dua

1.4K 212 48
                                    

Gadis yang sedang duduk dipehanya itu dicium rakus sebelum tanganya naik menjalar meraba peha mulus gadis itu. "Umph Sunbae nanti orang nampak..", Gadis itu menepuk bahu lelaki itu perlahan tetapi bibirnya masih lagi membalas ciuman lelaki itu. "Sabar sayang..", Dia melepaskan ciuman selepas beberapa saat. Tanganya mengusap peha gadis itu dari atas kebawah. "Janganlah macamni Taeyong.. lepas sekolah nanti kita buat ya?", Gadis dihadapanya itu mengusap dada lelaki itu perlahan. "You buat I gila Karina..", Lelaki itu mengucup bibir gadis itu sekilas sebelum memandang gadis itu meminta yang lebih. "Tak boleh sayang.. nanti cikgu nampak macam mana?", Gadis itu mengusap kepala lelaki itu lembut. "Okay tapi lepas school mesti janji denga I tau?", Lelaki itu mencium dagu gadis itu sekilas sebelum melepaskan gadis itu pergi.

Bibir bawahnya dijilat sebelum diketap kuat. Rambutnya yang berwarna itu dikuak kebelakang. "Argh aku tak puas lagi..", Dia berdecit perlahan sambil matanya meliar di kawasan library itu. Bibirnya mengukirkan senyuman apabila melihat gadis yang baru memasuki pintu perpustakaan itu. Tanganya dimasukkan kedalam poket sebelum dia menapak mendekati gadis itu.

"Kau tak payah ganggu aku lah Taeyong, Aku ni bukan bodoh sangat macam perempuan perempuan kau yang sanggup jual badan macam orang takda maruah", Ucap gadis itu kuat tetapi matanya masih lagi tidak beralih dari buku mata perlajaran sains itu. Lelaki itu ketawa perlahan. "Tak payah perasan lah perempuan, Aku datang sini bukan nak suruh kau puaskan aku pun. Tengok kau pun aku tak selera kau tahu? Dengan seluar track dalam skirt rambut ikat sanggul tinggi, cermin mata murah kau tu bukan taste akulah", Dia menjeling gadis itu sebelum memandang bekas luka dilengan kiri gadis itu disebabkan perkara kelmarin.

"Mesti sakit kan?", Soalnya perlahan memandang gadis dihadapanya yang tekun membaca buku itu sambil ketawa kecil.

Suka kau ya tengok orang sakit?

"Tipulah tak sakit. Sakit . Sakit sangat sampaikan air mata aku tak nak keluar", Gadis itu menjawab perlahan dan itu membuatkan lelaki dihadapanya terdiam.

"Kalau kau taknak kena pukul janganlah ganggu aku", Lelaki itu merampas buku milik gadis dihadapanya. "Kau tahu Taeyong aku penat mahu bergaduh dengan orang bodoh. Sama ada aku cari masalah sekalipun atau tidak, Kau tetap buli aku juga bukan? Sebab apa dimata kau hanya aku yang lemah kan?. Tapi kau salah yang lemah mereka, Gadis gadis tempat kau tempiaskan nafsu!.  Mereka lemah sebab jatuh dengan lelaki bodoh macam kau!", Dada gadis itu naik turun menahan amarah.

"Jaga percakapan kau Hanseul!", Lelaki itu memandang gadis itu tajam. "Oh apa Lee Taeyong pernah jaga percakapanya apabila bersama dengan aku?", Balas Hanseul dengan senyuman sinis.

"Ingatlah, aku akan sentiasa ingat apa yang kau lakukan pada aku. Dan aku tidak lemah ingat itu".


FuckboyWhere stories live. Discover now