KAMP

39 18 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Kapak resmindeki kişi"Lilli Ptz" hikayede Ella karakterini oynamaktadır.

1 hafta sonra (...)

Ruby
"Lindaa, hadi herkes toplandı başlayacak şimdi."

Ella
"Ruby telefonumu gördün mü bulamıyorum?"

Ruby
" hayır görmedim. Masanın üstüne bak oradadır."

Sophia
"kızlar hadi hazırsanız inelim başlayacak.
Linda nerede?"

Emily
"en son banyoda makyajını yapıyordu sanırım ben bir bakayım."

Ella
"Ah zaten bir gün erkenden hazırlansa şaşarım.

Ruby
"sen kendine bak daha telefonunu bıraktığın yeri bile hatırlamıyorsun."

Sophia
" Tamam kavga etmeyin. Linda hadii!"

Emily
"Linda içeri giriyorum."

"gelebilirsin."

"nerede kaldın herkes seni bekliyor hadi geç kalacağız."

"Tamam hazırım hadi inelim."

"pekâlâ öyleyse hadi."

1 hafta olmuştu. Edward'la aynı okulda olmamıza rağmen hiç karşılaşmamıştık. Bu onu unutmama yardımcı oluyordu. Bugün her zamankinden biraz daha hızlıyım. Çünkü birazdan okulca gruplar halinde kamp alanına gidecektik. 2 haftadır bu okuldayız. Ve artık uygulamalı sınavlara geçmiştik. Bu arada artık emily'de bizim grubumuzda. 1 haftadır hatta neredeyse ruby'den çok emily ile görüştüm denilebilir. İyi kız, Yine düşünürken hızlı bir şekilde aşağıya inmiştik. Herkes aşağıdaydı arkamızdan bir kaç kişi daha iniyordu. Herkes tamamen aşağı da olunca öğretmenler bizi gruplar halinde ayırmaya başladı her grupta 10 kişi vardı. Müdür herkesi gruplar halinde ayırdı en son 20 kişi kaldı bende 20 kişinin içindeyim tabi ki.

Müdür
"evet 20 kişi kalmış arkadaşlar. Şimdi söylediğim isimler sağ tarafa geçsin. Ruby, Ella, Kevin, luke, Peter, Linda, Steven, Mark, Emily ve son olarak da Edward, siz bir grupsunuz kamp alanına varınca birbirinizden ayrılmayacaksınız. Ve yanınıza öğretmenlerimizden Dean, Sophia ve thomas'ı veriyorum.
Geri kalanlar son grup hadi toplanın gidiyoruz."

İnanamıyorum Edward'la aynı gruptaydık. Bu bir kabus olmalı. Yol boyunca hatta 2 gün boyunca ona katlanmak zorundaydım. Neyse herkes bekleyen otobüslere bindi. Ben cam kenarına geçmiştim yanıma da Emily otururdu. Ne kadar kötü ki Edward hemen arkamızda oturuyordu. Yanında da Mark oturuyordu.

Emily
"Linda nasıl rahatsın değil mi?"

"Evet rahatım emily, ya sen?"

"bende Baksana Edward'lar tam arkamızda oturuyor."

"Farkettim."

"Linda onu unutmuş olamazsın yapma bunu."

"Emily o konu kapandı açmak istemiyorum. Başka birşey konuşalım olur mu?"

" tabi ki olur sen konuşmak istemiyorsan sorun değil. tamam birdaha açmayacağım."

"güzel. "

Kulaklığımı takıp başımı cama yasladım. Yolu öylece izlerken uyuya kalmıştım. Otobüs çok tıkırtılıydı. Bu beni rahatsız etmişti ve uyanmıştım. Uyandığımda zaten kamp alanına 5 dakika kalmıştı.

"Emily ne kadardır uyuyordum?"

"yol boyunca uyudun Linda. Uyandırmaya kıyamadım bende."

"Anladım Başım ağrıyor ya!"

AŞAĞI DÜNYA'LILARIN KASABASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin