MOTIVATIE

10 0 1
                                    

La ce te gandesti cand spui motivatie...... te gandesti ca este acel impuls care te face sa vrei mai mult sa faci mai mult sa te apuci de acel proiect sa vorbesti cu acea persoana sa faci ceea ce tie frica .......... sau o vezi ca pe o obligatie povară ceva care nu iti da voie sa vezi si altceva....... sti toata ideea asta de motivatie a plecat de undeva..... iar acel undeva este chiar mintea ta..... știai ca cele mai frumoase/ glorioase /istorice/ legendare momente au fost facute de .... oameni...... si dă-mi voie sa ghicesc ce esti tu..... esti o arma încărcată ... si ce poate face o arma incarcata daca ii pui siguranta? Nimic..... stiu ai incercat sa faci acel lucru sa faci aceea miscare sa urmezi acea chemare care probabil te ducea in alt loc fata de care esti acum dar hai sa iti spun ceva........doar ai avut impresia ca ai facut o.......faptul ca ti-ai imaginat totul cum va merge probabil te-a speriat sau te-a ambitionat sa o faci dar cu cat mai mult iti imaginai cu atat mai mult mutai actiunea care trebuia intamplata in lumea reala .... in capul tau si pe parcurs te ai multumit cu ce ti-ai imaginat ... in unele momente chiar te ai felicitat pentru cum te ai gandit ........ dar sti ce e uimitor ?..... faptul ca acei oameni care chiar au facut ceva cu viata lor au acceptat riscul de a-și traspune toate ideile in realitate de a accepta jignirile si descurajarile profesorilor prieteniilor familiei..... spune-mi te rog un lucru iti suna similar urmatoarele cuvinte ......"ce acum crezi ca daca el a facut o o vei face si tu? Revinoti".......... "Eu zic sa stai cuminte cu ideile tale ca nu te vad bine"............ "Dar de ce vrei sa mergi pana acolo ? Ce acum nu ție bine?"...........si multe alte cuvinte care difera in functie de persoana/ intamplare /relatie .. dar totul se rezuma la un singur lucru ....... TU .... tu ai puterea de a-ți schimba viitorul /soarta /destinul pentru ca ai arma care au avut-o  si acei oameni care au facut istorie ...... asa ca ce zici esti pregatit sa faci istorie cu ideile tale sau sa fi pus la colt si sa fi etichetat drept "restul lumii".....daca raspunsul este da atunci scoate arma si fi pregatit sa tragi dar de data asta scoate siguranța...... In loc sa vezi motivatia ca fiind un factor care provine din exterior privesteo asa ....motivatia....este....motorul....care...iti...alimenteaza...visele....ideile...aspiratiile....creativitatea si cum orice motor are nevoie de combustibil acesta va merge pe incredere in tine si sa iti spun un secret pe care nu multa lume stie acel motor este modul tau de gândire dar sa nu spui la nimeni ...... asa ca spune-mi cum arată in bord este full sau trebuie sa incarci?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 06, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Motivatie-Perspectiva taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum