2 Boy Meets Evil

1.3K 285 395
                                    

آستاروث آخرین نگاه رو به آینه بلند توی اتاقش انداخت. در حالت انسانی آینه دو برابر قدش بود درست برخلاف وجه شیطانیش.

آساگ در زد و بدون صبر کردن بازش کرد. و نگاه چپ جین رو به جون خرید.

=کی میخوای یاد بگیری احترام بزاری؟

-اه بیخیال آستاروث. ما شیطانیم، فرشته نیستیم که...

=حالا هر چی

لباش رو جلوی آینه جلو داد و لبخند زد. شبیه گیلاس شده بودند و این جینو راضی میکرد. جین همه جا باید جلب توجه کنه.

=دروازه پیدا کردی؟

-دروازه قبلی رو اون عجوزه - فرشته- ها بستن. یه نقاش پیدا کردم که واسمون بکشه. این یکی غیرقابل شناساییه.

=دفعه قبل هم همینو گفتی. "دروازه با نماد هیچ جوره پیدا نمیشه"

دستی به موهاش کشید و پوزخند زد.

-نمیدونم چطور پیداش کردن. نماد ها لا به لای نقش و نگارای ساعت دیواری بود.

=وقتمو تلف نکن آساگ

زودتر از آساگ از در اتاق بیرون رفت و سمت خروجی راه افتاد. یه در بزرگ که بتونند با جثه شیطانی هم رد بشند.

=امنه؟

آساگ سر تکون داد خودش زودتر بیرون رفت. جین بدون مکث دنبالش رفت و از یه نقاشی خارج شدند. جین چند قدم عقب رفت تا به نقاشی نگاه کنه.

=محشره..

-بهت گفتم..

=این منم؟

با عصبانیت گفت و به نقاشی نزدیک شد. نقاشی که ماهرانه و با قلم مو، رو یه بوم خیلی بزرگ کشیده شده بود. طرح نبرد شیاطین و فرشته ها.

=چرا گردن من زیر پای این چندشاست؟

قیافش رو کج کرد و دستش رو روی صورت فرشته گذاشت.

=چرا از من زیباتر کشیده شده؟. نقاشش کیه؟

آساگ حتی نمیخواست جلوی جین رو بگیره. چون میدونست خدای غرور چقدر روی قیافه اش حساسه!

-نقاش مرده و الان تو جهنم خودمونه.

=خوبه. میدونم چی کارش کنم! میبدنمش به یه ستون و روش عسل میریزم. مورچه ها میتونن صورت شو طراحی کنن

آساگ نفسش رو کلافه بیرون داد.

-آستاروث. یه روش جدیدتر به کار ببر. خسته کننده است

=خب... نظرت راجب به ریختن آهن مذاب چیه؟ قطره قطره، تا ابد!

-جذاب شد...

جین زبونش رو روی لبای درشتش کشید و سر تکون داد.

=وقتو تلف نکن آساگ. کجاست؟

Devil's Love 1 | Jinjoon.Namjin § FullOnde histórias criam vida. Descubra agora