BEDEL

90 11 0
                                    

Akşam için sofrayı kurmuştuk.Güneşte zaten gelmişti hemen kapıyı açtım. ilk babamlarla selamlaştı daha sonra annem ile  ayak üstü iki muhabbetten sonra sofraya geçtik. Güneşin yanına geçerek az çok muhabbetlerle yemegimizi yiyorduk.Ailem güneşi çok sevmişti konuşmalarından bile anlayabiliyordum.Yemegimizi yedikten sonra el birligiyle sofrayı topladık. Tepsiye iki portakal suyu, kurabiye , cips,çekirdek,çikolata koydum. Kız ortamı yani  boş olmaz.Bizimkilerden izin isteyip odama çıktık içeri girer girmez güneş kitaplarıma iltifatlarını yagdırıyodu tabi bende keyifle onu izliyodum heyecanlandı mı el kol hareketleri çok tatlı oluyordu.Güneşi yatagıma çagırdım ve rahat olmasını söyledim . 'İyi çocuklar aglamaz' filmi için yorum yaparken telefonumun melodisini duydum şaşırdım çünkü numaram kimsede yoktu zaten numarada yabancıydı. Hemen açıp 

-ALO .dedim

-MERHABA UFAKLIK HMM BİRİNCİSİ PERDELERİNİ ÇEK İKİNCİSİ ÜSTÜNE ŞIK BİRŞEYLER GİYİN. ÜÇÜNCÜSÜ GÜNEŞ BU GECE SİZDE KALIYO NEDENİNİ SİZ HAZIRLANIP YANIMA GELİNCE ANLARSINIZ NASIL GELİCEGİNİZ UMRUMDA DEGİL KURTARMAMIN BEDELİNİ ÖDEYECEKSİN.

(bugra dedim.)

( terdütle evet dedi . Ben yoksa seni benden sonra başkalarıdamı kurtarıyo ufaklık dedi.)

-ALLAH BELANI VERSİNDE KURTARMASAYDIN BİRDE TEHDİT EDİYOR YA GELMİYORUM.

-HE O ZAMAN BEN GELİM YANİ EVE İYİ AÇ KAPIYI 

-SEN NE BİÇİM İNSANSIN İNSANLIK NAMINA KURTARDIN YAPTIGINA BAK YA NE İSTİYORSUN BİZDEN

-AAA ... UFAKLIK AZICIK EGLENİCEZ  GELMEZSEN SONUNU SEN DÜŞÜN VE YARIM SAATİ GEÇMESİN 

telefonu suratıma kapattı. Ben böyle şaşkınlıkla bakarken güneş ne oldugunu sordu.Bende anlattım . allah kahretsin dedi ateşin olayını anlattı.Bunlar ne biçin insan ya güneş napıcaz eve gelmeyle tehdit etti.Çıkar yol ararken mesaj sesi duyuldu.

-zile basmamı istermisin yada hemen gelirmisin güneşide al yanımda ateş var.

başka yapabilicegimiz birşey olmadıgından güneş evine telefon açtı.

- annecim biliyorum çok kızıcaksınız ama bir günlük minyada kalbilirmiyim haklısın anne tanımıyorsunuz tamam onu yarın getiricem tamam oda bizde kalıcak tamam annecim dikkat ederim öpüldün  .

güneş bana mahcup gözlerle  baktı.

-önemli degil kötü durumdayız ve yarın da ben gelirim şöyle mahcup mahcup bakma senin bi suçun yok emin ol.oyun mu istiyorlar hadi bakalım kısasa kısas bugra bey bak şimdi güneş ilk önce bizimkilere haber verelim şimdi yatarlar zaten sabah erken kalkıyorlar sonrada odaları kontrol eder hazırlanırız bu iş burda kapanır bi daha  yardım istemek yok onlardan anlaştık mı ?

- anlaştık hadi bakalım bugün bitsin hemen allahım amin.

bizimkilere haber verdim sevindiler yarında benim gidicegimi söyledim zorda olsa ikna ettik onlar odalarına çekilirken bizde odaya geçtik ilk dolabı açtım . şık giyinmemiz gerekiyormuş ya görürsünüz aval aval bakıcaksınız ben kırmızı bedenimi ortaya çıkaran bir kıyafet giyerken güneşe de dar siyah bir kıyafet verdim bu kızın fizigi muhteşem onuda fark ettim. saçlarımı ben düzleştirdim güneş ise hafif dalga makyaj ve topuklarla tamamdık . topukları elimize aldık kapıyı kapatım odaları kontrol ettim poyraz yatıyordu tamam annem ve babam top atsan uyanmaz rabbim bizi  koru diyerek çıktık evden hemen kapının önünde ayakabılarımızı giydik.güneş koluma girdik topukların üzerinde birbirimize desteek çıka çıka yürüdük. mavi bir spor araba ile bizi bekliyorlardı yüzümüze en nefret edici soguk bakışlarımızı takındık topuk seslerini duyarak bugra bana ateş güneşe agzı açık baktı tabi sonra arabaya binin dediler.

-bugra nereye gidiyoruz söylermisin

-az sabır be güzelim

-bana güzelim deme ve bu son olucak birdaha yardım borç felan yok

-emin olma güzelim

bunu üstüne basarak söylemişti.sinir kat sayım attı.sessizce bekledik araba hareket halindeydi ve biz iki erkekle birlikte bir arabadaydık ıssız sokaklardan geçiyordukve bu  dahada korkmama neden oluyordu.Dikiz aynasından bugra ile  göz göze geldigimizde alayla sırıttı çünkü korktuguma ve yüzümün bembeyaz olduguna emindim.güneş korkusunuda elimi sıkarak belli ediyordu araba durdu etrafıma bakındım yiyişen azda müzik sesi etrafı dolduruyordu. MAVİ bir dakika burası bar ve burda ne işimiz var kendi kendime konuşurken bugra canımı acıtarak arabadan resmen sürükleyerek dışarı çıkardı.soguk hava içime işlemişti ürperdim hemen ardından kolumun acısından bugranın elinden kolumu kurtardım.bugra bana dönerek kulagıma fısıldadı.

-akıllı dur ufaklık yoksa kötü olur.

elini bel boşlugıma koyarak yolu gösterdi yanımızda duran iki siyah giyinmiş öküz gibi kaslı çocuklara selam vererek mavi'nin kapısını açtı.

"BANA AŞK BORÇLUSUN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin