik... Çarpma... ELEKTRİK... KAMİNARİ DENKİ... Kızaran yüzün ile odanın kapısını açtın, elinde oluşturduğun elektrik Denki'nin daha da aptallaşması içindi. Böylece onu daha iyi dövenilirdin. "Yine mi başaramadın KAMİNARİ DENKİ!"
Haykırmanla beraber yüzüne attığın yumruk ile yere düşen aptal ikizine baktın. Ne diye bu çocuğun ikiziydin. Nasıl bir günah işlemiştin de Tanrı seni neden böyle sınıyordu bilmiyordun ama,
Kaminari'nin ikizi olmanın ne kadar zor olduğunu bir tek sen bilirdin.
_____
Herkese yeniden merhaba! Dün oy sınırı aşıldı bende yeni bölüm yazdım. Eğer bu bölüm yeterince iyi değilse kusura bakmayın. Beğenmediyseniz başka bir Denki bölümü yazıp telafi edebilirim.
Ben şahsen pek beğenmedim. Ayrıca kısa da oldu. Neyse, dün akşam shifting denemesi yaptım ve baya belirti aldım akşam yine demeyeceğim. Umarım başarabilirim.
Bu arada Haikyuu kitabıma bakmayı unutmayın.
Sizleri seviyorum...
Oy sınırı: 40
03.06.21
Düzenlendi.