Flyttdagen

7 0 0
                                    

MÅNDAG

AMANDAS SIDA:

- Dax att packa det sista nu Amanda för nu är flyttbilen här gumman, skrek hennes pappa från köket.

- Okej, skrek jag tillbaka.

Efter att jag packat allt va de dags att åka till de nya stället som vi skulle flytta till. Ett hus eller kanske mer än villa. Stort Rött hus med svarta fönster (fett fult)

Väll när vi kom fram började jag packa upp allt och fixa i ordningen allt jag hade packat ner. Jävligt jobbigt kan jag säga att de var. Men i alla fall de tog ungefär 2 timmar att få allt fint och i ordning. Jag va trött och hungrig och de va då mamma precis ropa att de va mat, dem hade beställt pizza.

Vi har precis ätit klart och jag tänkte gå ut på en promenad och lära känna de nya stället och få en inblick i vart skola och så ligger så jag sprang upp på rummet satte på mig en kort svart tröja och ett par slitna jeans, till de har jag ett guldigt halsband och ett par vanliga skor och såklart min svarta väska som jag alltid har med mig överallt då jag måste ha med min medicin överallt.

(Outfit bild högst upp)

Jag berättar för mamma att jag går ut och hon säger bara okej va rädd om dig och tappa inte bort dig bara. Okej, hejdå svarar jag tillbaka.

Efter ett tag går jag förbi en park, ett dagis och till sist skolan som jag antar att jag ska gå på. Skönt gångavstånd tänker jag för mig själv. Jag går mot skolan då jag plötsligt hör ljud från skolan ånej tänker jag, jag vill inte råka stöta på någon som går på skolan nu.

Jag fortsätter framåt mot skolan och ser 5 killar och dem ser mig, jag bryr mig inte så mycket om de och fortsätter framåt dom kollar på mig hela tiden. Jag börjar få lite panik och tänker va fan ska jag göra om dem får för sig något och fuck jag glömde mobilen hemma.

Jag hör hur dem ropar på mig och jag vänder mig om långsamt, dem fem killarna ser ändå helt okej ut. Jag går fram till dem med små steg och när jag kommer fram presenterar dem sig som

Max = 10år och  Kort, Brunt hår  med bruna ögon men söt

Adrian = 10 år och Ganska lång med blåa ögon 

Vincent  10 år och långt hår  och ett par bruna ögon 

Algot 11 år och lång ljus hårig med jättefina blåa ögon

Sen sista killen presenterade sig som Aaron 11 år ganska kort. Ljust hår och blåa ögon jätte snygg . 

Jag var just nu väldigt Mörk och kallt, ingen mobil och med  fem killar framför vad kommer hända nu och hur ska jag ta mig härifrån när jag ej kan skylla på något.

Mobbningen som höll på att ta ett livWhere stories live. Discover now