1.7

69 35 0
                                    

Artık herşey düzelmişti.Tüm kraliyetler prenseslerine kavuşmuştu. Herkes mutluydu. Her zaman aranan mutluluk Yuqi ve Lucas sayesinde bulunmuştu.

Onlar herkesi mutlu etmişti. Her şeyi düzene sokmuştu. Artık onlarda mutlu bir hayat sürmeyi sonuna kadar hakediyordu. Kral Yuqi ve Lucas' ın arasında ki sevgiyi farketmişti.

Yuqi için bir hayat arkadaşı arama fikri Yuqi ve Lucas' ın güzel ilişkisi sayesinde iptal olmuştu. Artık kimseyi aramak istemiyor ve kızının, mutlu olacağı, biri ile birlikte güzel bir hayat yaşamasını istiyordu. Herşeyden çok istiyordu...

Yuqi bir tek Lucas ile mutlu olabilirdi, Lucas' da bir tek Yuqi ile... Kral Shen bunu çabucak farketmiş ve kararını vermişti. Eşi Kraliçe Hua ile hep istedikleri ama kraliyet işleri yüzünden yapamadıkları dünya turuna çıkacaktı ve bundan önce bu güzel çifti evlendirip kraliyeti onlara teslim edecekti.

İkisi Song Krallığı'nın yeni sahipleri olacaktı artık. Kral bunu kraliçesi ile detaylıca konuştu. İkilinin birbirine çok yakıştığı ve oldukça iyi anlaşacağı ortadaydı. Birbirleri için vardılar.

Lucas yaşama sebebi istemişti ve bu sebep Yuqi olmuştu. Aşık olmak istemişti, anında Yuqi ile kalpleri bağlanmıştı. Yuqi özgür olmak istemişti, Lucas onu hakkı olan hürlüğe kavuşturmuştu. Daha ne olacaktı? Kral bunları bilmese de kararını vermiş ve kraliçeye söylemişti.

Kraliçe buna onay vermişti anında, çünkü o da sevmişti Lucas'ı. Kral, kraliçesi ile kol kola girdi. Kararlılık ile koridoru adımlayıp Yuqi'nin odasına geldiler. Yuqi çaldığı flütü anında bırakıp babasını selamladı.

"Buyur majesteleri bir isteğiniz mi vardı? " dedi gülümseyerek.

"Askerler! Lucas'a onu çağırdığımı söyleyin. Çabuk gelsin. " dedi Kral.

Yuqi endişelense de babasının yüzündeki gülümseme onu rahatlatmıştı. Lucas hemen yanlarına gelip herkesi başıyla selamladı.

"Buyrun majesteleri... beni çağırmışsınız?" dedi Lucas. Ellerini önünde bağlamış başı eğik Kral Shen'in karşısında durdu. 

"Bu sefer emir değil ricam var Lucas? Ricamı yerine getirir misin?" kralın sözleri şaşırtmıştı Lucas ve Yuqi'yi.

"Her dediğinizi yapmaktan zevk duyarım efendim. Ben kimim ki bana rica ediyorsunuz? Ben sizin yanınızda sadece bir gardiyanım. Lütfen efendim buyruğunuz ne ise söyleyin. " dedi.

"Kızım Prenses Song Yuqi ile evlenip krallığımızın başına geçmenizi istiyorum. Uygun mudur? " dedi Kral.

Yuqi ve Lucas duydukları sözler üzerine heyecanlanmış ve fazlası ile mutlu olmuşlardı. Mutluluklarını saklamaya çalışsalar da başarılı olamıyorlardı.

"Uygundur majesteleri! " dediler aynı anda. Kral ve kraliçe birbirine bakıp gülümsedi ve tekrar onlara döndüler. Söze Kraliçe Hua başladı.

"O zaman tüm halka duyurulsun. Yarın kraliyetin huzurunda kral ve kraliçe ilan edileceksiniz. "  dedi asil duruşuyla.

Sözleri duyan askerler hızla haberi halka bildirmek için çıktı. Yuqi ve Lucas'ın gözleri sevinçle açılmıştı. Kral ve kraliçe odadan çıkıp onları yalnız bıraktılar.

"Lucas annem yarın mı evleniyoruz dedi?" dedi Yuqi şaşkınlığını atamamıştı. Lucas ise kendi kendine konuşarak düşünüyordu. Duymamıştı Yuqi'nin sorduğu soruyu.

"Bizi evlendiriyorlar mı? Yanlış duymadım olsa gerek değil mi? " Yuqi gözlerini kısarak, sinirle Lucas' ın koluna vurdu.

"Sen hâlâ orada mısın cidden? Lucas bu kraliyet artık bizim olacak! Biz kral kraliçe olucağız. Yani evleniyoruz. " dedi Yuqi ve sarıldı Lucas'a, Lucas da ona.
Sıkıca bir süre birbirlerine sarılı kaldılar.

piri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin